Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
1: Du er i feil tråd

2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de?

Hmmm, ok

Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-)))

 

Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-)

 

 

EDIT:

Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
1: Du er i feil tråd

2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de?

Hmmm, ok

Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-)))

 

Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-)

 

 

EDIT:

Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette?

 

Det eneste du ikke får gjort er å editere word/excel-dokumenter.

Lenke til kommentar
1: Du er i feil tråd

2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de?

Hmmm, ok

Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-)))

 

Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-)

 

 

EDIT:

Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette?

 

Det eneste du ikke får gjort er å editere word/excel-dokumenter.

Ok, så den kan lese dem ja.

 

Kan den lage slike filer(ikke editere)?

Lenke til kommentar

Jeg syns du bør sjekke opp det med bindingstid der borte. Vi som sitter her vet forsåvidt lite om hvor mye de skal ha for en iPhone der borte. Om du må tegne et abonnement blir det jo fort litt dumt.

 

Slik det er nå får du vel fjernet operatørlåsen fra alle iPhone-versjonene. Jeg er dog litt usikker på det, men jeg kan linke deg til hackerne sin blog som er her.

Lenke til kommentar
Hvordan er det MP3 filer, på iPhone? Er det slik at man kun kan bruke de filene man har kjøpt via iTunes (med deres DRM), eller kan man laste inn de MP3 filer man selv ønsker, feks. fra egne CD'er som man har på maskinen sin?

 

:)

 

Du kan bruke alt av musikk på den. Du importerer de via iTunes :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...