Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært utrolig bra om elprice kunne sakt noe om antatt leveringstid på det første partiet! Selv om de sier at vi ikke får den før i uke 49, så hadde det vært greit å VISST. Da slipper jeg å gå rastløst frem og tilbake i stuen hele neste uke å bite negler :)

 

Har de sagt at de ikke får den før uke 49?

Nei. Men HVIS de hadde sakt det, så hadde det vært bedre for min del. Så slipper jeg å gå rundt meg selv å vente en uke, uten at det kommer noe i posten :)

Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig bra om elprice kunne sakt noe om antatt leveringstid på det første partiet! Selv om de sier at vi ikke får den før i uke 49, så hadde det vært greit å VISST. Da slipper jeg å gå rastløst frem og tilbake i stuen hele neste uke å bite negler :)

 

Har de sagt at de ikke får den før uke 49?

Nei. Men HVIS de hadde sakt det, så hadde det vært bedre for min del. Så slipper jeg å gå rundt meg selv å vente en uke, uten at det kommer noe i posten :)

Du er ikke alene om å vente :) er nok oss og 998 andre personer som venter på ps3'en skal bli sendt.

Men det tar nok en uke før det ligger en lapp i postkassen fra posten/elprice

Lenke til kommentar
"Ekstra" pakken med 1 ekstra kontroller og de to spillene koster 495,-

Så du betaler 100 kr for 20gb harddisk ekstra, og som sagt minnekortleser, 2 x usb, og bakoverkompabiliteten.

Men så er det jo noen rykter om at 40gb utgaven er mer stillegående...

Uansett bra tilbud, er jo gratis frakt ut måneden og.

Kor har du sett prisen på 2 stk spill og kontroller for kr. 495,-?

Lenke til kommentar
"Ekstra" pakken med 1 ekstra kontroller og de to spillene koster 495,-

Så du betaler 100 kr for 20gb harddisk ekstra, og som sagt minnekortleser, 2 x usb, og bakoverkompabiliteten.

Men så er det jo noen rykter om at 40gb utgaven er mer stillegående...

Uansett bra tilbud, er jo gratis frakt ut måneden og.

Kor har du sett prisen på 2 stk spill og kontroller for kr. 495,-?

lefdal.com/elkjop.no under navnet PS3PLAYKIT.

Men det er visst tatt bort fra sidene nå.

Lenke til kommentar
"Ekstra" pakken med 1 ekstra kontroller og de to spillene koster 495,-

Så du betaler 100 kr for 20gb harddisk ekstra, og som sagt minnekortleser, 2 x usb, og bakoverkompabiliteten.

Men så er det jo noen rykter om at 40gb utgaven er mer stillegående...

Uansett bra tilbud, er jo gratis frakt ut måneden og.

Kor har du sett prisen på 2 stk spill og kontroller for kr. 495,-?

lefdal.com/elkjop.no under navnet PS3PLAYKIT.

Men det er visst tatt bort fra sidene nå.

Ok, men det er ikkje viktigt lenger. Elprice hadde fått inn nokon fleire 60 GB pakker. Først til møllen. Så da stoppet eg min bestilling på 40 GB og gjekk for 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere. Synnes eg gjør eit betre kjøp med dette. Var litt i stuss, men alt det ekstra eg får med så synnes eg det er verdt minst kr. 600,-. Kanskje eg får byttet spillene i ein butikk også.

Lenke til kommentar

Sjekket ut Elkjop.no nå og fant ut at de kjører 40GB til 2995 og har fri frakt. Da var julegaven til brodern i boks! De har den inne på lager også, istedenfor svindeltilbudet fra Elprice som ingen får. Kompis av meg kjøpte den og har fått beskjed at han ikke får den.

Endret av Solstice
Lenke til kommentar
Sjekket ut Elkjop.no nå og fant ut at de kjører 40GB til 3995 og har fri frakt. Da var julegaven til brodern i boks! De har den inne på lager også, istedenfor svindeltilbudet fra Elprice som ingen får. Kompis av meg kjøpte den og har fått beskjed at han ikke får den.

Eg har jo nettopp snakket med Elprice og det må vere ein feil at din kompis ikkje får PS3 40 GB til 3399,-. Eg skal få denne 60 GB i slutten av neste veke eller begynnelsen av desember.

