Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som skal til New York om kort tid. Vurderer å få han til å kjøpe med en iPhone 3G. Har nå 1. gen som jeg har hatt i 2 år, og det merkes, den er litt treg og fryser opp endel. Hos apple.com så står det at den koster $99, og når jeg kjøpte min så var prisen på nettet og i Apple Store omtrent likt. Er det fortsatt slik? Kan jeg forvente at den rimeligste løsningen bare for å få iPhonen koster omtrent 600kr? Dette er jo en sinnsyk lav pris!

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Hmm, 99 dollar er billig ja. Men den selges da MED abb. der borte. Den kan derimot kjøpes som gift (dvs. uten abb.) for 499 dollar (som jeg leser med liten skrift nede på applestore for USA.

 

Husker ikke hvordan det var når det gjelder turister som kjøper med abb. men de har etter det jeg mener å ha lest endret rutiner for å hindre at nettopp det skjer. (muligens jeg tar litt feil her, mene mener altså at jeg har lest det).

Lenke til kommentar

Om jeg NÅ ikke husker feil, så var rutinen slik at du kunne kjøpe telefonen, med SIM kort og dra hjem (for å aktivere abb. hjemme) det har Apple gått bort ifra, og nå MÅ du aktivere abb. i butikken når du kjøper den. Dessuten: ifølge denne tråden http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=409&...=a&start=15 må du være US Citizen for å kjøpe den der.

 

Men ifølge den tråden, om du kjenner noen som har et amerikansk personnummer så kan du be dem om å kjøpe for deg.

Endret av Asbjørn T.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har et lite spørsmål, som jeg håper noen av dere kan svare meg på.

 

Fikk nylig iphone av ei bekjent, telefonen er kjøpt i USA, den er jailbreaket allerede (ikke av meg), det er installert cydia på den. Det går an å sette alle simkort i den, uten at det kommer opp noe feilmelding. Men, problemet er at jeg ikke får ringt. Jeg vet at simkortet er i orden, fordi samme simkort virker på min andre mobil.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes, og har en løsning på problemet?

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Har en kamerat som skal til New York om kort tid. Vurderer å få han til å kjøpe med en iPhone 3G. Har nå 1. gen som jeg har hatt i 2 år, og det merkes, den er litt treg og fryser opp endel. Hos apple.com så står det at den koster $99, og når jeg kjøpte min så var prisen på nettet og i Apple Store omtrent likt. Er det fortsatt slik? Kan jeg forvente at den rimeligste løsningen bare for å få iPhonen koster omtrent 600kr? Dette er jo en sinnsyk lav pris!
Skjønner godt du har lyst på ny telefon, men det hjelper veldig godt å gjenopprette med mellomrom på et halvt år eller lignende. Gjør det du og merk forskjellen :) Forøvrig så bør du restarte telefonen en gang i uken for god effekt.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

En app jeg vil anbefale dere og som er gratis er en app som heter Logitech Touch Mouse, det er en fjernkontroll som kan styre datamusen og det er tastatur på den også.

 

Denne applikasjonen er helt sykt genial til powerpoint presentasjoner og styring av filmen, ett must!

 

Last ned applikasjonen via App Store og installer dette programmet

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hey folk!:) Trenger litt hjelp.. har veldig lyst til å kjøpe 3G/3G S. Men jeg skal ha iOs 4.1 uansett..

 

Men jeg får en 3G av bruttern jævlig billig, men er det VELDIG mye lurere å kjøpe 3gs?

For en brukt 3G 16GB for rundt 1500, veldig fint brukt og ingen riper.

 

Vil ikke gå glipp av for mange funksjoner :)

Takker og bukker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...