Heddy Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Tenk etter på akkurat det. Tenk nøye. Grossed out much? Nope. Foreldrene mine sammen på den måten er noe av det mest usannsynlige jeg kan se for meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Spiser lillesøstra di hvitløk? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 I wish? Lars wish. Regner med fyren er en kjernekar. Jeg tror DU vil ha juling. Han er egentlig bare ond Jeg klarer i så fall fint å si fra uten dikkedarer. Men om han er ond, og jeg tydeligvis vil ha juling, hvordan er vi like?. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Jeg klarer i så fall fint å si fra uten dikkedarer. Påstå du at jeg holder på med dikkedarer? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Spiser lillesøstra di hvitløk? Gå vekk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Gjør hun? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Vet at vinteren er her når man har diare i nesa. Kung. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Jeg klarer i så fall fint å si fra uten dikkedarer. Påstå du at jeg holder på med dikkedarer? Nå leser jeg alt med koffertbriller, men det virker ofte slik. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Er det bare meg eller har Facebook problemer nå? Kommer bare opp en Facebookside med en feilmelding om at noe er galt og at man må prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Vet at vinteren er her når man har diare i nesa. Kung. Heller der enn i kjeften Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Er det bare meg eller har Facebook problemer nå? Kommer bare opp en Facebookside med en feilmelding om at noe er galt og at man må prøve igjen senere. Samme her. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Er det bare meg eller har Facebook problemer nå? Kommer bare opp en Facebookside med en feilmelding om at noe er galt og at man må prøve igjen senere. Er nok bare deg siden er på face og ingenting her Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Kommer fortsatt ikke inn her, men får så være. Stikker i senga likevel Om det viser seg å ha vært et stort problem kommer sikkert avisene til å skrive side opp ned om det i morgen Natta! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 OMG FB DOWN. WHAT ARE YOU GOING TO DO? YOUR LIFES ARE OVER! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Okei, er ikke noe prob for meg, Ja gjør sikkert det Okei natta Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Vet at vinteren er her når man har diare i nesa. Kung. Heller der enn i kjeften Desverre har jeg munn-diare også, sier de. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hvorfor snakker dere om FB down?? Jeg er online.....hahaha Funker hos meg... haha rart (: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Bra jobba, Lars! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Bra jobba, Lars! Takk. Sleit litt med formuleringen, men mente det kunne være direkte farlig å la posten stå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Å, nysgjerrig. Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg