Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Har aldri sett det ikonet der før. Uansett mobil. Og jeg tviler egentlig sterkt på at det er noen her som vet noe mer, siden din "iPhone" ikke kjører OSX, som iPhone gjør.

 

Men skal jeg gjette, så tror jeg enten det er noe som kjører i bakgrunnen, som du sier, ellers er det det mobile internettet som er tilkoblet døgnet rundt. Hadde jeg vært deg, ville jeg ha sett på abonnements-forbruket ditt snarest, slik at du ikke får en overraskelse i posten.

 

Det kan også være batteriet som er dårlig av natur. Kan du ta av bakdekselet, og si hvor mange mA batteriet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var noe sånt pappa tenkte det kunne være også, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal slå det av... Finner ingen ukjente summer når jeg sjekker påløpte kostnader på abonnementet, heldigvis.

 

På batteriet står det masse fine kinategn, og det som er lesbart er:

 

888A

1380mAh

3.7V

Lenke til kommentar

Hehe, no worries!

 

Cydia: Et program som ligner på AppStore der man kan laste ned og installere ting Apple ikke vil at du skal ha på iPhonen. Noe av dette er alt fra themes, MMS, landsskaps SMS, filbehandler, klipp og lim o.l.

 

SBSettings: Dette er en av mange tillegsprogrammer som kan lastes ned fra Cydia. SBSettings tillater deg å skru på/av funksjoner som - Wifi, 3G, EDGE, SSH osv. Poenget med SBSettings er at den er lett tilgjengelig fra alle programmer, og den dukker opp når man sveiper fingen over øvre del av skjermen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et lite problem som gjelder både min iPhone 2G og min iPod touch. Når jeg kobler de til min pc med usb-kabelen, kommer lade-symbolet opp på displayet bare i noen få sekunder, deretter kommer det vanlige batteri symbolet. Dette betyr at pcen ikke klarer å få kontakt med iPhonen på riktig måte. Løsningen på problemet mitt så langt har vært å restarte pcen. Men dette begynner å bli en veldig tungvindt og irriterende løsning. Noen som har noen tips som kan løse dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min søster har en iPhone, og hun bruker kodelås, altså sånn at hun må skrive en firesifret kode for å ta av tastelåsen. Hun har prestert å glemme denne koden, og jeg lurer på om det finnes en måte å komme rundt? iPhonen blir sperret i 30 minutter hver gang feil kode blir angitt.

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Min søster har en iPhone, og hun bruker kodelås, altså sånn at hun må skrive en firesifret kode for å ta av tastelåsen. Hun har prestert å glemme denne koden, og jeg lurer på om det finnes en måte å komme rundt? iPhonen blir sperret i 30 minutter hver gang feil kode blir angitt.

 

Kan noen hjelpe?

Koble til iTunesen den synces mot.

Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på om jeg har noen muligheter for å få meg 3.0 firmware på min iPhone 3G? Den er kjøpt (og brukt ett år med at&t) i USA og brukes nå med OneCall og Gevey Plus II (turbosim)... er dette problemet løst av noen enda, eller må jeg gi "hackerene", a.k.a hverdagsheltene, litt mer tid?

Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på om jeg har noen muligheter for å få meg 3.0 firmware på min iPhone 3G? Den er kjøpt (og brukt ett år med at&t) i USA og brukes nå med OneCall og Gevey Plus II (turbosim)... er dette problemet løst av noen enda, eller må jeg gi "hackerene", a.k.a hverdagsheltene, litt mer tid?

 

Jeg innstalerte 3.0 på min iphone 1st gen som er kjøpt i usa i går, med litt hjelp fra en kompis.

 

her har du programmet du trenger for å jailbreake/åpne 3.0

http://iphone.waadeland.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...