Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere som har mottat telefonen i det siste også det mellomrommet/glippe mellom dislayet og "casen" som beskrevet tidligere i tråden ?

 

Et ørlite glippe er det jo rundt telefonen, men det er jo en del av telefonens design, og jeg har ikke hatt noe problemer med det til nå, ikke noe støv som har kommet inn under skjermen eller noe slikt.

Så jeg anser ikke dette som noe problem

Lenke til kommentar
Må si at jeg ble litt skuffet. Kvaliteten på tlf er jo skikkelig dårlig. Masse plastikk, skikkelig plastikk følelse på hele tlf!

 

Jeg vil anta at det er en dummy du har prøvd. Var og prøvde en dummy i går, den er jo helt pyton. Ja som du sier, plastikk følelse. Men sånn er ikke N82 i "ekte versjon". Har prøvd begge deler, og det er som de sier. Det er som natt og dag. Sitter og venter på forsikringspenger nå, (N80 ble knust) så skal jeg avgårde og kjøpe en N82. Får den til ca 5k uten abb i Hamar.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et sprøsmål ang. WIFIen! Har en hybel der det ikke er internett tilgang (kan heller ikke legge det inn), så det eneste som funker er å koble seg til naboene sine... Søkte med den bærbare pcen, og fant bare ett nettverk som jeg ikke fikk lov å koble meg til...

 

Er det mulig at N82 har bedre rekkevidde enn den bærbare dataen, og at jeg kan bruke dette signalet på pcen (og helst få brukbart utbytte)?

Lenke til kommentar

er så vidt meg bekjent ikke mulig å benytte wifi på telefonen for å få internett på pc`en. Uansett så er ikke mottakeren i telefonen bedre enn den som er i bærbare pc`er.. særlig grunnet størrelsen.

Så anbefaler deg å kjøpe deg en kontorløsning fra telenor eller netcom, evt. bruke ICE sitt til internett når du ikke har mulighet for å legge inn internett i leiligheten.

Lenke til kommentar
Så den er verdt prisen kontra ytelse? Har selv en 6600 som jeg har vært veldig fornøyd med i 4 år, men nå er tiden kommet for å bytte... Liker nokia best, men må innrømme at K85I frister veldig! Hvilken av disse ville dere anbefalt?

 

K850i har det visst vært litt problemer med, hvorav det mest vanlige er en mekanisk feil med kameradekselet.

 

Om du har 6600 nå så kommer du til å digge N82. Nå er det jo ikke helt objektive svar å høste akkurat her i N82-tråden, men N82 er alt du noen gang har savnet med 6600. Det er jeg rimelig sikker på gitt.

Lenke til kommentar
Denne møtte meg når jeg så innpå testen på Amobil om N82.

 

smarttelefon.jpg

http://www.amobil.no/artikkel/leder/ikke_k...rttelefon/32546

 

Har dere noe å tilføye?

 

Hei....Dette er jo bare tull. Smart telefonene kan mye og de er kjappe. N82 er vel den kjappeste og beste på markedet nå uten tvil. Smarttelefoner med S60 3'dje versjon kan kjøre flere programmer samtidig og har en mengde muligheter.

 

Hadde heller anbefalt folk til ikke og kjøpe de enkleste, hvis man ikke var svigemor eller en totalt fraskrevet undermåler. :!:

 

Tydelig finnes det mange "fagfolk" som heller burde konsentrert seg på og søke seg jobb som bananbøyere eller eplevaskere.

Lenke til kommentar
Så den er verdt prisen kontra ytelse? Har selv en 6600 som jeg har vært veldig fornøyd med i 4 år, men nå er tiden kommet for å bytte... Liker nokia best, men må innrømme at K85I frister veldig! Hvilken av disse ville dere anbefalt?

 

SE K850i kan ikke sammenlignes med denne. Har begge to jeg og SE ligger og samler støv i skuffen. En SE telefon jeg ble imponert over var W880i, men K850i får meg bare frustrert og sur.

 

Nokia støvlegger K850i så kjøp den..... Er du en SE japp så får du vel heller henge deg på klagebølgen for K850i var en enorm skuffelse. Minner meg om en småskranglete pilleboks, og den har masse feil.

 

Touch-knappene er artige helt til du trøkker trynet under samtale på displayet. KInnet ditt funker nemmelig og til og trykke med.

 

N82, har mer, er kjappere, har bedre kamera, bedre lys, GPSmodul, navi, bedre byggekvalitet + + + +

 

 

Sier deg bare 1 ting.....Løp og kjøp. Vent heller på neste SE som blir skikkelig bygget.

Lenke til kommentar

Hehe, må si jeg digger disse Nokia mobilene med Symbian (så du kan ha flere ting oppe samtidig og innstallere programmer selv). Siden jeg alltid har brukt Nokia, kommer jeg til å gå for denne istedenfor K850i! Får se om jeg kjøper den like over jul om prisen synker litt :thumbup:

 

Synes fortsatt 4.5k er litt i dyreste laget ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...