Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Mitt poeng er at NetCom faktisk ikke har så mange butikker selv, og vil selge iPhone via andre butikker, og da vil selvsagt AAR være et naturlig valg.

 

Her tar du nok feil, TeliaSonera har akkruat kjøpt en butikkjede i Norge. Du kan lese mer om det her:

http://www.teliasonera.com/press/pressrele...s.itemId=362330

Hvis de selger iPhone utelukkende i 100 butikker i Norge kan jeg love deg at de kommer til å slite med salget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:D

 

Skjønte ikke meninga med den ass xD

 

snip[/url]

 

Han har nok ikke fritidsproblemer akkurat. Han virker som en oppegående type, som bruker iPhonen mest i jobbsammenheng. Poenget hans er å finne ut hvordan han klarer seg uten en iPhone helt til den nye kommer ut. Det at han er avhengig av å svare hundrevis av e-poster hver uke gjør telefonen ganske nyttig.

 

Hva er galt i å være bittelitt mer interessert enn andre? Hva er galt med å blogge om det?

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Mitt poeng er at NetCom faktisk ikke har så mange butikker selv, og vil selge iPhone via andre butikker, og da vil selvsagt AAR være et naturlig valg.

 

Her tar du nok feil, TeliaSonera har akkruat kjøpt en butikkjede i Norge. Du kan lese mer om det her:

http://www.teliasonera.com/press/pressrele...s.itemId=362330

Hvis de selger iPhone utelukkende i 100 butikker i Norge kan jeg love deg at de kommer til å slite med salget.

Folk som vil ha iPhone greier da å finne en butikk som selger det. Tror neppe det er det som blir problemet, heller tilgangen. ;)

Lenke til kommentar

Ajajaj: http://auksjon.qxl.no/yellowpages

 

Masse-svindel på gang på QXL :D

 

Her er det to muligheter:

1. Han er en svindler og har allerede lurt til seg flere 10-tals tusen kroner

2. Han er dum som et brød, og selger telefonen uvitende om at han aldri kommer til å kunne levere... (både pga han må tegne 2 års abonnement per telefon, og fordi telefonen er operatørlåst og neppe kommer til å vræe mulig å låse opp den første måneden i alle fall).

 

Siden QXL ikke gir muligheten for å rapportere det med en begrunnelse, og mest sannsynlig uansett ville ignorert det (de bryr seg jo ikke om ulovlige auksjoner) får vi vel bare sitte å se på at folk blir lurt.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Da kom prisene:

 

NetCom iTalk Large

Inkluderer fri bruk av 1000 MB (data), 1000 ringeminutter, 1000 SMS. Månedsbeløp: kr 1099,-

iPhone 3G 8 GB: kr 1,-

iPhone 3G 16 GB kr 890,-

 

NetCom iTalk Medium

Inkluderer fri bruk av 250 MB (data), 250 ringeminutter, 250 SMS. Månedsbeløp: kr 699,-

iPhone 3G 8 GB: kr 690,-

iPhone 3G 16 GB kr 1590,-

 

NetCom iTalk Small

Inkluderer fri bruk av 100 MB (data), 100 ringeminutter, 100 SMS. Månedsbeløp: kr 399,-

iPhone 3G 8 GB: kr 1390,-

iPhone 3G 16 GB kr 2290,-

 

Avtaletid 12 måneder.

 

Jeg MÅ få tak i den uten abb : (*dyrt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...