Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Så det er DIN sklyd!? Når du våkner og tenker sånn må du dytte i meg da. Jeg maser jo på deg når du ikke klarer å stå opp. Ja, det var når alarmen min ringte. Jeg slokna så fort igjen at jeg ikke rakk å vekke deg, var ikke det da du stod opp da? Hu kjente vel den gamle spritlukta og tenkte "faen om jeg gidder å vekke dette alkovraket idag også, fikk nok juling i går kveld" Det var AKKURAT det jeg tenkte! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hva skal DU gjøre i helgen? Fest med jobben i kveld, shopping med en kompis i morgen,absolutt INGENTING på søndag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Ingenting i dag, ingenting på lørdag, ingenting på søndag? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Lage middag for kollektivet i kveld, kose oss sammen med gullrekka, stikke innom en fest for å si hei i morra, og ellers lite. Så langt i hvert fall. Endret 2. november 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Slapp av helg hos kjæresten ^^, Også blir det sikkert en tur ut med kamera i morgen. Må tross alt bli bedre kjent med nye speilrefleksen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hu kjente vel den gamle spritlukta og tenkte "faen om jeg gidder å vekke dette alkovraket idag også, fikk nok juling i går kveld" Det var AKKURAT det jeg tenkte! Tviler jeg på. Tipper du egentlig tenkte at om du ikke vekker ham men lar ham vite at du kunne ha gjort det så har han en god grunn til å gi deg enda mer juling. Endret 2. november 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hva skal DU gjøre i helgen? Kino i kveld, og kanskje noe mat og øl ute. Fotball i morgen, samt en tur ut med opphavet på restaurant. Ingenting på søndag. Søndager er generelt kjedelige. What to do!? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Jeg skal på jobb i kveld, i morgen skal jeg ut å kjøre litt "taxi" samt få besøk på kvelden. Kanskje litt alkohyler, men tvilsomt. Søndag er en god dag å trene på etter helgens utskeielser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hva skal DU gjøre i helgen? Etter en lang og delvis frustrerende dag på jobb, skal jeg nå sette meg ned for å glo X-Files. Dette skal jeg gjøre frem til søndag kveld. Regner med det blir litt Xbox, WoW, vasking og matlaging inni der et sted. Slapp av helg hos kjæresten ^^, Også blir det sikkert en tur ut med kamera i morgen. Må tross alt bli bedre kjent med nye speilrefleksen. Ooh, hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Slapp av helg hos kjæresten ^^, Også blir det sikkert en tur ut med kamera i morgen. Må tross alt bli bedre kjent med nye speilrefleksen. Ooh, hva har du kjøpt? Har byttet ut min syv år gamle Olympus E-500 med et Olympus E-30. Skal bli kjekt å ha et hus som klarer utnytte potensialet i glasset jeg og kjæresten har sammen. Etter det lille jeg har fått testa det til nå er det autofokusen som utmerker seg mest =) Også greit med noe med bedre ISO-ytelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Ikke verst. Selv sikler jeg på Canon 7D, men håper det faller noe mer i pris snart. 6-7000 hadde vært greit. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Slapp greit unna med å kjøpe brukt jeg. Måtte ut med 2000,-. Har ikke tenkt å skifte system med det første, og E-3/5 blir hakket for stort for hendene mine så da var det ikke mange alternativer til oppgradering gitt Spesielt ikke på studentbudsjett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 He-he, ser den. In other news. Det kom en katt på døren. Sånn mer eller mindre ut av det blå. Det banker på vinduet, jeg åpner, og der står det en katt i et bur med mat og boks og sand og det hele. Vel og merke med typen til minstesøss der også, som hadde fått beskjed av minstesøss at jeg skulle passe katten. Noe jeg ikke har blitt informert om. Hun kunne i det minste sagt i fra ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Selv sikler jeg som faen på E-M5, jeg. Virker helt genialt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Selv sikler jeg som faen på E-M5, jeg. Virker helt genialt. Typen har det i tillegg til E-3 og er helfrelst Eneste minuset så langt er at autofokusen er "treg" om det brukes med 4/3-objektiver og adapter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Jeg er så gira på å ta en liten powernap nå, men siden jeg skal opp kl 0600 i morgen kommer jeg til å ødelegge alt som heter døgnrytme. Er så trøtt >_> Må pine meg frem til 22-tiden slik at jeg kan legge meg... Argh. Misliker disse tidligvaktene av og til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Joda, ikke særlig interressert i forhold for tiden må jeg si. Holder på å flytte ut, nettopp kjøpt bil, og stress generelt så jeg orker ikke enda noe å passe på/være med akkuratt nå . heh Du vil ikke ha min penis, altså? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Og nå har jeg et lite dilemma. Er lysten på å dra ned på butikken, men har lånt bort bilen for helga. Så da må jeg evt gå ned. Er så lat... Ei ei, bare klaging fra meg her i kveld... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Kattunger klarer seg på egenhånd, sant? Den har kattesand, mat og vann, kurven sin, et ekstra teppe, og et kjøkken for øyeblikket fylt med enda mer kattesand, siden den elsker å spre det utover gulvet. Jeg har ikke den ringeste anelse om hva jeg skal gjøre med katter, annet enn å lage katteleker av hyssing og avispapir og leke med de i noen minutter til jeg går lei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Det var snakk om tysk her i går. Kom på denne sangen i den anledning: http://www.youtube.com/watch?v=zJJgP9eKPw0&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg