Gå til innhold

XP SP3 ferdig utviklet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når SP3'en får noen uker til på baken og blir like stabil som SP2 så blir det kun XP på meg etpar år til... DX10 eller ikke... Det kommer nok løsninger på det også... F.eks. som i crysis... :whistle:

Jeg tror mange spillutviklere er skremt over hvor dårlig Vista selger og ikke tør å skuffe en stor kundegruppe med manglende eller elendig støtte for Dx9 de første 2-3 årene. Dvs. at jeg tror vi vil få se stadig nye og bedre Dx9-spill i flere år fremover. Dx9 er ikke ensbetydende med dårlig bildekvalitet. Dx9 kan faktisk gi veldig god grafikk, og bedre enn det som finnes i dag, selv om det finnes noe nyere.

 

Også må vi ikke glemme OpenGL. Det er flere faktorer som kan gjøre det mer populært blant utviklere de neste årene.

Lenke til kommentar
Nyheten er misvisende. Den er ikke ferdig før final.

"Windows XP SP3 nå i RC1" burde være tittelen.

 

Helt enig, men så er det vel mange som ikke forstår hva RC (release candidate) står for. Og på en måte har artikkelen rett, i og med at RC betyr at det i realiteten ikke vil være funksjonsmessige endringer mellom RC1 og final. Bare retting av feil.

 

Men er de i RC1 nå, burde de fint klare å slippe SP3 final i januar/februar.

Lenke til kommentar

Hadde fremdeles et lite håp om dx10, men men, det er den eneste grunnen jeg har til å innstallere vista.

Hadde vista i 3 dager før jeg måtte innstallere xp igjen. Men nå ender det vel med dualboot... Håper windows 7 kommer som "gamer edition" Helt strippet for ekstra unyttig "stæsj" og fokusert på gaming og grafikk.

Lenke til kommentar
Hadde fremdeles et lite håp om dx10, men men, det er den eneste grunnen jeg har til å innstallere vista.

Hadde vista i 3 dager før jeg måtte innstallere xp igjen. Men nå ender det vel med dualboot... Håper windows 7 kommer som "gamer edition" Helt strippet for ekstra unyttig "stæsj" og fokusert på gaming og grafikk.

Og at "Business Edition" strippes for alt unødvendig ræl som ikke har med effektive kontormaskiner å gjøre.
Lenke til kommentar

Office edition med innlagt officepakken. Hadde vært genialt og en basic edition. Enkelt og greit ikke noe forvirring for kundene. Hva skal du bruke PC-en til? Spilling? Kontor? eller bare surfe og se film?. Alt det unødvendige greiene skulle ikke vært innlagt, men vært mulig å legge inn så folk kunne velge mer.

Endret av Epsilon-
Lenke til kommentar
Når SP3'en får noen uker til på baken og blir like stabil som SP2 så blir det kun XP på meg etpar år til... DX10 eller ikke... Det kommer nok løsninger på det også... F.eks. som i crysis... :whistle:

Jeg tror mange spillutviklere er skremt over hvor dårlig Vista selger og ikke tør å skuffe en stor kundegruppe med manglende eller elendig støtte for Dx9 de første 2-3 årene. Dvs. at jeg tror vi vil få se stadig nye og bedre Dx9-spill i flere år fremover. Dx9 er ikke ensbetydende med dårlig bildekvalitet. Dx9 kan faktisk gi veldig god grafikk, og bedre enn det som finnes i dag, selv om det finnes noe nyere.

 

Også må vi ikke glemme OpenGL. Det er flere faktorer som kan gjøre det mer populært blant utviklere de neste årene.

 

Om Vista selger "bra" eller "daarlig" kommer helt ann paa hvilken artikkel man leser.

 

http://www.pcworld.com/article/id,139500-pg,1/article.html

 

 

Microsoft has touted huge numbers for Vista, saying just two weeks ago that it has shipped 88 million copies, twice the number Windows XP shipments during a similar stretch after that OS's release in 2001. So neither analyst would even come close to calling Vista a bust.

 

 

Selger det mindre en det de hadde haapet paa? Ja... Men jeg vil naa paastaa at 88 millioner kopier er ganske bra likevel.

 

Men jeg er enig med at DX9 stoette vil fortsette i mange aar enda, med unntak av noen faa titler som vil vaere DX10 exclusive paa samme maate som at noen spill bare kommer ut til Xbox360, og andre bare til PS3. De driver samme type markedsfoering der, og jeg er ingen som syter og klager over det.

 

Forsaavidt er jeg av den samme oppfattning av OpenGL, dog jeg har ikke mye innsikt paa det omraadet. Men jeg ser ikke helt for meg at det forsvinner med det foerste.

 

Edit: (Litt treig i haue i dag...)

 

Håper windows 7 kommer som "gamer edition" Helt strippet for ekstra unyttig "stæsj" og fokusert på gaming og grafikk.

 

Vista kom i 6 versjoner, og folk hylte og skreik om at det var aaaaalt for masse... Hvordan tror du det blir dersom man introduserer enda en versjon? (eller to... "Gamer edition", og "Gamer Ultimate"... *fnise*)

 

Ang. Business Edition... Den er da rimelig strippet for unoedig rael, er den ikke? Hva foelger med i den versjonen som burde vaert fjernet?

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar
Det hadde holdt med

 

- Vista Classic/Nostalgia/Basic

- Vista Business

- Vista Ultimate

- Vista MediaCenter

 

Enkle navn som sier det meste om hva du får.

 

De foelgende versjonene er de eneste som er tilgjengelige for vanlige kunder:

 

Windows Vista Home Basic

Windows Vista Home Premium (aka Vista Media Center)

Windows Vista Business

Windows Vista Ultimate

 

De andre to (Starter og Enterprise) er bare tilgjengelig for spesielle grupper. Saa... Eh... Hva var poenget ditt egentlig?

 

Hva jeg opprinnelig lurte paa var ang. Business edition. Du sier den burde vaert strippet for alt slags rael som ikke har med kontor maskiner og gjoere. Hva mener du Business versjonen har som ikke burde vaert der?

 

Edit: Basic -> Home Basic

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar

frodeaa:

List opp alt du mener er kjekt å ha der så kan jeg fortelle deg hva jeg ser på som ræl.

 

Personlig synes jeg 2 home utgaver bare er missvisende navngivning. Hvorfor kalle noe Home i det hele tatt og spesielt når du har 2 av den.

 

Hva mener du med spesielle grupper? :hmm:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

:love:

Nyheten er misvisende. Den er ikke ferdig før final.

"Windows XP SP3 nå i RC1" burde være tittelen.

 

Helt enig, men så er det vel mange som ikke forstår hva RC (release candidate) står for. Og på en måte har artikkelen rett, i og med at RC betyr at det i realiteten ikke vil være funksjonsmessige endringer mellom RC1 og final. Bare retting av feil.

 

Men er de i RC1 nå, burde de fint klare å slippe SP3 final i januar/februar.

Jo, fin tanke med ett så tidlig slipp. Men det har forekommet RC2 i tidligere ServicePacks, og det er jo heller ikke strengt forbudt med RC3 heller dersom de finner ut at det er helt nødvendig. :thumbup:

 

Jeg skulle gjerne hatt SP3 tidligst mulig slik som de fleste kanskje ønsker seg, men jeg er heller villig til å ofre noen

måneder på en "feilfri" ServicePack (hvis det i det hele tatt er mulig å lage noe feilfritt hos Microsoft programmererne).

Tenk å kunne kjøpe seg en ny Windows XP med SP3 innebygget, eller SlipStream'e SP3 selv helt gratis,

for så å slippe å måtte installere haugevis med slike "KBnnnnnn" (plasterlapper) etterpå.

 

Ved reinstallasjon ville en "slik SP3" være en drøm. Linux OS'ene er bedre enn Microsoft sine OS da en faktisk får tak i den nyeste versjonen av Linux når en selv måtte ønske det. :love:

Lenke til kommentar

@G:

 

Ikke uenig. Venter heller litt ekstra jeg også, for å unngå for mange KBxxxxx plasterlapper. Er du klar over hvor mange du må installere dersom du reinstallerer XP SP2. Laget ny slipstream for en uke side, og måtte putte inn ca 160 oppdateringer. Den ble allikevel ikke helt perfekt, men funket.

 

Men med MS sine ressurser og antall testere, og ikke minst hvor mange år siden SP2 kom, burde de klare å få opp farten.

Lenke til kommentar
frodeaa:

List opp alt du mener er kjekt å ha der så kan jeg fortelle deg hva jeg ser på som ræl.

 

Personlig synes jeg 2 home utgaver bare er missvisende navngivning. Hvorfor kalle noe Home i det hele tatt og spesielt når du har 2 av den.

 

Hva mener du med spesielle grupper? :hmm:

 

Eh, har du proevd Business? Eller sier du den er full av rael fordi du _tror_ den er det..?

 

Business kommer uten Media Center, Parental Controls, spill, Bitlocker, Movie Maker og DVD Maker. Mulig det er mer, men det er en roeff oversikt. Dette er alle ting som Home Premium har.

 

Business kommer med Dual CPU stoette, Shadow copy, System image Backup and Restore, Encrypted File System (EFS), Stoette for aa koble til domene, Offline folders, IIS server og Windows Fax and Scan. Dette er alle ting som Home Premium ikke har.

 

Ellers har de en haug med ting til felles... Superfetch, Readyboost, IE7, Windows Mail, WMP11, Kalkulator...

 

Saa naa spoer jeg igjen... Hva er rael i Business? Windows Mail? Windows Photo Gallery?

 

Beklager, var nok litt uklar naar jeg sa "spesielle grupper".

 

Started edition er bare tilgjengelig i utviklingsland -> http://www.microsoft.com/windows/products/...er/default.mspx

 

Enterprise edition er bare tilgjengelig for Volum Lisense kunder -> http://www.microsoft.com/windows/products/...rise/getit.mspx

 

Altsaa ikke tilgjengelig for "mannen i gata". Med mindre du bor paa gata i et utviklingsland... :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg benytter ikke Vista selv og med god grunn, jeg er dog stadig vekk innom andres maskiner som benytter det og hele grensesnittet gir meg en stor bloat/ræl følelse.

 

Vi kan alltids begynne å gå i detaljer, selv om jeg ser på det som noe tidsløsende.

 

1. Virkelig godt at ihvertfall dette ikke er en del av annet enn Home 1 og 2. Vi kan like godt kalle den Home 1 og 2 for navnene er intetsigende uansett

- Media Center Parental Controls, spill, Bitlocker, Movie Maker og DVD Maker.

 

2. Ellers la oss se på det du nevner som Business har.

- Business kommer med Dual CPU stoette (bra)

- Shadow copy (virker for meg merkelig at er nødvendig på en arbeidsstasjon så sant vi ikke snakker server client)

- System image Backup and Restore (greit med et verktøy men strengt tatt ikke nødvendig)

- Encrypted File System (EFS), (burde ikke vært integrert men støttet via nedlasting eller fra katalog på CD)

- Stoette for aa koble til domene (en selvfølgelighet)

- Offline folders (virket dårlig i XP og virker forhåpentligvis bedre i Vista)

- IIS server (jeg er ikke tilhenger av utallige webservere på PC-er i et bedriftsmiljø)

- Windows Fax and Scan (basic)

 

3. Starter edition kan bli tilgjengelig på disse billige bærbare man har prosjekter gående for. De skal utvikle en egen XP utgave og muligens kanskje de også vil modifisere Vista Starter. Vi får se.

 

4. Enterprise edition er bare tilgjengelig for Volum Lisense kunder

Såvidt meg bekjent er det stort sett bedrifter som kjøper business, i det minste er hovedtyngden av kjøperne bedrifter.

 

De fleste bedrifter kjøper også Volume Lisense om de har behov for mange og ikke kjøper OEM med nye maskiner. Anndel av hjemmekontor med business vs PC-er med volume license installert via bedrifter er heller spekulasjoner.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Saa naar du sier:

 

Og at "Business Edition" strippes for alt unødvendig ræl som ikke har med effektive kontormaskiner å gjøre.

 

Saa mener du egentlig:

 

Jeg har ikke proevd Vista Business selv, og har heller ikke tatt meg tid til aa se hva den versjonen inneholder, men jeg er sikker paa at den er full av unyttig "rael" fordi jeg baserer alle mine "fakta" paa hva andres meninger er. Jeg hater Microsoft fordi alle andre gjoer det, og det er det som er kult, og derfor er alt negativt jeg leser om Windows sant.

 

..?

 

Business edition er allerede "strippet" for unoedig rael. Sjekk fakta foer du paastaar noe neste gang.

 

Shadow copy er per client. Ikke en noedvendighet strengt tatt, men dog en veldig grei funksjon. Jeg brukte aa jobbe paa helpdesken her paa huset, og av og til hadde jeg veldig lyst paa en slik funksjon, naar en tullete bruker hadde slettet et word dokument som var lagret paa harddisken isteden for paa en nettverksstasjon med daglig backup rutiner. Shadow copy can slaas av/paa via group policy.

 

EFS er ikke paa by default. Krypterer bare filer du ber om aa bli kryptert.

 

Domene stoette. Jepp, en selvfoelge.

 

Offline folder. Aner ikke hvordan de funker. Sikkert jalla daarlig.

 

IIS server. Blir ikke innstallert som default, men maa innstalleres etter at Windows har blitt innstallert. Var paa Microsoft TechTour for noen uker siden hvor de snakket om hvor lite gjennomtenkt det var aa ha ISS installert og kjoerende som default paa Win2000. Det tar av og til litt tid, men Microsoft laerer av sine egne feil.

 

Ang 1. Den eneste forskjellen fra de navnene du foreslo og de som Microsoft faktisk har er Home Premium. Den versjonen inneholder mer en bare Media Center og ditt forslag er da mer misvisende en MS sitt navn. Jeg ser egentlig ikke problemet...

 

Home Basic -> Hjemme bruker som ikke trenger noe fancy greier. Surfer internet og leser email.

Home Premium -> Hjemme bruker som vil ha litt ekstra. Media center, Aero, ++.

Business -> Hjemmekontor, smaa og mellomstore bedrifter. Fokusert paa kontor miljoe.

Ultimate -> Absolutt alt.

 

Hallo? Serioest? Hva er galt med de navnene?

 

Ang 3. De laptop prosjektene er ogsaa for U-Land, og ikke tilgjengelig for oss "rike folk". Om de kjoerer en strippa XP, Vista Starter eller Ubuntu spiller igrunn ingen rolle. Starter edition er ikke tilgjengelig i I-Land.

 

Ang. 4 Smaa og mellomstore bedrifter kjoeper Business gjennom Volum Lisens ja. Det er ingenting som sier at dersom du har Volum Lisens saa _maa_ du kjoepe Enterprise. Men du kan dersom du vil. Du kan derimot _ikke_ kjoepe Enterprise uten Volum Lisens.

 

Naar vi engang ruller ut Vista her paa huset blir det sannsynligvis Business via Volum Lisens. Men saa har vi bare rundt 500 PC-er, saavidt meg bekjent.

 

Naar IBM paa den annen side ruller ut Vista... Tja, tipper de velger Enterprise (eller kanskje Ubuntu..? :tease:).

Lenke til kommentar

frodea:

I alle dager for et høyst usaklig og barnslig innlegg, men jeg hadde ikke forventet annet av deg ;)

 

- Sjekke fakta? Hvilke fakta er det som ikke kommer frem? Jeg vet ikke om du er helt våken i innleggene dine, men du kan ikke ha lest det jeg skriver.

 

- Mye av det du skriver over her er unødvendig fyllmasse som de fleste som har jobbet noe som helst med windows er fullstendig klar over frodea. Jeg er faktisk ikke sikker på om det er meg du diskuterer med eller 100 irriterte helpdesk brukere som ikke er her?

 

- Når det gjelder navneforslag så påstår jo også du at jeg mener det er greit at innholdet skal være det samme. Du må virkelig slutte å putte ord i munnen på andre i innleggene dine, det blir bare dumt og usaklig.

 

- Hvilke laptop'er er det som ikke blir tilgjengelig her. Nevnte vi spesifike modeller? De er såvisst tilgjengelig i I-land.

 

- Jeg vet veldig godt hvordan en volume license fungerer *sukk*, nå må du da virkelig slutte.

 

Har dere bare 500 PC-er altså og det gjør deg til en verdensmester som tror han kan basic stoff så mye bedre enn andre som har jobbet med hver eneste windows versjon som har kommet på markedet i bedrifter i alle sjikt? Du diskuterer i grunn ting som er helt unødvendig for diskusjonen.

 

Det bryr meg ikke om du er uvitende, arrogant og forutinntatt og tror alle som ikke liker Vista _for hva det faktisk er_ skulle være en Microsoft/Windows die-hard motstander. Det er bare utrolig barnslig og ekstremt forutinntatt fra din side.

 

Det bryr meg ikke om du har 500 eller 878 PC-er i nettverket du arbeider med, det gjør deg ikke det grann flinkere enn andre som jobber i samme bransje.

