Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man nå bestiller 60gb versjonen, er det noen klarhet i nårtig man får den?

Og kommer 60gb versjonen til og forsvinne i fra markedet?

 

I følge nettsidene til elprice får de inn 40gb versjonen 27.11. Brukeren elrpice.no her skrev i en tidligere post at 60gb versjonen ble sendt ut før 40gb versjonen. Jeg antar at man da får 60gb versjonen i løpet av neste uke.

 

60gb versjonen er død og begravet. Den produseres ikke mer og lagrene er tomme stort sett over alt.

PS2 kompatibiliteten kommer til å gjøre den vanvittig ettertraktet når folk begynner å fase ut PS2'er som ikke virker mer.

Lenke til kommentar
Om man nå bestiller 60gb versjonen, er det noen klarhet i nårtig man får den?

Og kommer 60gb versjonen til og forsvinne i fra markedet?

 

I følge nettsidene til elprice får de inn 40gb versjonen 27.11. Brukeren elrpice.no her skrev i en tidligere post at 60gb versjonen ble sendt ut før 40gb versjonen. Jeg antar at man da får 60gb versjonen i løpet av neste uke.

 

60gb versjonen er død og begravet. Den produseres ikke mer og lagrene er tomme stort sett over alt.

PS2 kompatibiliteten kommer til å gjøre den vanvittig ettertraktet når folk begynner å fase ut PS2'er som ikke virker mer.

 

Ryktene om 60GB versjonens død er nok betydelig overdrevet, men det er jo klart det begynner å gå tomt. Vi er i forhandlinger om et nytt parti, og det ser ut som om det er mulig å få tak i ca 3000 maskiner til, men det er flere aktører om beinet (ikke Norske) som vil sikre seg maskiner. Det finnes helt klart en del igjen, og flere versjoner/pakker. (med spill og uten spill osv.)

 

Når det gjelder 60GB så kommer denne veldig nære den 27.11 +/- et par dager. Lagert vårt har også satt opp egen produksjonslinje for pakking og sending av PS3 slik at vi regner med å kunne sende alle i løpet av 2 dager. Dersom det viser seg at vi IKKE får tak i 60 vil vi informere om dette på sidene våre, og jeg vil også oppdatere denne tråden.

 

40 GB er nå forventet kun få dager senere, og kan til og med komme samtidig som 60GB.

[edit: leif i dato, takk til CavemaNz]

MVH

Elprice.no

Endret av elprice_no
Lenke til kommentar
Sjekket ut Elkjop.no nå og fant ut at de kjører 40GB til 2995 og har fri frakt. Da var julegaven til brodern i boks! De har den inne på lager også, istedenfor svindeltilbudet fra Elprice som ingen får. Kompis av meg kjøpte den og har fått beskjed at han ikke får den.

 

Med all respekt å melde: Dette er løgn. Samtlige som har bestilt hos elprice får. Du jobber vel i Elkjøp eller har en kompis som jobber der du?

Dersom noen ansatt hos oss alkevel skulle ha gjort en feil vil jeg be om at kompisen din tar kontakt med kundeservice hos oss skal jeg personlig sørge for at han får en maskin.

 

Forøvrig vil jeg påpeke at elprice også har fri frakt, og dessuten lik pris på nett og butikk. Det betyr at du også kan kjøpe/bestille maskinen i din lokale elprice butikk.

 

MVH

Elprice.no

Lenke til kommentar
Vet ikke hva andre synes om at butikker oppsøker og svarer oss kunder her, men jeg liker det stort. Det viser engasjement. + i boka til Elprice!

(Men jeg skulle gjerne sett en forandring av de reklamene dere sender. "Hei Geirrr. No må du se pau faur blaulaulaublbl...) :)

 

 

Haha, beklager jeg ler, men dette er Euronics og ikke Elprice :D

Lenke til kommentar
Dersom det viser seg at vi IKKE får tak i 60 vil vi informere om dette på sidene våre, og jeg vil også oppdatere denne tråden.

 

MVH

Elprice.no

 

Jeg tolker dette utsagnet slik at de 60 dere kanskje ikke skulle få tak i er de som i så fall kommer i tillegg til det første 60gb tilbudet som jeg bestilte fra i forrige uke. Slik at jeg kan sitte helt i ro og glede meg til det helt sikkert kommer en PS3 60gb med to håndkontroller og to spill i slutten av neste uke eller i begynnelsen av uka etter der.

 

Og fortsette å være fornøyd med elprice.

 

Hvis jeg derimot ender opp med en halt og hjerneskadd 40gb variant blir jeg svært, svært skuffet.

Lenke til kommentar
Dersom det viser seg at vi IKKE får tak i 60 vil vi informere om dette på sidene våre, og jeg vil også oppdatere denne tråden.

 

MVH

Elprice.no

 

Jeg tolker dette utsagnet slik at de 60 dere kanskje ikke skulle få tak i er de som i så fall kommer i tillegg til det første 60gb tilbudet som jeg bestilte fra i forrige uke. Slik at jeg kan sitte helt i ro og glede meg til det helt sikkert kommer en PS3 60gb med to håndkontroller og to spill i slutten av neste uke eller i begynnelsen av uka etter der.

 

Og fortsette å være fornøyd med elprice.

 

Hvis jeg derimot ender opp med en halt og hjerneskadd 40gb variant blir jeg svært, svært skuffet.

 

Samme her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...