Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Yey! Nå er du litt varmet opp veit du.. :!:

 

La oss prøve batteritid da. Bedre enn N95 8GB?

Det vet jeg ikke, jeg har ikke noe med testen å gjøre. Bare kjenner de som tester den og det jeg får beskjed om om jeg spør er å vente til den kommer ut i morgen, så du får bare sitte rolig og vente på at testen kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faen?! Mista telefonen ved et uhell fra en sofa og ned på et teppe, ikke en halvmeter en gang. Det har jo skjedd 100 ganger før med gamle telefoner, men nå sprakk faen meg skjermen helt! :cry: Skjermen er helt svart med en stor sprekk midt på i mange farger. Den falt ned på et mykt teppe liksom! Den må da kunne tale såpass?! Er det noe jeg kan få gjort i denne situasjonen?

 

 

Har du noe forsikring da? Typisk uflaks det, sprakk skjermen bare eller ble hele skjermen ødelagt med blekket utover?

 

Vits i å ha 2 mobiltelefoner på en gang? Neida, folk er forskjellige :)

 

 

Egentlig ikke, men jeg bytter mobil omtrent annenhver mnd, tekno avhengighet

Lenke til kommentar

Litt usikker på det der med forsikring, men skal sjekke det ut asap. Men hvor mye koster det å få satt inn ny skjerm da? Er kanskje ikek mulig en gang så tidlig etter at telefonen har blitt sluppet? Det er bare skjermen som er ødelagt da heldigvis. Får spilt musikk og greier fra den (veit hvor knappene er), så resten funker.

Lenke til kommentar
Hva faen?! Mista telefonen ved et uhell fra en sofa og ned på et teppe, ikke en halvmeter en gang. Det har jo skjedd 100 ganger før med gamle telefoner, men nå sprakk faen meg skjermen helt! :cry: Skjermen er helt svart med en stor sprekk midt på i mange farger. Den falt ned på et mykt teppe liksom! Den må da kunne tale såpass?! Er det noe jeg kan få gjort i denne situasjonen?

 

:ohmy:

 

Det der kan skje med alle telefoner, det har utrolig mye med vinkelen den treffer underlaget i å gjøre. Brodern knertet skjermen i sin SE k750i ved å sitte å "dunke" den lett i bordet (ala forsiktig "tappe" takten til en sang) å plutselig gikk skjermen. Var duk der og greier.

 

Her har du bare vært maks uheldig. Sorry mac.. :(

Lenke til kommentar
Gi oss en liten spoiler a! Terningkast over 4?

 

Hvis denne telefonen ikke får terningkast 6 så har de rusa seg på METH i Amobillokalene på julebordet.

 

Har ikke funnet noe negativt med min enda. N95...klumpete og rævva glide på slide og skikkelig billige knapper i front samt tynt batterilokk.

 

K850i....TUPPERWARE som ikke funker helt.

 

N82i er klart beste fra Nokia så langt etter mitt syn.

 

Hva faen?! Mista telefonen ved et uhell fra en sofa og ned på et teppe, ikke en halvmeter en gang. Det har jo skjedd 100 ganger før med gamle telefoner, men nå sprakk faen meg skjermen helt! :cry: Skjermen er helt svart med en stor sprekk midt på i mange farger. Den falt ned på et mykt teppe liksom! Den må da kunne tale såpass?! Er det noe jeg kan få gjort i denne situasjonen?

 

 

Har du noe forsikring da? Typisk uflaks det, sprakk skjermen bare eller ble hele skjermen ødelagt med blekket utover?

 

Vits i å ha 2 mobiltelefoner på en gang? Neida, folk er forskjellige :)

 

 

Egentlig ikke, men jeg bytter mobil omtrent annenhver mnd, tekno avhengighet

 

Bytting og knotting er selve livet...gjerne to samtidig he he :tease:

 

Hva faen?! Mista telefonen ved et uhell fra en sofa og ned på et teppe, ikke en halvmeter en gang. Det har jo skjedd 100 ganger før med gamle telefoner, men nå sprakk faen meg skjermen helt! :cry: Skjermen er helt svart med en stor sprekk midt på i mange farger. Den falt ned på et mykt teppe liksom! Den må da kunne tale såpass?! Er det noe jeg kan få gjort i denne situasjonen?

 

Til info dekker i alle fall Telenor mobil dette på sin garanti. så kaldt fallskade innen arbeid.

Lenke til kommentar

Det viste seg at vi har forsikring som burde dekke dette ganske greit. Må si jeg blei litt letta når jeg hørte det. :p Tar uansett en telefon til komplett i morgen for å høre hva de sier, selv om jeg ikke regner med å få noe særlig ut av det. Forståelig nok egentlig.

 

Edit: Ja, virker som jeg har vært sinnsykt uheldig her rett og slett. Utrolig kjipt, men får håpe det ordner seg etterhvert.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Yey! Nå er du litt varmet opp veit du.. :!:

 

La oss prøve batteritid da. Bedre enn N95 8GB?

 

 

Denne kan jeg bekrefte da jeg er storbruker av mobil, N82 er minst på samme høyde som N73, den går kanskje ned en strek i løpet av en dags bruk! Holder fint i to dager, noe man jeg kan glemme med N95 8gb. Men det er mitt bruk da.

Lenke til kommentar

Da har mobilen endelig kommet! :D Er stor fornøyd! Men er en ting jeg lurer på. Har en macbook pro, og når jeg synker den mot den, så skjønner jeg ikke hvordan man kobler enheten fra.. Jeg har prøvd på vanlig måte med å mate den ut, men den kobler seg opp igjen med en gang. Var nødt til å dra den ut med advarsel om ødelagt data, men har ikke sett noe enda. Er det noe man må gjøre inne på telefonen? Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Det stod også der at de ikke fikk med usb kabel?!?! Hehe...

Det gjorde jeg!!

 

Dette kan variere fra regioner (dvs. land) De som bestiller fra cdon får vel telefoner sendt fra Sverige så vidt jeg har forstått så da kan det hende det er årsaken.

 

Har vært USB kabel i de jeg vet om herfra ihvertfall.. :)

 

___________________________________________________

 

 

Batteriet oppfatter jeg som veldig bra. Kan fint høre på både Nokia Internett Radio, mp3, ringe og tekste en god del ila dagen og batteriet holder koken. Så dette er en bra forbedring fra N95.

Lenke til kommentar

To små problemer har dukket opp med telefonen:

 

1 - når noen ringer kommer bare nummeret opp og ikke navn, kan man gjøre noe med det? Har kikket rundt, men finner ikke noe smart å gjøre med det?

 

2 - tastelås, har denne en egen innstilling eller er det sammenfallende med strømsparing eller lys? Finner ikke noen dedikert snarvei for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...