 

Disse selvfølgelige detaljene om EFS og IIS osv osv er totalt unødvendig og gudene vet hvorfor du føler behovet for å skrive om det.

 

Det bryr meg ikke om du har deltatt på en techtour hvor microsoft snakket om at de har slått av autoinstall av IIS, hvem vet ikke det uten å en gang ha tatt i Vista? Joda jeg anntar at MS som andre lærer av sine feil, jeg tror også du har endel å lære av deg selv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sjekk fakta -> Du sier Business er fullt av "rael" uten noen bakgrunn for det. Er ikke det aa spytte ut "fakta" uten aa sjekke?

 

Fyllmasse -> Jo takk, jeg er flink til det. Proeve aa gjoere denne posten litt kortere da.

 

Navneforslag -> Saa akkurat hva ville du skulle vaere forskjellig? Du paapekte jo tidlig at du ikke liker Business fordi den inneholder for mye av ting som den ikke har (Media Center, Spill, Parental controls, etc). Basic er basic. Surfing og email. Premium er basic + media center + aero. Hva burde vaert forskjellig her? Ultimate er hele pakka saa kan ikke se for meg at den burde vaere saa veldig forskjellig... Business... Tja, la oss ikke gaa dit.

 

Laptop -> Jeg antok du mente OLPC, siden du var meget vag paa det omraadet. OLPC kjoerer forresten Fedora. Uansett saa kommer det lite ann paa hvilket laptop prosjekt du mener. Starter edition er bare tilgjengelig i U-Land. Kilde: http://www.microsoft.com/windows/products/...er/default.mspx

 

Volum -> Jeg hadde en kort og enkel setning som sa "Enterprise er bare tilgjengelig for Volum Lisens kunder". Saa begynte du med no "fyllmasse" om at hjemmekontor vs volum lisens var spekulasjoner... Hva hadde det med saken aa gjoere? Hoertes for meg ut som du ikke fattet hva jeg sa, saa jeg gjentok meg en gang til.

 

500 -> Saa fordi jeg er uenig med deg, saa er jeg en "verdensmester"? Snakker om barnslig og usaklig.

 

EFS + IIS -> Du har ikke brukt Vista selv, og sa du ikke likte disse to, saa jeg tenkte jeg kunne opplyse om hvordan de var implementert. Sorry meg for at jeg sa noe. Tenkte kanskje at du brydde deg. Men du har vel gjerne bestemt deg for aa ikke like noe ved Vista, saa det var vel gjerne bortkastet.

 

Liker Vista -> Om du mislikte Vista for hva det faktisk var, saa hadde det vel igrunn ikke vaert noe problem... Dersom f.eks. Business var fullt av "rael" saa hadde du jo faktisk hatt et poeng.

 

Autoinstall av IIS -> Eh... Vel det virker veldig som om _du_ ikke viste det. Siden du sa du ikke likte utallige webservere kjoerende over alt. Jeg var ikke klar over det inntill to uker siden, saa jeg tenkte kanskje du var i samme baat.

 

Etter-pa-tillegg (ta det over med en klype salt):

 

Okey saa jeg leste over hele greiene en gang til. Jeg beklager, du har helt rett. Jeg var nok arrogant. Jeg ble vel igrunn bare litt fyrt opp. Det hele er igrunn litt latterlig, vi sitter her aa krangler som to seks aaringer.

 

Du sa at Business hadde for mye rael, saa jeg lurte paa hvorfor. Saa sier du "si hva den inneholder saa skal jeg si deg va som er galt", saa jeg sa hva den inneholdt. Saa sier du at du ikke bruker det, og har igrunn ingen av de tingene jeg listet opp som "rael" saa da tenkte jeg "herre mann, enda en av de anti-MS-er-populaert folka". Saa da gikk det igrunn bare en vei derfra, og det var nedenom og hjem.

 

Den "Saa du mener egentlig" kommentaren min var litt paa kanten, saa beklager igjen for det. Det var saers usaklig.

 

Ang. navnene paa Windows Vista. Du mener de er feil, og jeg respekterer din mening (selv om min er annerledes). Kan jeg spoer hva du syns hadde vaert bedre navn, og hva de forskjellige versjonene burde inkludere og ikke inkludere?

 

Ren nysjerrighet, hvis du ikke gidder er det helt greit.

