Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde sans for avataren din Natrich, men det har stupt i det siste.

 

Bryr du deg?

Jepp Glimti jeg bryr meg om det. Tenker du da på Dumle avataren, den du likte? :)

 

Jepp. :yes:

 

Rimi er fint :)

 

Alle steder som selger borg på flaske er fint ettersom det er sinnsykt billig, men det var nok ikke akkurat det han siktet til.

Lenke til kommentar
Så du har erfart det du og. Hvor lenge har du ventet? Jeg er ikke helt sikker lenger.
Denne gangen har jeg bare ventet siden sommeren. Det vil si, jeg får penger på konto. Det er ikke det. Det er bare at man vil gjerne gjøre litt mer enn det. Det at det har tatt litt tid er fordi jeg har flytta og fått ny saksbehandler og sånn. Men jeg skulle ikke trenge å vente fra november til januar bare for å få en time med saksbehandleren min for å diskutere noen saker.

Siste jeg hørte var at hun skulle avvente noen papirer fra legen (som ble sendt for lenge siden) før noe mer ble gjort eller kalte inn til samtale. Jeg kunne sikkert purra da. Men det er grenser for hvor mange ganger man gidder å sitte på vent i telefonen i størstedelen av en time bare for å bli bedt om å ringe en annen dag.

 

 

Fantastisk Lars. Jeg skal si deg noe, jeg hadde sansen for deg, men den har begynt å dale i det siste, men rompa di bryr seg vel ikke om det heller.
Jeg er ikke alltid i toppform. Og den siste tiden så har jeg tatt meg selv i å ikke bry meg om ting stadig oftere. Beklager å skuffe deg.

 

Noen som vet om uteplass i oslo som selger billig øl? Skal møte en kompis i byen for nån pils men er ganske fattig akkurat nå.

"Warzawa sportsbar" eller noe sånt. Den ligger rett ved Oslo S. Billig på dagtid hvertfall. Brun bule.

Stryk det. Den har visst gått dukken

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Så du har erfart det du og. Hvor lenge har du ventet? Jeg er ikke helt sikker lenger.
Denne gangen har jeg bare ventet siden sommeren. Det vil si, jeg får penger på konto. Det er ikke det. Det er bare at man vil gjerne gjøre litt mer enn det. Det at det har tatt litt tid er fordi jeg har flytta og fått ny saksbehandler og sånn. Men jeg skulle ikke trenge å vente fra november til januar bare for å få en time med saksbehandleren min for å diskutere noen saker.

Siste jeg hørte var at hun skulle avvente noen papirer fra legen (som ble sendt for lenge siden) før noe mer ble gjort eller kalte inn til samtale. Jeg kunne sikkert purra da. Men det er grenser for hvor mange ganger man gidder å sitte på vent i telefonen i størstedelen av en time bare for å bli bedt om å ringe en annen dag.

 

Papirer fra legen samt innkallelse til samtaler tar en evighet og som sagt har jeg selv kommet litt ut av telling på hvor lenge jeg har ventet så du kan nok bare belage deg på å vente lenger.

 

Så var det å bruke Mac da. Æsj -_-

Finner jo ikke ut av noe her.

 

Mac er håpløst. Takke meg til pc. :yes:

Lenke til kommentar
Skolealarm applikasjon på iphone er /Win. Spillte den av i fleksen, alle reiste seg nesten og var på vei til å gå ut :p Senere på dagen lurte jeg 7 andre personer med den :p

Skal jeg fortelle deg historien som gutten som ropte "Ulv, ulv!" ?

 

Eh nei ? Den høres ikke like godt, også varer den ikke lengen ok heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...