Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mange fine luer. En oransje som mamma strikket til meg, og en blågrønn jeg fikk av min SS i fjor. ^^ Og mange, mange andre. Jeg liker luer. Kan gå med de døgnet rundt, og har gjort det også. Gikk vel med lue hele ungdomsskolen. Det var min trassalder. Opponerte mot lærerne ved å bruke lue, skrev lange brev til utdanningsdirektoratet, statsministeren, leserbrev i avisa osv, om at det burde bli lov for ungdommer å få bruke lue i skoletimen. :p

Lenke til kommentar

Spørsmålet er ikke hvor mye tid lyc, og dere andre, bruker på å installere, tune og gud faen vet hva dere må gjøre for å gjøre alle de fantastiske tingene dere gjør med pc-ene deres. Spørsmålet er hvor mye tid dere bruker på de meningsløse diskusjonene deres om det her på forumet.

Ingenting er meningsløst! Eller var det omvendt?

Lenke til kommentar

Ingenting er meningsløst! Eller var det omvendt?

 

Alt er meningsløst. Jeg mente på ingen måte at de ikke skulle diskutere meningsløse saker og ting på internett. Jeg påpeker bare at de bruker veldig mye tid på å gjøre det, så ut i fra hvor mye tid de egentlig bruker på det virker det de diskuterer oppi det hele noe irrelevant.

 

Men hei, alle må ha en hobby.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet!

Likevel er det noen få som fortsatt tror på løgnen

Mmm. Antagelig fordi det skal ikke mye til for å virke relativt normal her.

Du passer godt inn da

 

Snudde Lars egentlig helt om på sitt eget utsagn oppi her nå? Er det jeg eller Lars som er for full til å henge med i svingene?

Det siste
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...