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar
Barnslig og usaklig -> Jeg ligger paa samme nivaa som deg.

 

Sjekk fakta -> Du sier Business er fullt av "rael" uten noen bakgrunn for det. Er ikke det aa spytte ut "fakta" uten aa sjekke?

Siden du er så flink gutt, og kjenner Vista Business så godt, så kanskje du kan dele med oss hvor mye diskplass kun OS tar. Mens du er i gang vil jeg foreslå at du tar en sammenligning med XP Pro. Tenk så grundig igjennom om tilleggsfunksjonalitet i Vista rettferdiggjør den økte diskplassen. Ikke? hva vil du da karakterisere det overskytende som? Ræl er vel et godt nok uttrykk synes du ikke?
Lenke til kommentar

frodeaa:

Dette drar ut i det kjedsommelige nå.

 

 

Autoinstall av IIS -> Det er klart jeg viste dette, skal vi flisespikke på enhver setningsoppbygning og hva det innebærer av kontekst og hva du måtte føle behov for å trekke av konklusjoner ut av det så kunne vi holdt på i en evighet.

 

Hvor lenge har du jobbet med Windows og drifting?

 

Liker Vista -> Jeg synes Vista er fult av ræl og dermed kommer jeg til å holde meg på XP en lang stund ennå eller gå over til Linux som alt faller på plass for det. I ræl legger jeg også mange andre ting enn ren software og funksjonalitet. Som eks. problematikk etc.

 

EFS + IIS -> Jeg har ikke bestemt meg for å ikke like Vista, men for min del trenger det en vesentlig modning før jeg evt. vurderer å gå over med egne maskiner. Jeg jobber på Vista daglig med kundeoppdrag, trenger det ikke selv for å prøve det.

 

EFS hadde ikke behøvd å være en integrert del i noen av OS'ene det kommer med. Det kunne vært et program man installerte fra CD-en er min mening. Det samme med VMP og IE/OE. Samt IIS.

 

500 -> Du fremhever stadig vekk hva slags miljøer du selv har med å gjøre, så dette er ikke en påstand fra min side, men noe du stadig vekk legger vekt på. Selv diskuterer jeg ikke i basis på hvilken "tyngde" jeg måtte ha, men siden det er viktig for deg kan vi godt dra inn slike elementer.

 

Volum -> Her snakket vi sikkert forbi hverandre og jeg gidder ikke kverulere på denne.

 

Laptop -> OLPC var en av de jeg tenkte på men jeg tenkte hovedsaklig på Asus sitt initativ som jeg ikke husker prosjektnavnet på i farten. Jeg diskuterer løst og har ikke tid til å sjekke alle ordmessige detaljer akkurat denne uken. Jeg jobber 70timer denne uken med viktige prosjekter.

 

Navneforslag -> La oss bare være enige om at vi er uenige om hvordan innhold og navnegiving burde vært.

 

Fyllmasse -> Det er ingenting i veien å ha litt "koseprat" i innleggene, men akkurat her ble det forklaringer av helt basic ting som enhver sysadm forstår seg på.

 

Fakta -> Hvilke fakta skulle man sjekket annet enn det vi vet er i Vista . Jeg synes Vista har mye ræl og så enkelt er det. Business kunne vært ennå bedre ribbet. Det er ikke noe stort poeng, men en mening.

 

Barnslighet -> Når du anntar at noen er en MS og Windows motstander og kaster en helt tåpelig frase inn i munnen på dem så er det vanskelig å ta deg alvorlig og jeg fikk et litt barnehageaktig evt. tenåringsaktig inntrykk(uten å mene noe vondt om den jevne tenåring) eller lignende utfra dette utspillet.

 

Saa naar du sier:

 

Og at "Business Edition" strippes for alt unødvendig ræl som ikke har med effektive kontormaskiner å gjøre.

 

Saa mener du egentlig:

 

Jeg har ikke proevd Vista Business selv, og har heller ikke tatt meg tid til aa se hva den versjonen inneholder, men jeg er sikker paa at den er full av unyttig "rael" fordi jeg baserer alle mine "fakta" paa hva andres meninger er. Jeg hater Microsoft fordi alle andre gjoer det, og det er det som er kult, og derfor er alt negativt jeg leser om Windows sant.

 

..?

 

 

 

EDIT:

Så editen din nå og da er vi vel stort sett enige.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...