Lenke til kommentar
Det er vell ingen HDMI kabel med. Kor kan eg på kjøpt billig HDMI kabel?
Du får billige 1 og 2 metere på Clæsse olsån. Disse fungerer utmerket.

 

Jeg kjøpte en 5 meter der også, men den anbefales absolutt ikke, fikk bare problemer. Skal man ha lange kabler bør man investere i kvalitet. Selv om signalet er digitalt. Båndbredden på billige fem-metere er ikke god nok for både bilde og lyd, rett og slett.

Lenke til kommentar
Sjekket ut Elkjop.no nå og fant ut at de kjører 40GB til 3995 og har fri frakt. Da var julegaven til brodern i boks! De har den inne på lager også, istedenfor svindeltilbudet fra Elprice som ingen får. Kompis av meg kjøpte den og har fått beskjed at han ikke får den.

Eg har jo nettopp snakket med Elprice og det må vere ein feil at din kompis ikkje får PS3 40 GB til 3399,-. Eg skal få denne 60 GB i slutten av neste veke eller begynnelsen av desember.

 

Jeg pratet med han nå og hadde fått beskjed at de ikke ville få så mange enheter som de sier de har solgt. Svindel spør du meg, men det er jo det Elprice står for da: Lureri

Lenke til kommentar
Sjekket ut Elkjop.no nå og fant ut at de kjører 40GB til 3995 og har fri frakt. Da var julegaven til brodern i boks! De har den inne på lager også, istedenfor svindeltilbudet fra Elprice som ingen får. Kompis av meg kjøpte den og har fått beskjed at han ikke får den.

Eg har jo nettopp snakket med Elprice og det må vere ein feil at din kompis ikkje får PS3 40 GB til 3399,-. Eg skal få denne 60 GB i slutten av neste veke eller begynnelsen av desember.

 

Jeg pratet med han nå og hadde fått beskjed at de ikke ville få så mange enheter som de sier de har solgt. Svindel spør du meg, men det er jo det Elprice står for da: Lureri

Da må dei jo fjerne KJØP knappen da på heimesida si? Du jobber vell ikkje på Elkjøp vell?

Lenke til kommentar
Det er vell ingen HDMI kabel med. Kor kan eg på kjøpt billig HDMI kabel?

Elprice selger denne for 199. Tror det er gratis frakt på den.

 

Vet ikke hvordan denne ligger an i forhold til det Clas Ohlson har vel å merke.

Fant denne (fri frakt her også)

http://www.play.com/Electronics/Electronic...le/Product.html

Sender bare til UK..

Pokker også. Du har rett. Det er ihvertfall ein kjempekabel til best pris. Kan ikkje skjønne kvifor dei ikkje sender utenom UK.

Lenke til kommentar

No har Elprice nok ein gong satt ned prisen igjen. No koster den kr. 2990,-. No veit eg ikkje kva eg skal gjøre. Eg har bestilt PS3 60 GB til kr. 3999,- med 2 spill og 1 kontroller ekstra. Denne 40 gb er no kr. 1000,- billigere, men er ikkje bakoverkomp.

 

Kva skal eg gjøre no? Skal eg gå for 40 GB og slette ordren på 60 GB eller? Her er det snakk om 1000 kroner!!!

Lenke til kommentar
No har Elprice nok ein gong satt ned prisen igjen. No koster den kr. 2990,-. No veit eg ikkje kva eg skal gjøre. Eg har bestilt PS3 60 GB til kr. 3999,- med 2 spill og 1 kontroller ekstra. Denne 40 gb er no kr. 1000,- billigere, men er ikkje bakoverkomp.

 

Kva skal eg gjøre no? Skal eg gå for 40 GB og slette ordren på 60 GB eller? Her er det snakk om 1000 kroner!

 

Jeg har også bestilt 60gb til 3990.

 

Men jeg tenker som så at jeg ikke trenger noe av det 40gben mangler i forhold.

Resistance synes jeg var kjedelig, motorstorm kan man få kjøpt brukt for en 50-lapp.

Bedre å få en mer stillegående maskin, og bruke de 1000 kr man har spart på 2 stk dualshock 3 kontrollere fra ebay, de koster ca 350-400 kr + frakt per stk!

Endret av CavemaNz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...