Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har de alle konsollene utenom 60g på lager på elprice, hvis jeg har skjønt nettsia riktig! 40 gig sendes innen 3 dager og xbox er på lager, men 60g står fortsatt midlertidig utsolgt!

 

TYPISK!!

 

 

Så du mener de skal holde igjen dagens modeller for å gjøre kundene som kjøpte en utgående modell fornøyd?

 

40GB'en er modellen som har tatt over. Et svært partikjøp av den gamle modellen påvirker ikke kjøp og salg av vanlig modell.

 

Edit: 60GB er ingen lagervare lenger. slutt å grin.

 

Altså jeg har besilt 60gig fra det første partiet, jeg mente bare at det var kjipt fordi hvis det hadde stått "sendes" lr noe lignende så hadde de fått inn det første partiet på lager!

 

Det var det jeg mente! Så slapp av med å være så breial!

Lenke til kommentar
Altså jeg har besilt 60gig fra det første partiet, jeg mente bare at det var kjipt fordi hvis det hadde stått "sendes" lr noe lignende så hadde de fått inn det første partiet på lager!

 

Det var det jeg mente! Så slapp av med å være så breial!

 

Greit nok, men lagerstatus for dette produktet er for å informere folk som besøker nettbutikken, ikke for de som allerede har bestilt. "Sendes" ville vært svært misvisende for andre kunder.

Lenke til kommentar
Altså jeg har besilt 60gig fra det første partiet, jeg mente bare at det var kjipt fordi hvis det hadde stått "sendes" lr noe lignende så hadde de fått inn det første partiet på lager!

 

Det var det jeg mente! Så slapp av med å være så breial!

 

Greit nok, men lagerstatus for dette produktet er for å informere folk som besøker nettbutikken, ikke for de som allerede har bestilt. "Sendes" ville vært svært misvisende for andre kunder.

 

Ja, det skjønner jeg å! Men det burde stå ett lr annet om det først partiet der! På 40gigen sto det jo i det minste hvilken dato de forventa de inn!

Lenke til kommentar
Siden det ser ut som om jeg ikke får fatt i 60 gb versjonen i Norge, vurderer jeg å sjekke f.eks ebay. Noen som har tanker rundt det? Er klar over mva og garanti, men tenker mer i retning av bruk i Norge.. Er den delt opp i pal/ntsc og er Blu-ray sonefri?

Blu-ray er i utgangspunktet ikke sonefri, men en del utgivere har valgt å ikke sonebeskytte filmene sine. Mer informasjon om dette kan du nesten finne her: http://Blu-ray.liesinc.net/

Kopier linken og fjern bindestreken.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Siden det ser ut som om jeg ikke får fatt i 60 gb versjonen i Norge, vurderer jeg å sjekke f.eks ebay. Noen som har tanker rundt det? Er klar over mva og garanti, men tenker mer i retning av bruk i Norge.. Er den delt opp i pal/ntsc og er Blu-ray sonefri?

Blu-ray er i utgangspunktet ikke sonefri, men en del utgivere har valgt å ikke sonebeskytte filmene sine. Mer informasjon om dette her: http://Blu-ray.liesinc.net/

 

Jeg hadde en US ps3 (80GB) kjøpt fra vgp.ca for ca 3500 ink frakt og alt det derre der. Det som jeg synes var negativt var at den ikke spiller sone 2 dvd`er og heller ikke sonefrie dvdèr som er i PAL oppløsning. Den nekter rett å slett å starte filmer som ikke er i native NTSC oppløsning. Dette synes jeg var svært slitsomt. Hvis du driter i det, så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal gå for en US ps3, så lenge du er klar over garantien. Er jo så lett som helst å finne p1 og ps2 spill til en billig penge i NTSC på ebay som ikke "våre" maskiner vil spille... MGS1... druel.......

Lenke til kommentar
Er det ikke en smule ironisk at man har gnålet over prisnivået til PS3 siden lansering, og når "endelig" den dyre utgaven forsvinner fra markedet, så går kundene bortimot bananas for å sikre seg en? Forbrukere er noen merkelige dyr ...

