Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?

Bruk: 4 timer, 8 minutter

Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter

 

27% igjen av batteriet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?

Bruk: 4 timer, 8 minutter

Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter

 

27% igjen av batteriet.

 

med wifi konstant på:

Bruk 3 timer, 48 minutter

Hvilemodus 23 timer, 22 minutter

 

43% igjen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det som er merkelig er at jeg ladet den over natten, en del flere timer enn jeg trengte, og nå er batteriet bedre. Har vel 80% igjen etter å ha brukt den i hele dag.

Lenke til kommentar
Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?

Bruk: 4 timer, 8 minutter

Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter

 

27% igjen av batteriet.

 

med wifi konstant på:

Bruk 3 timer, 48 minutter

Hvilemodus 23 timer, 22 minutter

 

43% igjen

 

Slenger meg på her

 

Bruk: 3 timer, 26 minutter

Hvilemodus: 15 timer, 20 minutter

 

56% igjen..

 

 

Mitt og Marius sitt er ganske likt med tanke på at han har hatt den i hvilemodus litt lenger... Men Cinwhatafuck sitt er litt svakt.

Lenke til kommentar
Men er det ikke slik at man bør helst ha BL3.9? Trodde det var noe som skjedde hvis man med unlocked iPhone oppgraderte Bootloaderen.

Det var før. Nå har ikke bootloader-versjon noe å si, og derfor er det best å ha en original bootloader (3.9 eller 4.6) - dvs ikke en hacket (fakeblank) som f.eks. iplus serverer deg.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg var i dag på jakt etter nye hodetelefoner til min iphone, og tenkte på å kjøpe en slags adapter + et par koss porta pro, da jeg kom over disse:

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=105482#

 

Gode gamle koss porta pro, bare i rødt, og med en plugg som passer iphone :dribble:

Kommer på lager 23 juni, og jeg har allerede bestilt :new_woot:

 

tenkte dette var noe for dere som ser etter headset til iphone!

 

Slenger med et par bilder:

post-65292-1213844542_thumb.jpg

post-65292-1213844551_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hmm det sto ikke noe om det var gammle eller nye iPhone da, husk at iPhone Gen 2 som kommer til Norge har vanlig plugg! Ville riktignok vært rart om det ikke gjelder den første da!

 

I og med at det står 3,5mm mini plug på den, så håper jeg på at det er den gamle det gjelder :yes:

Men skal komme tilbake til det når jeg får de ;)

Lenke til kommentar

Grr, nå er jeg møkklei wi-fi forbindelsen på telefonen min. Som så mange andre er den på det beste, middels treg - dvs ca 300 kbps. Er særlig frustrerende da jeg bruker telefonen min mye til youtube, men per nå er den ubrukelig til det. Er det virkelig ingen som har funnet en fiks på dette? Ser flere fora skylder på ziphone, men jeg aner strengt talt ikke hva jeg skal tro. Har et lite håp om at 2.0 kan fikse wi-fi forbindelsen dog ...

Lenke til kommentar

Vel, Ziphone gir varige "skader".

 

Det Ziphone gjør er at den endrer alt konstant, det går ikke ann å tilbakestille noe Ziphone har gjort..

 

Som der derimot går med feks. iLiberty+ osv :)

 

Annbefaler deg at du hvertfall bruker et annet verktøy enn Ziphone neste gang du skal låse opp telefonen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...