Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå blei jeg skuffa altså. Siden Nokia kortet mitt gikk til gokk har jeg heller ikke 3 måneders gratis navigering lenger. Så sånn endte det. Gleder meg bare til TomTom kommer med støtte for den innebygde GPSen nå, frem til det må jeg vel bare finne meg i at GPSen er ubrukelig. Najs. Hat Nokia Maps, HAT! :realmad:

Er en skam att tomtom ikke støtter dette enda, mulig de aldri vil det heller.

Det er mange N95 eiere som trodde det var rett rundt hjørnet att tomtom skulle støtte den interne gps'en, men de venter fortsatt :thumbdown:.

Kan ikke skjønne hva tomtom tjener på å ikke støtte integrerte gps'er.

Hverken route66, nokia maps, eller navigon er i nærheten av tomtom, de mangler dessuten fotoboks støtte.

Lenke til kommentar
Hvor mange GB støtter denne mobilen da?

Den støttar microSDHC, så i alle fall opp til 8GB :)

 

Ang. problem med minnekort og påfølgande tap av GPS-funksjonalitet:

Kunne kanskje vore verdt å forhøyrt seg med butikken der tlf er kjøpt, evt. direkte med Nokia?

Det er jo tross alt ein funksjonalitet som har gått tapt. :hmm:

 

Nokon andre som har opplevd restart av telefon ved tilkobling av hodetelefonar?

Telefonen min har restarta seg to ganger når eg har plugga i Koss PortaPro, men ser ikkje nokon samanheng mellom dei to tilfella, har forøvrig kobla hodetelefonane til fleire ganger utan problem..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt poenget med den bilde tråden jeg da...

 

 

 

får ikke aktiverrt denne prøvefunksjonen jeg på navi...... med stemmene liksom.

 

Noen hint? Ser ut til at jeg må kjøpe abonn.

 

Den test greia er bare for de nordiske landene, knota litt jeg også før jeg fikk det til, men det virket i bare 3 dager hos meg!!

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man sletter "artister" i "musikmeny -> artister" lista, har prøvd å slette mp3 filene til artisten på telefonen, men artisten ligger fortsat i lista.

 

 

Hvis jeg tror du har støtt på samme buggen som jeg gjorde, så kan det være litt slit å få musikk biblioteket oppdatert.

Uansett:

SOLVED!!!

 

Reading Nokia forum (a user talk about same problem in 8GB model)

 

I connected my mmc to pc using a card reader and opened in hex mode some files in Private dir.

 

So i found in E:\Private\101FFC31 two files:

 

mpxv1.mpd and pcv5.mpd containing in the first tha mp3 tags of my old files and in the second podcast names that i have used.

 

Deleted the files (not the folder) and reinserted the mmc in the phone make the Musci player to start rescanning the mmc in the same manner of first run (after firmware update).

 

Now i can edit artits, genre and album without having duplicates entry.

 

Seems like this bug is fired up when using subdir in sound dir, so, please, DO NOT USE ANY SUBDIR.

 

I hope that this can help other users with same problem: i found them in other forums.

 

Btw, no way to solve in 8GB version: folder Private is inaccessible and... no mmc to put in card reader (this i why i never buy a symbian phone without mmc... Wink )

Source

Lenke til kommentar
Jeg sliter og med at stemmenavigeringen bare virket i tre dager...

 

Jeg får ikke til navigering uten stemme engang (hvis det er gratis da?)

 

 

Er nok bare 3 dager ja, en kamerat av meg med n95 hadde det også bare i 3 dager, du får sett ruta uten stemme nav. bare velge fra og til, vis rute. mer en det tror jeg ikke du får...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...