Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruktmarkedet flommer allerede over av tilbud på motorstorm og fall of man så jeg tror ikke det blir helt enkelt å kvitte seg med dem. Kanskje en byttetråd hadde vært en god idé?

 

 

 

Dere som ikke fikk bestilt fra elprice i første runde, hvis det er mange nok som bestiller så lager de sikkert et nytt slikt tilbud. Dessuten er det sikkert noen som har avbestilt i første runde slik at de på venteliste stadig rykker opp.

Lenke til kommentar
Dere som ikke fikk bestilt fra elprice i første runde, hvis det er mange nok som bestiller så lager de sikkert et nytt slikt tilbud. Dessuten er det sikkert noen som har avbestilt i første runde slik at de på venteliste stadig rykker opp.

 

1. De har ikke bestillingsmulighet slik det ser ut nå.

 

2. Om man kan bestille til en annen pris, gjør de det neppe om til et tilbud i ettertid.

Lenke til kommentar
Dere som ikke fikk bestilt fra elprice i første runde, hvis det er mange nok som bestiller så lager de sikkert et nytt slikt tilbud. Dessuten er det sikkert noen som har avbestilt i første runde slik at de på venteliste stadig rykker opp.

 

1. De har ikke bestillingsmulighet slik det ser ut nå.

 

 

For meg ser det ut som de har bestillingsmulighet fortsatt. Tilbudet ligger forsatt ute (som utsolgt) noe det neppe hadde gjort om det var utgått.

Fra elprice.no:

På grunn av ekstrem etterspørsel er vi nå midertidig utsolgt. Vi jobber nå for å skaffe ett nytt stort parti. Følg med på sidene våre fremover for oppdatering!

 

Brukeren "elprice.no"

Dessuten har vi faktisk tillgang på et betydelig parti til, hvis vi ønsker å kjøre dette stuntet fremover. Det er jo fristende basert på den enorme, og positive responsen vi har fått i pressen og av dere forbrukere, men vi kan ikke love noe da dette faktisk koster mye penger.

 

 

Altså, hvis mange nok benytter seg av tilbudet så er det fortsatt muligheter.

 

2. Om man kan bestille til en annen pris, gjør de det neppe om til et tilbud i ettertid.

 

Nå har det vel aldri vært snakk om å bestille til en annen pris? Det opprinnelige tilbudet ligger som sagt fortsatt på sidene til elprice og da tar de selvsagt i mot bestillinger til den prisen de oppgir.

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....30171&cid=1

Lenke til kommentar

annonserer elprice.no med at de har fått inn "flere" konsoller - et nytt parti. Men dette stemmer jo ikke i det hele tatt. De har fått inn den nye 40GB utgaven, som selges uten starter-kit (spill og 2 kontrollere)

 

Men de kommer nok til å tjene fett på det :) De har fått mye blest om at de selger PS3 billig, og når folk hører at de har fått inn et nytt parti, vil de seff kjøpe der. Har hørt at andre kjeder selger den nye 40GB til 3490,- ... stemmer det?

 

Et spørsmål til brukeren elprice.no: Får dere inn 40GB før 60GB? *klarer nesten ikke vente*

Lenke til kommentar
annonserer elprice.no med at de har fått inn "flere" konsoller - et nytt parti. Men dette stemmer jo ikke i det hele tatt. De har fått inn den nye 40GB utgaven, som selges uten starter-kit (spill og 2 kontrollere)

 

Men de kommer nok til å tjene fett på det :) De har fått mye blest om at de selger PS3 billig, og når folk hører at de har fått inn et nytt parti, vil de seff kjøpe der. Har hørt at andre kjeder selger den nye 40GB til 3490,- ... stemmer det?

 

Et spørsmål til brukeren elprice.no: Får dere inn 40GB før 60GB? *klarer nesten ikke vente*

Hei!

 

De som allerede har bestilt 60 får nok først, så kommer 40GB og så TROLIG ett parti med 60GB i en eller annen form.

 

Kan ikke bekrefte dette med stor sikkerhet, men det ser ut som om vi får et nytt parti med 60GB også. Det jobber vi iherdig med akkurat nå. Derimot er det ikke sikkert at det blir samme pakke som forrige parti, men at vi får til et tilsvarende tilbud med eller uten spill er meget mulig. Jeg vil prøve å holde dere oppdatert på våre nettsider, og i denne tråden.

 

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar
annonserer elprice.no med at de har fått inn "flere" konsoller - et nytt parti. Men dette stemmer jo ikke i det hele tatt. De har fått inn den nye 40GB utgaven, som selges uten starter-kit (spill og 2 kontrollere)

 

Men de kommer nok til å tjene fett på det :) De har fått mye blest om at de selger PS3 billig, og når folk hører at de har fått inn et nytt parti, vil de seff kjøpe der. Har hørt at andre kjeder selger den nye 40GB til 3490,- ... stemmer det?

 

Et spørsmål til brukeren elprice.no: Får dere inn 40GB før 60GB? *klarer nesten ikke vente*

Hei!

 

De som allerede har bestilt 60 får nok først, så kommer 40GB og så TROLIG ett parti med 60GB i en eller annen form.

 

Kan ikke bekrefte dette med stor sikkerhet, men det ser ut som om vi får et nytt parti med 60GB også. Det jobber vi iherdig med akkurat nå. Derimot er det ikke sikkert at det blir samme pakke som forrige parti, men at vi får til et tilsvarende tilbud med eller uten spill er meget mulig. Jeg vil prøve å holde dere oppdatert på våre nettsider, og i denne tråden.

