Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får vel uansett epost om at den er sendt vil jeg tro...?

Så er ingen vits i begynne å vente så fælt på den før du har fått denne

 

Jeg er ekstremt utålmodig. Jeg har ventet intenst siden jeg trykket på kjøpknappen.

Jeg vurderer seriøst å få den sendt med fly.

 

 

 

Min erfaring er at om de sier den kommer i uke 48/49, så har vi den mot slutten av uke 49. Kanskje begynnelsen av uke 50 om vi har uflaks.

 

Jepp. Det er nok slik det er. Men man kan jo håpe på et lykketreff. Jeg fikk min nye bærbare 2 uker før jeg egentlig skulle få den. Kudos til Norek i den saken!

Lenke til kommentar
Til alle maskuka:

 

Jeg har fått gladnytt fra elprice i dag. Den første batchen med 60gb er bekreftet i dag og man håper å ha disse i hus hos elprice på torsdag.

 

Elprice er mao fortsatt min venn.

Fikk du denne bekreftelsen på pr mail? Jeg har ikke fått noen beskjed, men har bestillt fra det første partiet. *nervøs*

Lenke til kommentar
Fikk du denne bekreftelsen på pr mail? Jeg har ikke fått noen beskjed, men har bestillt fra det første partiet. *nervøs*

 

Jeg sendte maskukpm til elprice_no som svarte omtrent slik. Elprice kan selvsagt ikke love noe som helst før partiet står på lageret dems, men hvis de venter det til lager på torsdag og har fått ordren bekreftet i dag så er nok varene underveis.

Vi får bare håpe de ikke er sendt med en full polakk på sommerdekk.

Lenke til kommentar
ingen som har fått noe mer nøyaktig svar angående 60gb, når de blir sendt ut til kundene?

 

De har vel svart så nøyaktig som det er mulig å svare. De håper å få dem i hus på torsdag. Inntil varene er på lageret til elprice er saken helt ute av deres hender. Jeg vil tro at de går i gang med utsending straks de har fått dem inn. Deretter er vi prisgitt postens logistikksystemer.

Hvis alt går som planlagt har vi vel fått sporingsdata fra elprice på fredag.

Lenke til kommentar
Nå har de alle konsollene utenom 60g på lager på elprice, hvis jeg har skjønt nettsia riktig! 40 gig sendes innen 3 dager og xbox er på lager, men 60g står fortsatt midlertidig utsolgt!

 

TYPISK!!

Snakket nettopp med elprice, og de kunne ikke gi meg noe ny informasjon om hvor vidt de faktisk får 60 gig inn på lager igjen:S...

Det kommer vel ikke akkurat som en overraskelse?

 

Det er bedre for elprice å ikke gå ut med informasjon enn å gå ut med informasjon som senere viser seg å være feil. Dersom du ikke oppga at du har forhåndsbestilt er det heller ikke galt av dem å si at de ikke vet om de får inn flere, da de uansett ikke kan selges til deg.

Lenke til kommentar
Nå har de alle konsollene utenom 60g på lager på elprice, hvis jeg har skjønt nettsia riktig! 40 gig sendes innen 3 dager og xbox er på lager, men 60g står fortsatt midlertidig utsolgt!

 

TYPISK!!

 

 

Så du mener de skal holde igjen dagens modeller for å gjøre kundene som kjøpte en utgående modell fornøyd?

 

40GB'en er modellen som har tatt over. Et svært partikjøp av den gamle modellen påvirker ikke kjøp og salg av vanlig modell.

 

Edit: 60GB er ingen lagervare lenger. slutt å grin.

Endret av kjerts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...