Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

folkens.. eg har tenkt å kjøpe iphone3g uten binding.. 11. juli.. men lurte på om dt koster penger å bruke wifi.. og om dt er mulig å laste ned programmer via wifi?

Wifi er trådløst nettverk.

Har du altså trådløst nettverk hjemme kan du bruke det til dataoverføring (webbrowsing, email o.l) kostnadsfritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har også hørt at versjon 1.1.3 (eller noe slikt) ikke går an å cracke enda.. stemmer dette? Er det denne versjonen de selger nå eller har den ikke kommet i butikkene enda?

 

Siste hacket og vanlig FW til iPhone er 1.1.4 og den er fullt åpnet. iPhone 3G derimot kommer med 2.0 FW med ny innmat så den er ikke knekt enda.

 

Fra et tema til noe annet.

 

http://fri-iphone.org/ <- Morsomt vri :p

Lenke til kommentar

Tror folk må få det med seg først som sist. Slik det ser ut vel en uke før telefonen kommer ut i salg, er det umulig for oss å reise til et annet land i verden for å plukke opp en iPhone 2.0 med 3G og GPS.

 

Apple krever nå aktivering av telefonene i butikken når den kjøpes, noe som gjør det umulig å slippe unna dyre abonementer.

 

Nå skal det nevnes at når firmware 2.0 kommer ut er jeg skråsikker på at denne blir knekt. Eneste problemet da er hvordan man kan få tak i en telefon uten å måtte aktivere i butikken.

Lenke til kommentar
og btw er den gamle iphonen fremdeles tilgjenglig i USA?

 

Nei, den gamle er ute av produksjon.

Uansett jeg har et spørsmål...

 

Vurderer å få en amerikansk venn til å kjøpe Iphone og sende den hjem til Norge. Men må man virkelig binde seg med et amerikansk abonomennt? Kan man ikke gjøre en uten slik som den forige? Jeg må få tak i en uten abonomennt.

Lenke til kommentar

Det er vel allerede bekreftet at de nevnte AT&T telefonene til 599/699 vil være låst til AT&T selv om de ikke selges med abonnement. Om du ikke har noe i mot å vente et par måned ville jeg ikke kjøpt en låst. Ingen som vet om den kan låses opp, og jeg er rimelig sikker på at det vil ta minst en måned før det eventuelt blir mulig.

 

Synes det er på tide med 2.0 firmware til den gamle iPhonen nå. Ble det ikke sagt på presentasjonen at den skulle komme før iPhone 3G?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...