 

Gnålet angående prisnivået gjaldt vel en standard PS3 uten ekstra håndkontroll eller spill til kroner 6000,-

Det er vel ikke så merkelig at gnålet gir seg når man får samme konsoll til 4000,- inkludert en ekstra håndkontroll og to spill.

Som faktisk er det samme som mange betaler for den hjerneskadde og halte lillebroren som kom for å gjøre PS3 konkurransedyktig på pris.

 

Jeg ser ingen ironi i dette. Absolutt ikke i det hele tatt.

Det forteller meg bare at skjæringspunktet for tilbud og etterspørselkurven ligger lavere enn 6000 og høyere enn 4000 for PS3. Ikke ironisk, bare kjedelig markedsøkonomi med andre ord.

Lenke til kommentar
Til Elprice:

 

Vet dere noe mer.. Noen sa noe om mulig informasjon på mandag :whistle:

Når det gjelder fler 60GB modeller vet vi ikke noe mer, men vi jobber hele tiden med å skaffe fler. Vi har satt frist til fredag denne uke. Som tidligere sagt er det en del maskiner på lager i det store utland, men etterspørselen er også blitt større der. Dette betyr økt pris. Vi kan ikke selge med noe særlig mer tap en forrige parti. Alternativt blir en noe høyere pris, men da vet vi ikke hvordan markedet vil reagere på dette. dessverre må vi bare vente, og håpe på det beste.

Oppdatering loves så fort vi vet noe konkret.

 

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar
Til Elprice:

 

Vet dere noe mer.. Noen sa noe om mulig informasjon på mandag :whistle:

Når det gjelder fler 60GB modeller vet vi ikke noe mer, men vi jobber hele tiden med å skaffe fler. Vi har satt frist til fredag denne uke. Som tidligere sagt er det en del maskiner på lager i det store utland, men etterspørselen er også blitt større der. Dette betyr økt pris. Vi kan ikke selge med noe særlig mer tap en forrige parti. Alternativt blir en noe høyere pris, men da vet vi ikke hvordan markedet vil reagere på dette. dessverre må vi bare vente, og håpe på det beste.

Oppdatering loves så fort vi vet noe konkret.

 

MVH

www.elprice.no

 

Men vet dere noe mer konkret om første parti?

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en reklamebrosjyre fra Thorn i postkassen. De selger 60GB PS3 starterpack for kun kr 6539,- (ved kontant kjøp).

 

Det var jo virkelig billig gitt. :p

 

Thorn og Deal er ran. Maken til dårlig handel skal man lete lenge etter. Markedets høyest prisede PS3 60gb og markedets verste ågerrente.

 

Styr unna for all del.

Lenke til kommentar
Alternativt blir en noe høyere pris, men da vet vi ikke hvordan markedet vil reagere på dette. dessverre må vi bare vente, og håpe på det beste.

Oppdatering loves så fort vi vet noe konkret.

 

MVH

www.elprice.no

 

Jeg kan regne på priselastisitet for dere men siden nobody gives a shit så er nok magefølelsen like grei å stole på.

Jeg tror fint dere kan prise den opp en halv høvding men da må dere regne med lengre liggetid. Det vil imidlertid være uvurderlig å ligge med den skikkelige PS3 på lager når alle andre er tom.

 

Go for it. Ingenting er bedre enn glade og fornøyde kunder. Drit i hva gutta på økonomi sier. De er bare en gjeng uptight treiginger uansett.

Lenke til kommentar

OJ: Leasy selger en PS3 (60 gb med tre spill) for 249 kroner måneden i 60 månder.

Det blir utrolige 17 640,-. Kontantprisen er fantastiske 8695,-.

 

Sjokkerende.

 

Lagt til:

Enda et sjokk. En PSP koster på kreditt kroner 2232 hos Deal, 2196 hos Komplett og 5940!! hos Leasy.

 

FEMTUSENNIHUNDREOGFØRTIKRONER!.

Endret av Hayward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...