felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Det er ikke noe som heter akademisk intelligens. Jeg brukte den formuleringen for å presisere hvilket felt jeg siktet til, ettersom "intelligens" i seg selv er et veldig vidtomfattende begrep. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Ignorer småhårene, har ikke vært i dusjen etter at jeg barberte meg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EqV1MCDLcMM Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å se hele. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Æsj, nå ble jeg kvalm :O Hva får deg til å se på slikt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å se hele. Hvis du tror det der er ille så ikke prøv å søke etter "Nasal fungus" på youtube. Nasty shit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis du tror det der er ille så ikke prøv å søke etter "Nasal fungus" på youtube. Nasty shit. Den fikk du meg til å se for en stund sida!! Ekle greier!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Og her satt jeg med middagen... ... Jeg sitter fortsatt med middagen. Mmm, pannekaker med bacon og sukker. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Æsj, nå ble jeg kvalm :O Hva får deg til å se på slikt? Reddit. Hvis du tror det der er ille så ikke prøv å søke etter "Nasal fungus" på youtube. Nasty shit. I won't. Googlet det i stedet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 ... Jeg sitter fortsatt med middagen. Mmm, pannekaker med bacon og sukker. Nam, det vil jeg ha i morra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg har lyst på øl. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hurra prøva i morra ble avlyst Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hurra prøva i morra ble avlyst Du får unnskylde at jeg spør, og du må for all del ikke oppfatte spørsmålet støtende på noen måte, men går du på barneskolen? Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å se hele. Det ligger også ute en video der de fjerner samme type larve fra noens øyeeple. (Nei, jeg har ikke sett den.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Den fikk du meg til å se for en stund sida!! Ekle greier!! Jeg prøvde å advare deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hurra prøva i morra ble avlyst Du får unnskylde at jeg spør, og du må for all del ikke oppfatte spørsmålet støtende på noen måte, men går du på barneskolen? Det der er Slimda sin jobb. Ligg unna. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Ignorer småhårene, har ikke vært i dusjen etter at jeg barberte meg. Ser bra ut, Becca. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Takke-takk! Gleder meg til det blir helt ferdig og jeg får glattet luggen igjen og sånn. Årh, er deilig å føle seg hjemme i mitt eget hår igjen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da! Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Entrecote er absolutt å anbefale om det er innenfor å imponere litt. Og ellers; jeg har øl. Lykke! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Barnehagebarn pleier alltids å slå an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg