Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På grunn av ekstrem etterspørsel er vi nå midertidig utsolgt. Vi jobber nå for å skaffe ett nytt stort parti. Følg med på sidene våre fremover for oppdatering!

 

(De som allerede har lagt inn forhåndsbestilling vil få maskiner fra det første partiet.)

Ja, det vil sei at toget er nok gått:( Skal mykje til at dei får inn fleire før jul da alle no skal ha PS3.

 

Eg har no alle spill maskinene uten om PS3. Da Ratchet & Clank kom til PS3 så må eg ha denne maskina også. Ratchet & Clank var også grunnen til eg kjøpte PS2 og PSP.

Lenke til kommentar
Men det er jo 1000,- dyrere enn elprice sitt tilbud ^^

 

Joda, men saken er at det er ganske vanskelig å få tak i 60 GB nå for tiden (butikkene sier de skal få det inn, men uvisst), og tipset var til de som ikke tør å gamble på elprice sitt tilbud siden det kommer til å bli utsolgt med en gang. Husk også at det er frakt på elprice sin PS3.

Lenke til kommentar
Joda, men saken er at det er ganske vanskelig å få tak i 60 GB nå for tiden (butikkene sier de skal få det inn, men uvisst), og tipset var til de som ikke tør å gamble på elprice sitt tilbud siden det kommer til å bli utsolgt med en gang. Husk også at det er frakt på elprice sin PS3.

 

Jeg kommer akkurat fra EBGames på Ski Storsenter. Der hadde de opptil lflere 60GB versjoner liggende til 4999,- Jeg tok med meg en hjem, så nå er det en mindre, men løp og kjøp! :)

 

Lykke til.

 

Øivind

Lenke til kommentar
Joda, men saken er at det er ganske vanskelig å få tak i 60 GB nå for tiden (butikkene sier de skal få det inn, men uvisst), og tipset var til de som ikke tør å gamble på elprice sitt tilbud siden det kommer til å bli utsolgt med en gang. Husk også at det er frakt på elprice sin PS3.

 

Gratis frakt i hele november på elprice :)

Lenke til kommentar

Bestilte samme dagen som tilbudet ble kjent. Har ønsket meg en slik sak leeenge, men lommeboken har sakt tydelig NEI ... frem til nå.

 

Håper INDERLIG at elprice får sendt ut varen i starten av uke 48, så jeg kan kose meg med konsollen allerede om halvannen uke. *glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...