 

MVH

www.elprice.no

Da va som pokker. Eg har nettopp bestil 40 GB PS 3, men eg vil jo sjølvsagt ha denne PS3 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere. Kan eg avbestille 40 GB og vente til 60 GB kommer på banene igjen?

Lenke til kommentar

Hmmm... dette var da egentlig veldig billig synes jeg. Personlig vil jeg heller ha 40GB-versjonen enn 60GB-versjonen, og når jeg attpåtil har Motorstorm liggende og slenge fra før er jo ikke 60GB starterpack så voldsomt interessant for min del uansett.

 

Da kan det kanskje være bedre å kjøpe denne 40GB-versjonen fra Elprice til 3399,- + en stk Dual Shock 3 fra utlandet. :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

De som allerede har bestilt 60 får nok først, så kommer 40GB og så TROLIG ett parti med 60GB i en eller annen form.

 

Kan ikke bekrefte dette med stor sikkerhet, men det ser ut som om vi får et nytt parti med 60GB også. Det jobber vi iherdig med akkurat nå. Derimot er det ikke sikkert at det blir samme pakke som forrige parti, men at vi får til et tilsvarende tilbud med eller uten spill er meget mulig. Jeg vil prøve å holde dere oppdatert på våre nettsider, og i denne tråden.

 

MVH

www.elprice.no

Takk for svar! Utrolig bra at dere holder kundene deres oppdatert i gjennom slike kanaler som dette. At dere strekker dere så langt som dere gjør, for å tilby de laveste prisene er også et stoort pluss. Ingen tvil om hvilken butikk jeg skal sjekke først, neste gang jeg skal kjøpe en elektronisk artikel :)

 

Dere annonserte med å få (den første) konsollen inn på lager i uke 48. Vil det si at vi som har bestillt (med levering via posten) fra det første partiet får den tilsendt i starten av neste uke? Eller får dere den inn i slutten av uke 48, slik at vi ikke får den hjem før uti uke 49?

 

Hehe ... må planlegge ukene litt. Igjen takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Tja, 600 kroner ekstra for ekstra kontroll + 2 gode spill + minnekortplass + større harddisk + avspilling av PS2-spill. Ingen tvil om hva som er det beste tilbudet for de fleste.

Spillene og den ekstra håndkontrolleren tror jeg nok utgjør veldig gode argumenter, men jeg er usikker på om det er så mange som egentlig vil savne minnekortplassen, 20GB harddiskplass og den noe tvilsomme bakoverkompabiliteten for PS2-spill (det er ikke alle PS2-spill som fungerer, i følge Sony selv i allefall).

 

Men 600,- for 1 stk håndkontroller og 2 spill er uansett billig. :)

 

edit: skrivefeil

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Vil det si at vi som har bestillt (med levering via posten) fra det første partiet får den tilsendt i starten av neste uke? Eller får dere den inn i slutten av uke 48, slik at vi ikke får den hjem før uti uke 49?

 

 

Dette lurer jeg også på. Grunnen er ingen annen enn at det klør voldsomt etter å leke med min nye PS3 samt at jeg og noen kompiser skal drikke bøttevis med øl og kjøre motorstorm så snart den er i hus.

 

Hadde vært skikkelig kjekt om elprice kunne oppdatere oss litt på det der selv om jeg godt skjønner at det er umulig å vite når leverandører leverer og transportører transporterer.

Lenke til kommentar

"Ekstra" pakken med 1 ekstra kontroller og de to spillene koster 495,-

Så du betaler 100 kr for 20gb harddisk ekstra, og som sagt minnekortleser, 2 x usb, og bakoverkompabiliteten.

Men så er det jo noen rykter om at 40gb utgaven er mer stillegående...

Uansett bra tilbud, er jo gratis frakt ut måneden og.

Lenke til kommentar
Vil det si at vi som har bestillt (med levering via posten) fra det første partiet får den tilsendt i starten av neste uke? Eller får dere den inn i slutten av uke 48, slik at vi ikke får den hjem før uti uke 49?

 

 

Dette lurer jeg også på. Grunnen er ingen annen enn at det klør voldsomt etter å leke med min nye PS3 samt at jeg og noen kompiser skal drikke bøttevis med øl og kjøre motorstorm så snart den er i hus.

 

Hadde vært skikkelig kjekt om elprice kunne oppdatere oss litt på det der selv om jeg godt skjønner at det er umulig å vite når leverandører leverer og transportører transporterer.

 

WANTS IT! NOW!!

 

Fint hvis elprice brukeren kan svare:P!

Jeg også kommer nok til å sjekke elprice neste gang jeg skl ha ett elektronisk produkt!

Lenke til kommentar

Egentlig ganske genialt grep av elprice dette - å subsidiere et så populært produkt. Iløpet av en uke har de plutselig fått et par tusen nye kunder som sverger til deres butikk pga gode priser.

 

Ser at det er flere enn meg som er intressert i å få informasjon om leveringstid :p Holder på å gå i frø - har sett reviews av ALLE spill som finnes, og har sett det meste av previews av spill som kommer. Føler nesten jeg har konsollen i stua allerede ... bortsett fra at den ikke er der enda.

 

Hadde vært utrolig bra om elprice kunne sakt noe om antatt leveringstid på det første partiet! Selv om de sier at vi ikke får den før i uke 49, så hadde det vært greit å VISST. Da slipper jeg å gå rastløst frem og tilbake i stuen hele neste uke å bite negler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...