Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si meg en ting, stemmenavigering som dere prater om, er det at man får ruten lest opp??

 

Er det ikke likedan som på 6110 Navigator?

Ikke non prøveversjon der..

 

Hvordan er navigeringen, stor forskjell ifra 6110 Navigator?

Atså kostnadsfri navigering?

 

Er det når hun damen sier hvilken vei man skal jeg mener ja.

Regner med det er likt som på 6110N, har ikke prøvd den men må vel være likt siden det er nokia maps begge bruker...

Er fornøyd med naven på tlf jeg. og hvis jeg må betale for å få stemme nav så er ikke det så farlig...

700 kr for 3 år mener jeg det var for norden...

Lenke til kommentar
Er det når hun damen sier hvilken vei man skal jeg mener ja.

Regner med det er likt som på 6110N, har ikke prøvd den men må vel være likt siden det er nokia maps begge bruker...

Er fornøyd med naven på tlf jeg. og hvis jeg må betale for å få stemme nav så er ikke det så farlig...

700 kr for 3 år mener jeg det var for norden...

 

Okej, såpass ja..

 

6110 Navigator bruker ikke Nokia Maps, men kart ifra Route66. (Men du kan bruke Nokia Maps om du absolutt vil, men da koster jo navigering penger?)

Kart for Scandinavia og stemmestyring følger med, eneste som må kjøpes itillegg er fotoboksvarsler.

Bruker N82 internett ved navigering?

Ser at N82 altså er dårligere enn 6110 Navigator på GPS biten, det var ikke bra=(

Endret av sony123
Lenke til kommentar
Jeg sliter og med at stemmenavigeringen bare virket i tre dager...

 

Jeg får ikke til navigering uten stemme engang (hvis det er gratis da?)

 

Nettopp det jeg sliter med også. Full nekt av navigering, får beskjed om å kjøpe navigeringspakke. Er det noen navigasjonsprogrammer som støtter den innebygde GPSen? Tror bare jeg må kjøpe lisens på noe annet jeg nå..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Okej, såpass ja..

 

6110 Navigator bruker ikke Nokia Maps, men kart ifra Route66. (Men du kan bruke Nokia Maps om du absolutt vil, men da koster jo navigering penger?)

Kart for Scandinavia og stemmestyring følger med, eneste som må kjøpes itillegg er fotoboksvarsler.

Bruker N82 internett ved navigering?

Ser at N82 altså er dårligere enn 6110 Navigator på GPS biten, det var ikke bra=(

 

Det er vel her "navigator"-delen av 6110 navigator gjør seg gjeldende tenker jeg. N82 trenger ikke bruke internett ved navigering nei, litt avhengig om man velger å benytte seg av A-GPS eller ikke. Kartene ligger på telefonen.

 

Kjøper meg Route66 jeg tenker jeg. Orker ikke mer greier nå.

Lenke til kommentar

Hva faen?! Mista telefonen ved et uhell fra en sofa og ned på et teppe, ikke en halvmeter en gang. Det har jo skjedd 100 ganger før med gamle telefoner, men nå sprakk faen meg skjermen helt! :cry: Skjermen er helt svart med en stor sprekk midt på i mange farger. Den falt ned på et mykt teppe liksom! Den må da kunne tale såpass?! Er det noe jeg kan få gjort i denne situasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...