Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
455 dollar, brukt en ukes tid - perfekt (ikke en ripe), unlocka...

Fant denne på finn da :)

SVINDEL

 

Her har du ekte og billigere vare:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

 

Her er prisen:

http://www.google.no/search?hl=no&q=0....n+nok&meta=

 

Hva er egentlig svindel med den auksjonen der? Han selger det nok dyrere for å få fortjeneste, jeg ser ingen problem med det egentlig. Det er ikke noe lureri, man får dem an betaler for, dvs _ikke_ svindel.

Lenke til kommentar

Lurer på om noen har lest noe om hvordan kart og GPS-funksjonen funker på den nye modellen?

 

Er kartene lagret på telefonen nå, eller må den laste ned kartene hele tiden?

 

Gidder ikke bytte ut den ejg har nå med den nye hvis den må laste ned kartene hele tiden. (Ingen planer om å beholde NetCom-abonnementet heller, hvis så blir tilfellet..)

Lenke til kommentar

Lol. Det "Homerun" greiene til Netcom sugde. Er en plass i Moss jeg kan benytte det, hos Dolly Dimples. De skulle hatt store WiFi sendere rundt i Norge. Hadde hele Moss vært under dekning hadde det vært konge, men dette er for dårlig.

 

Hvorfor kan vi ikke få en deal hvor vi slipper å betale 400 kr i måneden? Hadde det vært en deal hvor vi måtte betalt 200 kr i måneden, og betalt 2-3000 for iPhonen, så hadde jeg gjort det. iTalk Nano ^^

Lenke til kommentar
455 dollar, brukt en ukes tid - perfekt (ikke en ripe), unlocka...

Fant denne på finn da :)

SVINDEL

 

Her har du ekte og billigere vare:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

 

Her er prisen:

http://www.google.no/search?hl=no&q=0....n+nok&meta=

 

Hva er egentlig svindel med den auksjonen der? Han selger det nok dyrere for å få fortjeneste, jeg ser ingen problem med det egentlig. Det er ikke noe lureri, man får dem an betaler for, dvs _ikke_ svindel.

Det at varen er overpriset er mer enn nok for meg til å rope svindel. Vedkommende som har importert denne enheten har ikke hatt andre kostnader som ville tilsiat prisen skulle være så mye.

Dette mener jeg er god nok grunn til å rope svindel når man får varen mye billigere fra kilden.

Lenke til kommentar

 

Hehe, det er ikke svindel. Det er heller bare dårlig research av den som handler. Kan godt sette inn bilen min, en Audi A6, til salgs for 4 millioner kroner på finn.no. Det er ikke svindel av meg hvis noen faktisk sier seg villig til å betale dette for den, det er heller uvitenhet hos kjøper.

 

En ting er verd det du vil betale for den, selv om det noen ganger er kjipt å finne ut at tingen du handlet kunne kjøpes billigere et annet sted.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar

Har en gladmelidng til dere, et firma skal snart gi ut GPS til første generasjons iPhone.

Den kommer i to utgaver:

 

En liten GPS enhet som stikkes inn i iPhonen, eller en WiFi enhet.

 

WiFi fungerer slik:

Den lille dingsen man kan henge i et nøkkelknippe tar imot GPS signaler, den lager et trådløst nettverk som iPhonen kobler seg til.

Den har etter det jeg hørte ca 20 meters rekkevidde.

 

Den bruker et avansert og veldetaljert kartprogram, til og med 3D figurer som statuer, bygninger etc.. er med.

 

Firmaet heter Gomite og du kan skrive deg opp på websiden deres, www.gomite.com

Softwaren heter iGo8 - Se denne presentasjonen på YouTube, derefter kan du bare klikke deg videre igjennom "Related Videos".

 

 

Det blir garantert en slik en på meg og de fortjener en klem for det geniale konseptet :!:

Ta det med ro, noe sier med at dette ikke kommer til å bli så dyrt, tipper rundt 500 som GPS enheten til Windows (AutoRoute) eller PSP.

 

Håper jeg gjorde dagen deres lysere :thumbup:

 

MVH

Ban-One

Lenke til kommentar
Ok, så det er ingen som tar med i beregningen at ved kjøp på Finn.no får du varen etter én dag? Mens fra utlandet tar det ca 1-2 uker? Og om du handler fra utlandet har du i praksis null rettigheter om den ikke passer etc (du kan bare glemme at de betaler returporto).

Ikke alle trenger en vare samme dagen, og uansett så er den gjenstanden kjøpt i utlandet så de fine rettighetene som vi har opphører. Dessuten tror jeg de fleste har råd til å miste 40 kroner på et bomkjøp.

Den opprinnelige leverandøren kommer antagelig ikke til å synes synd på personen som kjøper enheten fra en tredjepart. Det eneste jeg ser er trøbbel.

Dessuten har alle i tråden her gjort noe lignende ved å kjøpe en iphone på en eller annen måte fra USA som allerede er mye dyrere.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Vil bare bemerke at dette ikke er ment offensivt mot apple eller iphone. (så ingen klaging på denne posten ;) )

 

Personlig så synes jeg at iphone egentlig er unyttig slik som den er, når du har gode, trofaste veteraner på mobilmarkedet som leverer mer enn det en iphone kan tilby. Når jeg leste hva prisen til en iphone i Norge ville koste, så synes jeg rett og slett at en iphone er helt urimelig å kjøpe.

Tror helst at iphone bare vil selge helst blandt apple-fanatikere og gadget-fans.

 

Hvis du vil ha en god mp3-spiller i iphone-style så kan du heller kjøpe deg en ipod-touch og i tillegg kjøpe deg en smartphone, som f.eks: HTC touch.

 

Hvis du ikke vil drasse på to ting så er det bare å bruke smartphone som mp3-spiller ved å laste ned medieavspillings-program. :)

 

 

- Fredrik

 

Edit: kommaleif

Endret av Bob92
Lenke til kommentar
Bob92: Hvorfor ikke klage? Trodde dette var et diskusjonsforum jeg :o

 

Jeg vil ikke klage, for hvis noen synes det er en god telefon, og er villige å betale så er det bare bra! :)

 

Men hvis dere vil klage på meg som ikke liker iphone, så kan dere bare skyte, om det er så veldig nødvendig å få ut aggresjon. (:

 

 

 

Edit: Hvorfor finnes komma, og hvorfor som ikke jeg i natt? :ermm:

Endret av Bob92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...