Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har personlig erfaring med hvor gøy det er å få en iPhone sendt fra USA som fungerer. Det er akkurat samme fysysike dingsen du får i Norge som i USA.

 

Anbefaler at du spør om det med garanti i butikken.

 

Så du mener jeg bør kline til?

 

 

Hvis jeg kjøper en iphone og bruker den der borte, så gidder jeg ikke å kaste den (når jeg skal tilbake) fordi den kanskje ikke vil virke. Men slike ting som å jailbreake iphonen etter at jeg har brukt den i USA, vil det gå bra?

Lenke til kommentar

Jeg syns du bør se på prisene, vilkårene og garantiene du vil få hvis du kjøper der borte. Så det jeg sier er at du bør bestemme deg når du er der, og ikke her i Norge.

 

Men om du kjøper en telefon der borte vil ikke det gjøre noen ting når du tar den med tilbake til Norge (du får sjekke opp det med garanti). Jailbreaking gjør at du kan legge inn andre programmer enn de fra app store. Jeg tror du snakker om unlocking som gjør at du kan bruke den med andre operatører.

Lenke til kommentar

Hei

 

Tenkte å kjøpe meg en iPhone, men er litt forvirret med tanke på hvor jeg burde kjøpe den. Er det f.eks billigere å kjøpe i utlandet? Hvor kan jeg billigst kjøpe en Iphone i norge for deretter å betale for å si opp abonnementet som følger med og bruke mitt eget?

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Skulle oppdatere min 1.gen iphone til 3.0 med redsnow.

 

Alt går smertefritt fram til redsnow sier finish, og det hardisk symbolet som da skal lyse en stund etterpå er kommet på.

 

Men det som skjer da er: Ikke no! Det symbolet står det all the time, latt den stå der ganske lenge - men ingen ting skjer.

 

Prøver da å holde power+home i ett minutt, men når jeg da slår den på igjen, viser den bare det koblet til itunes symbolet. Itunes vil ikke gjenopprette, men får kjørt igjennom redsnow en gang til. Men det samme skjer da også.

 

Forslag?!

Lenke til kommentar

Har jo prøvd det fler ganger, men kommer bare feilmeldingen: Det står i feil simkort elns.. Ikke mulig å gjørt dette uten det sim kortet? telefonen står nå bare som tilkoblet itunes, selv om den ikke er det.. har skrudd telefonen av og på, men går bare tilbake til tilkoblet itunes merket da, kommer ikke på menyen eller noe sånt.

 

Får prøve å kjøre redsnow enda en gang nå og se om det hjelper..

Lenke til kommentar

Du er sikker på at du har kommet i riktig DFU-modus? Da skal det ikke være noe på skjermen i det hele tatt.

 

Du har valgt riktig ting i redsnow?

 

Du oppdaterte, og så jailbreaka?

 

Uansett; det er vel denne guiden du skal sjekke.

 

 

 

...forresten. Du prøver vel ikke med 3.1? Da må du i så fall downgrade til 3.0 først.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...