Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice :D

Say again?

Han snakker om reklamen fra quoten, som er en Euronics og ikke en Elprice reklame. Forresten er det den verste reklamen noensinne, og jeg har sjelden hatt så lyst til å denge noen, som han fyren på de reklamene med stavanger dialekten.

Lenke til kommentar
Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice :D

Say again?

Han snakker om reklamen fra quoten, som er en Euronics og ikke en Elprice reklame. Forresten er det den verste reklamen noensinne, og jeg har sjelden hatt så lyst til å denge noen, som han fyren på de reklamene med stavanger dialekten.

Åh aha. Sorry, da tok jeg nok feil ja. Uforbeholden unnskyldning til Elprice for å i det hele tatt å ha sammnelignet deres virksomhet med det svineriet av reklame. :)

 

Og goggys, heeelt enig! :!:

Lenke til kommentar

Alright! Fikk også en mail her om dagen som sa de hadde noen 60Gb fra første parti til overs :) og fikk bekreftelse i dag på at den var bestilt. Lykke!

 

Nå er jo 40GB-tilbudet også meeeget bra :) så jeg hadde ikke grått uten 60GB.. men det er kjekt tilbud det med. Fint at de også sponser frakten.. en pakke som ville kostet meg 5100 med frakt fra siba, til 3999 =) Herlig.

 

Strengt tatt hadde de ikke trengt å senke prisen så veldig mye som de har gjort. Holder jo å være noen hakk billigere enn konkurrenten for å selge.

Endret av Ovatius
Lenke til kommentar
Strengt tatt hadde de ikke trengt å senke prisen så veldig mye som de har gjort. Holder jo å være noen hakk billigere enn konkurrenten for å selge.

 

De har fått utrolig mange til å kjøpe maskinene, da. Både der og på elkjøp. Denne PS3-massen skal ha spill og ekstrautstyr, som neppe selges med tap...

 

Håper PS3-salget (på verdensbasis) får opp farten på PS3-fokusert spillutvikling!

Lenke til kommentar
Håper PS3-salget (på verdensbasis) får opp farten på PS3-fokusert spillutvikling!

 

Enig. Jeg venter f.eks spent på nettverksspill med GTA til PS3 som forhåpentligvis kommer i mars.

Det skal bli en fornøyelse å denge naboen med balltre i min egen stue og være like gode venner etterpå.

Lenke til kommentar

lurer nu mest på om jeg får ps3.... bestilte søndag å fikk ordre bekreftelse å greier,men bli jo litt usikker etter å ha lest alt det hær..

hva tror dere?

hvis elprice ikke klarer levere vill de i allefall ha hørt fra meg får siste gang,jeg vill jo si at det er direkte useriøst og selge en vare de ikke kan levere--venter i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...