Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går også og tripper og venter på at min iPhone 1.gen skal komme :)

Jeg klarer meg uten GPS og 3G, så da synes jeg 1.gen var ett bedre valg :p Tøffere i utseende er den også ;) Har ventet i snart 1 måned, blir gall, jævla tullere i USA. Tar lang tid og eksportere ev vare der fra, så tar det nok sikkert like lang tid og importere til Norge :(

Lenke til kommentar
Går også og tripper og venter på at min iPhone 1.gen skal komme :)

Jeg klarer meg uten GPS og 3G, så da synes jeg 1.gen var ett bedre valg :p Tøffere i utseende er den også ;) Har ventet i snart 1 måned, blir gall, jævla tullere i USA. Tar lang tid og eksportere ev vare der fra, så tar det nok sikkert like lang tid og importere til Norge :(

 

 

hva er forskjellen mellom 1.gen og den andre utenom 3g og gps? ser at noen nevner at 1.gen ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Du kan si det sånn... 3G er svart bakpå.. ikke noe annet.

Du kan også kjøpe utstyr som lar deg bytte bakplata på 1g til svart.

 

ok, takker for svar. vurderer å kjøpe meg en iphone når jeg skal til amerika. men hører at man må vise frem legimasjon og skrive under når man skal kjøpe iphone etter 11 juli. stemmer dette, vist ja. er det ikke lengre mulig for oss å kjøpe en telefon i utlandet? :/

Lenke til kommentar
Huffda:o

Vanlig at det tar såpass tid? Kjøpte du den på ebay også?

 

Kjøpte den gjennom QXL. Men er jo samme saken. Den må eksporteres og så importeres. Og den kan bli liggende i kø i flere uker hos tollerene, med mindre du betaler fett for prioritering.

 

1.generasjons iPhone har den standard, aluminiumbaksiden, mens 2.gen har sort eller hvit plast.Vil heller ha førstegen da. Pluss at de eneste endringene på selve telefonen, er at 2. gen har GPS og 3G, noe jeg ikke ser behov for på en mobil :)

Lenke til kommentar

Hør nøye etter alle drømmere og medkjøpere av 1.gen :)

 

Ikke sitt og vent på at "hackerene skal redde dere", hvis hackerne finner en måte å låse opp telefonen så må du fortsatt betale månedsavgiften!!!

Sjønner?....

Du må fortsatt betale NetCom for å ha telefonen selv om du har gått over til OneCall eller hva tusan du selv vil ha...

 

Slutt å drømme....

 

---

 

Nå til 1.gen kjøpere (som meg)...

Jeg nevnte tidligere i et inlegg som ikke fikk no serlig respons om en løsning på GPS problemet, en ganske grei løsning også...

Skal poste den på nytt:

 

 

Har en gladmelidng til dere, et firma skal snart gi ut GPS til første generasjons iPhone.

Den kommer i to utgaver:

 

En liten GPS enhet som stikkes inn i iPhonen, eller en WiFi enhet.

 

WiFi fungerer slik:

Den lille dingsen man kan henge i et nøkkelknippe tar imot GPS signaler, den lager et trådløst nettverk som iPhonen kobler seg til.

Den har etter det jeg hørte ca 20 meters rekkevidde.

 

Den bruker et avansert og veldetaljert kartprogram, til og med 3D figurer som statuer, bygninger etc.. er med.

 

Firmaet heter Gomite og du kan skrive deg opp på websiden deres, www.gomite.com

Softwaren heter iGo8 - Se denne presentasjonen på YouTube, derefter kan du bare klikke deg videre igjennom "Related Videos".

 

 

Det blir garantert en slik en på meg og de fortjener en klem for det geniale konseptet :!:

Ta det med ro, noe sier med at dette ikke kommer til å bli så dyrt, tipper rundt 500 som GPS enheten til Windows (AutoRoute) eller PSP.

 

Håper jeg gjorde dagen deres lysere :thumbup:

 

MVH

Ban-One

 

 

 

 

 

Jåa, si hva dere syns... :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...