Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Det eneste (tror jeg?) som står imellom meg og N82 nå er batteriet. Hører at Nokia sluker strøm (batterilevetiden er lav), og at SE har 2x bedre batterilevetid. Hva mener dere?

 

kan ikke påstå at jeg ser problemet med batterikapasiteten. Med min bruk holder den omentrent 4 dager, det innebærer mye bruk av kamera, wifi, ca 1-2 timer prating i telefon.

Selvfølgelig kunne jo kapasiteten vært bedre, men jeg er nå fornøyd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg heller ikke helt skjønner dette evige gnålet om batterikapasitet i denne tråden. :thumbdown:

Virker som om det nesten er gått sport i å klare lengst mulig uten en lading...

Dere burde isåfall heller skjemmes av å bruke Kongen av smarttelefoner så lite!

 

Klarer dere +/- 6-7 dager uten lading, på et batteri som fra Nokia er oppgitt til å klare 9,37 dager i GSM standy-tid, har dere etter min mening kjøpt helt feil telefon...

 

For da utnyttes ikke funksjonene og mulighetene i denne i det hele tatt!

 

That's my opinion! :whistle:

Endret av DTS
Lenke til kommentar
kan ikke påstå at jeg ser problemet med batterikapasiteten. Med min bruk holder den omentrent 4 dager, det innebærer mye bruk av kamera, wifi, ca 1-2 timer prating i telefon.

4 dagar? Har du køyrt "energy profiler" i bakgrunnen? viss du ikkje har det: kunne du gjort det? :)

Hadde vore interessant å høyrt kva gjennomsnittsforbruk andre har.

 

 

Sant det DTS... Er vel bare å ha laderen i kontakten ved nattbordet og lade om natta vel..? Den stopper vel strømtilførselen når den er fulladet, så hvis dere tenker på miljøet så skal dette gå bra.

Ikkje noko stort problem det nei, men det hadde då vore betre om ein opplading varte lenger? ;)

Lenke til kommentar
kan ikke påstå at jeg ser problemet med batterikapasiteten. Med min bruk holder den omentrent 4 dager, det innebærer mye bruk av kamera, wifi, ca 1-2 timer prating i telefon.

4 dagar? Har du køyrt "energy profiler" i bakgrunnen? viss du ikkje har det: kunne du gjort det? :)

Hadde vore interessant å høyrt kva gjennomsnittsforbruk andre har.

 

Skal jeg la dette programmet gå i bakgrunnen f.eks hele morgendagen eller?

Nå ladet jeg telefonen på lørdag faktisk, det er nå 4 dager siden og jeg har 2 strek igjen. Så blir ikke å lade den igjen før i morgen, og da er det 5 dager.

Lenke til kommentar

Hei,

angående USB-kabel...

Jeg fikk min telefon med svensk bruksanvisning fra Komplett, og den inneholdt ikke USB kabel...

Ringte derfor Komplett, og de skulle ettersende en... Ettter at det hadde gått 2 uker hadde jeg fortsatt

ikke fått noe, så ringte igjen... Da fikk jeg beskjed om at Nokia hadde sluttet å sende med USB kabel og at jeg derfor ikke kunne få... Synes den unskyldningen var tynn, så fikk sjefen min til å ringe komplett....

Kabel kommer i posten i morgen =)

Lenke til kommentar

Testet mobilen i butikken her i dag, var veldig lett og lekker. Den koster 3500 kroner her, men jeg tror at jeg vil kunne prute ned et par hundre hvis jeg drar med meg en som kan kunsten ^^

 

Problemet mitt er egentlig at jeg også trenger en ny MP3-spiller (iPoden sin batterilevetid er nede i 2 timer), så jeg vil bare forsikre meg om at denne mobilen holder som mp3-spiller, hvis jeg er vant til iPod.

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å få overført kart til telefonen. Jeg har lastet ned Nokia Map Loader, men når jeg starter programmet får jeg beskjed om at karteme jeg har på min telefon ikke er kompatibelt med kart tilgjengelig gjennom programmet. Noen flere som har støtt på det problemet? Eventuelt noen tips om hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere?

Lenke til kommentar
Testet mobilen i butikken her i dag, var veldig lett og lekker. Den koster 3500 kroner her, men jeg tror at jeg vil kunne prute ned et par hundre hvis jeg drar med meg en som kan kunsten ^^

 

Problemet mitt er egentlig at jeg også trenger en ny MP3-spiller (iPoden sin batterilevetid er nede i 2 timer), så jeg vil bare forsikre meg om at denne mobilen holder som mp3-spiller, hvis jeg er vant til iPod.

Hvor er "her" ? :D Jeg har N95 8GB, men jeg vurdere å bytte til n82.

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...