Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I det siste så har jeg opplevd at det plutselig dukker opp "Dette tilbehøret er ikke laget for iPhone. Vil du aktivere fly-modus for å minske støy blablabla" uten at jeg gjør noe. Den kan bare ligge i ro på bordet. Fler som har opplevd lignende?

Yes. Drit-irriterende. Det skyldes støv og drit som sitter fast oppi tilkoblingssaken under. Prøv å pirke ut det.

Lenke til kommentar
Det morsomme er jo at vi kan få alt dette til iPhone idag, hvis telefonen er jailbreaket selvfølgelig.

 

Hvordan klarer du å streame stereo-musikk trådløst via bluetooth med A2DP, og hvordan klarer du å kjøre flash i nettleseren? I så fall må du ha andre kilder enn resten av verden når det gjelder jailbreak.

Lenke til kommentar

- Flash = iMobileCinema (Selv om dette ikke kan kalles ekte flash)

- rSap vet jeg ikke noe om, men det er jo mulig det fungerer med iBluetooth

- A2DP = Utvikler(en)ne bak iBluetooth prøver å få dette til å fungere.

 

Men i bunn og grunn så kan man få det meste til å fungere idag. En ide er å ha andre sources enn kun engelske. Er masse spennende og kult på f.eks de franske sorcene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvordan får man aktivert headsett når man bruker iphone? Jeg har en 2G iphone med 2.2.1 firmware. Får lyden ut på høyttalerne selv om jeg plugger inn headsettet, noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ta headsettet inn og ut. Sjekk også for rusk og støv "inni der."

 

Jeg har prøvd å ta den ut og inn minst 5 ganger i alle mine forsøk. Prøvde å blåse inn i hullet uten at det hjalp særlig :(

 

Det er ikke de orginale øreproppene. Er det andre som har problemer med å plugge inn andre vanlige headsett? Virker nesten som problemet var at den ikke kom langt nok inn uten at jeg er sikker. Prøvde med to forskjellige headsett.

Lenke til kommentar

Er det førstegenerasjons iPhone du har? Altså den som er laget av metall? Hvis ja, så kan man si at dette er en "feil" fra Apples side, noe som vil si at du trenger en forlengelse av minijacken. En slik er ikke dyr, og du kan bestille en fra DealExtreme for et par kroner. Har selv kjøpt denne <---. Det er også fri frakt, noe som er en bonus i seg selv. Det tar dog ca. 10 dager før den havner i postkassen din siden den sendes fra Hong Kong.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...