Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

No har Elprice nok ein gong satt ned prisen igjen. No koster den kr. 2990,-. No veit eg ikkje kva eg skal gjøre. Eg har bestilt PS3 60 GB til kr. 3999,- med 2 spill og 1 kontroller ekstra. Denne 40 gb er no kr. 1000,- billigere, men er ikkje bakoverkomp.

 

Kva skal eg gjøre no? Skal eg gå for 40 GB og slette ordren på 60 GB eller? Her er det snakk om 1000 kroner!

 

Jeg har også bestilt 60gb til 3990.

 

Men jeg tenker som så at jeg ikke trenger noe av det 40gben mangler i forhold.

Resistance synes jeg var kjedelig, motorstorm kan man få kjøpt brukt for en 50-lapp.

Bedre å få en mer stillegående maskin, og bruke de 1000 kr man har spart på 2 stk dualshock 3 kontrollere fra ebay, de koster ca 350-400 kr + frakt per stk!

Har du fått gjort om ordren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte med postoppkrav, så jeg avbestiller bare hele greiene, med mindre noen bekjente vil ha den for 3990.

 

Bestilte den på elkjøp istedet, lettere ved evt garantisaker da det ikke er noen elprice butikker i nærheten.

 

Hadde jeg visst at lefdal online butikken også hadde samme tilbud nå, og collect@store, så kunne jeg hatt den om 2 timer=/

 

De hadde 40gb ps3 inne til 3990 på nærmeste lefdal igår.

Lenke til kommentar
Vurderer å avbestille min jeg også. Selvom jeg egentlig ikke helt vet hvorfor jeg vurderer det..

 

Løsning 1: PS3, 2spill og 2håndkontrollere.

 

Løsning 2: PS3, 0 spill, 1 håndkontroller, men 1000kr billigere.

 

Er ikke løsning 1 bedre ?? :)

 

Det lurer jeg på å! en kontroll og ett spill utenom så har du brukt opp de 1000! Og da har du ett spill mindre!

Men det frister fært og kunne ha den tidligere da:P!

 

Men det virker jo som det 60 te 3999 er best! Alle diskusjonene om støy osv, går det ikke å bli klok på, da det virker som det kun er forskjellig fra person te person!

Lenke til kommentar

Valget dreier seg om man vil ha storebror eller hjerneskadde lillebror.

40 gb versjonen er ikke 1000 kroner billigere den koster 1000 kroner mindre og mangler:

- en ekstra håndkontroll

- to spill som kan byttes i andre spill

- 20 gb lagringsplass

- mulighet for å spille PS2 spill. (der noen av verdens beste spilltitler ligger)

 

Legg til at dette sannsynligvis er siste mulighet for å skaffe seg 60gb versjonen så gir valget seg selv.

Lenke til kommentar

For min del passer det bra at det går et par uker før jeg får den pga eksamensperiode nå :)

 

Går for 60gb jeg. Virker som det beste valget alt i alt... Hvis du skulle dratt i butikken i dag å kjøpe ps3 med 60 eller 40gb, hvilken hadde du valgt? 60Gb på meg, så da avbestiller jeg ikke min bestilling hvertfall.

Lenke til kommentar
For min del passer det bra at det går et par uker før jeg får den pga eksamensperiode nå :)

 

Går for 60gb jeg. Virker som det beste valget alt i alt... Hvis du skulle dratt i butikken i dag å kjøpe ps3 med 60 eller 40gb, hvilken hadde du valgt? 60Gb på meg, så da avbestiller jeg ikke min bestilling hvertfall.

 

Jeg kommer nok ikke til å avbestille heller!

 

Men er det noen steder man tar innbytte på starter pack spill?

Lenke til kommentar
Men er det noen steder man tar innbytte på starter pack spill?

 

Det er vel ingen som har til policy at de bytter inn spill uten kvittering. Men de aller fleste butikker gjør det vel hvis det ikke medfører noen ulempe for dem. Jeg spurte på min lokale Expert og der sa de: "ja hvis den er i ubrutt plast og vi ikke har hylla full så får du byttet i et annet spill. Mot mellomlegg hvis det er dyrere men du får ikke penger igjen hvis du bytter i et billigere spill".

 

Fair holdning synes jeg.

 

Alternativt kan man bytte det som brukt mot et annet brukt spill.

Lenke til kommentar
Jeg vet om flere som har fått byttet på spaceworld osv. Så jeg kommer til å ta en kjørerunde å prøve å få byttet inn mine spill... Tipper det går greit hvis du prøver 3-4 forskjellige steder !:)

 

Men hva sier du da? at jeg har fått det i gave og vil bytte? eller være aærlig og håpe på det beste??

 

Tipper jeg prøver å være ærlig først, hvis det ikke funker så får jeg prøve meg på at jeg har fått den i gave. Er nok lettere å prøve med ett spill om gangen også..

Lenke til kommentar

Hayward: Hjerneskadd lillebror er å ta i. For 1000 kroner ekstra får man:

 

- En ekstra kontroll som allerede er utdatert. Kjøp en Dual Shock 3 fra Japan til 200-300 kroner.

- 20 GB lagringsplass er ingenting. Dessuten kan man skifte ut harddisk selv, f.eks. 200 GB til ca. 800 kroner.

- To gamle spill som "alle har" så man får toppen 100 kroner stykket for ved salg/bytte.

- PS2-kompatibilitet som er langt fra perfekt.

 

Med mindre man virkelig har lyst på spillene og PS2-spilling er svært viktig, så ville jeg gått for 40 GB-versjonen.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Hayward: Hjerneskadd lillebror er å ta i. For 1000 kroner ekstra får man:

 

- En ekstra kontroll som allerede er utdatert. Kjøp en Dual Shock 3 fra Japan til 200-300 kroner.

- 20 GB lagringsplass er ingenting. Dessuten kan man skifte ut harddisk selv, f.eks. 200 GB til ca. 800 kroner.

- To gamle spill som "alle har" så man får toppen 100 kroner stykket for ved salg/bytte.

- PS2-kompatibilitet som er langt fra perfekt.

 

Med mindre man virkelig har lyst på spillene og PS2-spilling er svært viktig, så ville jeg gått for 40 GB-versjonen.

 

- Utdatert? Tøv. Det er mange som foretrekker håndkontroller uten rumble pack. Dessuten er det søkt å sammenligne med priser for en håndkontroll som må bestilles fra Japan.

- 20 gb lagringsplass er mer enn nok når du allerede har lagret 39 gb og trenger plass til et ekstra spill.

- Hvis man har disse spillene fra før så har man vel også en PS3 vil jeg tro. Resistance koster 479,- på komplett og Motorstorm omtrent det samme vil jeg tro. 60gb pakken koster forøvrig 5990 på komplett.

- PS2 kompatibiliteten fungerer 100% på de spillene jeg har til min gamle PS2 i følge mine kilder. Vi snakker her om ca 20 av de mest solgte titlene til PS. Hvilke problemer er det du refererer til?

 

Jeg gleder meg til å spille både motorstorm og resistance. Spill som har fått 5'ere og 6'ere i spilltester all over. Å si at det er billige drittspill er rett og slett for dumt.

 

Men det er klart, hvis spillene er uinteressante, håndkontrollen overflødig, man uansett skal bruke en tusenlapp på mer harddiskplass og driter i at den mangler grafikkkort for PS2 spill så vil 40gb versjonen selvsagt være førstevalget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...