Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe iPhone pga d jeg lurte på et par ting som jeg tenkte at noen av dere kan svare på det...

1. Er det mulig å ha tastatur lås på iPhone? Som kan hindre at det skal ikke være mulig for uvedkommende kan se hva har jeg i bilder og sms osv…

2. På norsk versjon finnes det ”æ å ø” som kan gjøre at det blir lettere å skrive sms…

3. Er det mulig å bytte batteriet etter 1års bruk når den blir slitt?

4. Er det mulig å bruke eller låse opp iPhone som blir kjøp i utlandet?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe iPhone pga d jeg lurte på et par ting som jeg tenkte at noen av dere kan svare på det...

1. Er det mulig å ha tastatur lås på iPhone? Som kan hindre at det skal ikke være mulig for uvedkommende kan se hva har jeg i bilder og sms osv…

2. På norsk versjon finnes det ”æ å ø” som kan gjøre at det blir lettere å skrive sms…

3. Er det mulig å bytte batteriet etter 1års bruk når den blir slitt?

4. Er det mulig å bruke eller låse opp iPhone som blir kjøp i utlandet?

1. Det er ikke tastaturlås i den forstand. kun en "standby" knapp som slår av skjermen og slår av touchfunksjonen i skjermen. En apparatlås (Som er det du sikter til) tror jeg det ikke er.

2. på iPhone 3G med 2.0 programvaren har man alle norske bokstaver man trenger.

3. Det går ikke an å bytte batteri selv på iPhone. Det må den sendes inn for å få gjort

4. iPhone 1. gen med 1.1.4 programvaren er låst opp. iPhone 3G vil ikke kunne låses opp med det første.

Lenke til kommentar

Aha... Så vi hadde en iPhone tråd ja. :p

Holdt til i iPod Touch tråden en rimelig god stund nå.

Har begge deler.

 

 

Hvis 2.0 og iPhone 3G blir låst opp og Jailbreaket vil ikke det ha så mye å si, da må ny Installer lages, folk må programmere helt annerledes fra det de har gjort før osv.. så det kommer til å ta en stund.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe iPhone pga d jeg lurte på et par ting som jeg tenkte at noen av dere kan svare på det...

1. Er det mulig å ha tastatur lås på iPhone? Som kan hindre at det skal ikke være mulig for uvedkommende kan se hva har jeg i bilder og sms osv…

2. På norsk versjon finnes det ”æ å ø” som kan gjøre at det blir lettere å skrive sms…

3. Er det mulig å bytte batteriet etter 1års bruk når den blir slitt?

4. Er det mulig å bruke eller låse opp iPhone som blir kjøp i utlandet?

1. Det er ikke tastaturlås i den forstand. kun en "standby" knapp som slår av skjermen og slår av touchfunksjonen i skjermen. En apparatlås (Som er det du sikter til) tror jeg det ikke er.

2. på iPhone 3G med 2.0 programvaren har man alle norske bokstaver man trenger.

3. Det går ikke an å bytte batteri selv på iPhone. Det må den sendes inn for å få gjort

4. iPhone 1. gen med 1.1.4 programvaren er låst opp. iPhone 3G vil ikke kunne låses opp med det første.

 

Nei jeg tenkte ikke på apparatlås som kommer ved oppstart av telefonen.

Jeg tenkte på når vi trykker på ”standby” knappen så spør den for sikkerhets kode før du begynner å bruke den?

På Nokia og htc har vi slik mulighet når for eksempel du har ikke brukt mobilen på 5min så etter det den spør for koden når du trykker på "standby" knappen som slår av og på skjermen…

Lenke til kommentar

Det er sånn passcode for å komme ut av sleep mode ja.. kan disables tho.

 

Det går fint ann å bytte batteri på iPhone, trenger bare riktige utstyret..

 

Problemet med å låse opp iPhone 3G ligger ikke i softwaren, den knekkes fort UANSETT.

Det er det at du MÅ signere avtale i butikken og binde den før du forlater butikken.

Endret av SLi
Lenke til kommentar
Nei jeg tenkte ikke på apparatlås som kommer ved oppstart av telefonen.

Jeg tenkte på når vi trykker på ”standby” knappen så spør den for sikkerhets kode før du begynner å bruke den?

På Nokia og htc har vi slik mulighet når for eksempel du har ikke brukt mobilen på 5min så etter det den spør for koden når du trykker på "standby" knappen som slår av og på skjermen…

På instillinger så kan man aktivere en kodelås for å komme inn på telefonen etter at den har gått inn i standby. Det vil da være en 4 sifret kode som må bli skrevet riktig for å få tilgang til menyen og slikt igjen. Taster man feil kode for mange ganger så låser telefonen seg i 5 minutter(?), trykker man feil igjen så blir det 10(?), lenger enn det har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...