Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ORYwP89mk3
Ser ut som minnet klokket til 1000+ (2000+) = redusert levetid pga. billig minne fra Qimonda:

 

*Link tatt vekk*

 

Noen som har hatt disse problemene? Eller er det pga. varme?

 

Hei. Antivirusprogrammet mitt reagerer på denne linken og sier den inneholder en trojansk hest. Jeg prøvde www.geforce9.com og fikk også varsel om at siden forsøkte laste inn trojanske hester på PC-en min (JS/IframeRef.gen2 og W32/Zbot.I).

 

Jeg kjenner ikke til hva disse kan gjøre, men lurer på om dette er en reell advarsel eller om mitt antivirusprogram (Norman) er litt oversensitiv. PC-en min har ikke virus eller spyware etter scan så jeg er ikke smittet noe sted.

 

Hmmm, har ikke hatt noen problemer jeg. Har besøkt den siden jevnlig i flere uker. Men har sett at folk har fått lignende advarsler om trojan på theinquirer.net også. Men hvis anti-virus programmet ditt reagerer, så er du ivertfall på den sikre siden da ;)

Endret av Slettet-ORYwP89mk3
Lenke til kommentar
Hmmm, har ikke hatt noen problemer jeg. Har besøkt den siden jevnlig i flere uker. Men har sett at folk har fått lignende advarsler om trojan på theinquirer.net også. Men hvis anti-virus programmet ditt reagerer, så er du ivertfall på den sikre siden da ;)

 

Hei igjen. Jeg gikk inn på den samme siden fra min stasjonære PC (den andre var en laptop) og jeg får også nå opp beskjed om potensiell trussel fra HTML_IFRAME.HT. Dette får jeg fra antivirusprogrammet Vcom Systemsuite 7 som bruker Trend's antiviruspakke.

 

Så når to datamaskiner med to forskjellige antivirusprogrammer begge reagerer på den samme WEB siden så tror jeg at virustrusselen er reell. Jeg er flink til å oppgradere antivirusprogrammene mine hele tiden så jeg vet jeg har siste versjon.

 

Du har sikkert ikke vært klar over dette og handlet i god tro. Men dette viser jo at rimelig uskyldige WEB sider har skumle hensikter. Her er info om dette viruset:

 

http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...EHT&VSect=P

 

Dette er helt nytt og ble oppdaget første gang 4. november 2007. Antivirusoppdatering etter 26.11.2007 skulle oppdage den. Så det kan være grunnen til at ikke så mange får varsel om at WEB siden inneholder virus.

 

Det står at viruset åpner uten at brukeren har bedt om det en annen webside som laster ned det skadelige viruset. Filen er en trojansk hest.

 

Jeg anbefaler derfor alle de som har besøkt siden nevnt over å oppdatere antivirusprogrammet sitt og deretter kjøre en full virusscan.

 

Til Spindre17: Jeg tror du skal gjøre som meg og endre meldingen din over slik at linken til virussiden blir klippet bort. Dette for å forhindre at andre ved en feiltakelse klikker på den og blir infisert med virus. Du har allerede fjernet originalmeldingen din og det er bra, men du har glemt meldingen din over som inneholder to quotes med linken.

Endret av Stauffenberg
Lenke til kommentar
In Beijing time 22:00 (that’s GMT+8) NVIDIA will announce G92-8800GTS. And with the card final unveils, the new driver 169.21WHQL will also be published.

 

□Added support for GeForce 8800 GTS 512 GPU.

 

□Recommended driver for the latest DirectX 9, DirectX 10, and OpenGL applications.

 

□Numerous game and application compatibility fixes. Please refer to the release documentation for more information on features, driver fixes, and known issues.

 

So lock on NVIDIA’s site and prepare your download manager tonight!

Kilde.

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3

Her har expreview.com testet 8800gt og 8800gts (begge 512mb) med lik klokke hastighet, for å skille forskjellen mellom 112sp og 128sp.

 

scorespeh0.th.png

 

Link

Endret av Slettet-ORYwP89mk3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3

Test av det nye 8400 GS (G92) <---------------------- :)

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

 

I den andre posten :p

Endret av Slettet-ORYwP89mk3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...