Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det.

3.0 fungerte egentlig greit. Det lagget litt, og tok litt tid og starte programmer.

 

Det og få tilbake 2.*.* fimwaren er heller vanskelig. Brukte over 3 timer på og få tilbakesatt baseband. Det gikk, men tok tid. Anbefaler alle og vente.

 

Ellers finnes jo allt dette som er "nytt" i 3.0 på cyida. Har liggende tastatur, mms, video, klipp å lim osv osv på min jailbraket 2.2.1 ;)

 

Jailbrake heller enn og legge inn 3.0 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Er det førstegenerasjons iPhone du har? Altså den som er laget av metall? Hvis ja, så kan man si at dette er en "feil" fra Apples side, noe som vil si at du trenger en forlengelse av minijacken. En slik er ikke dyr, og du kan bestille en fra DealExtreme for et par kroner. Har selv kjøpt denne <---. Det er også fri frakt, noe som er en bonus i seg selv. Det tar dog ca. 10 dager før den havner i postkassen din siden den sendes fra Hong Kong.

 

Takk for linken, er nok dette som er problemet ja, da jeg ikke følte den kom helt inn. Er 1gen.

 

 

 

 

Jeg har gjort det.

3.0 fungerte egentlig greit. Det lagget litt, og tok litt tid og starte programmer.

 

Det og få tilbake 2.*.* fimwaren er heller vanskelig. Brukte over 3 timer på og få tilbakesatt baseband. Det gikk, men tok tid. Anbefaler alle og vente.

 

Ellers finnes jo allt dette som er "nytt" i 3.0 på cyida. Har liggende tastatur, mms, video, klipp å lim osv osv på min jailbraket 2.2.1 ;)

 

Jailbrake heller enn og legge inn 3.0 :)

 

Ang. norsk tastatur, laster man ned dette, får man æ,ø,å på selve tastaturet uten å måtte holde inn o for å velge ø?

 

 

 

Når jeg får meldinger og innommende anrop på iphonen vises de kun som nummer, ikke navn som de er lagret på (importerte kontakten fra sim kort). Hvorfor? Fant ut at man måtte skrive +47 forran av en merkelig grunn. Kjedelig å måtte forandre 200 kontakter på denne måten..

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Du må laste ned norsk tastatur først.

Gjør som følgende:

Åpne Cydia, trykk Sections, scroll ned og trykk på Repositories,

trykk på iPuhelin.com og installer denne kilden.

 

Åpne Localization (under Sections) og velg/installer Scandinavian Keyboards.

 

Åpne Innstillinger->Generelt->Tastatur->Internasjonale tastaturer,

velg Norsk (under iKeyEx Keyboards) i TILLEGG til Norsk.

Trykk hjemmeknapp.

Åpne feks Notater, trykk den lille globusen ved mellomromstasten for å skifte mellom helnorsk ÆØÅ-tastatur og Apple's norske tastatur.

 

Så kan du laste ned iRealSMS og få liggende tastatur med ÆØÅ :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Har gjort som beskrevet, men jeg får ikke frem norske tegn :(

 

Jeg fant heller ikke "Scandinavian Keyboards", men i stedet fant jeg Norwegian keyboards. Lastet ned denne i stedet. Men som sagt så virket det ikke :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg fant det ut nå. Scandinavian Keyboards ligger ikke under Localization (under Sections), men under Keyboards (under Sections). Jeg fulgte oppskriften så slavisk at jeg ikke tenkte logisk nok til å se under keyboards.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Dama har fått et problem med sin nå.

Det er at om jeg ringer ho eller motsatt så hører verken jeg ho eller ho meg..

Setter ho på mikrofon så hører vi hverandre..

 

Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd?

Om hun setter på mikrofon?

 

Om den er av er det ikke så rart at dere ikke hører hverandre.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
ja høytaler:)

 

"BUMP" Ingen som har noen ide?

 

Er ikke uvanlig at det er kontaktproblemer i headset-inngangen som fører til at mikrofonen henger seg opp i "headset-modus" (en modus der iphonen henter lyd fra mikrofonen til hodetelefonen og dermed deaktiverer den interne mikrofonen).

 

Prøv å sette inn og ta ut et headset fra inngangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...