Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere får det til å høres ut som den bråker som et monster her!? gjør den det? jeg har bestilt fra elprice!

 

Har dessuten hørt at 360 bråker mer! Så, bråker den virkelig sånn at det er uutholdelig? eller er det pirking??

Det er ikke alle 60GB PS3 som bråker etter det jeg har lest både her på forumet og andre steder (noen av dem er tilsynelatende ekstremt stillegående), men en del av dem bråker dessverre, og i utgangspunktet får man ikke fikset dette på garantien heller da det ikke anses som en defekt.

 

Selv har jeg kjøpt en 60GB PS3 tidligere, men byttet den i butikken pga støy. Det andre eksemplaret støyet også, så jeg endte opp med å heve kjøpet og avvente. Støynivået på mine to var omtrent som på en godt hørbar stasjonær PC, noe som gjorde konsollen helt uegnet til filmavspilling for min del i allefall.

 

Så hva gjør man hvis man vil ha en 60GB PS3 og vil ha en som ikke støyer? Vel, kjøper man via postordre/internett har man vel alltids 14-dageren å ty til hvis man skulle være uheldig og ende opp med et støyende eksemplar? :)

 

edit: omformulerte litt i siste avsnitt.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Dere får det til å høres ut som den bråker som et monster her!? gjør den det? jeg har bestilt fra elprice!

 

Har dessuten hørt at 360 bråker mer! Så, bråker den virkelig sånn at det er uutholdelig? eller er det pirking??

Det er ikke alle 60GB PS3 som bråker etter det jeg har lest både her på forumet og andre steder (noen av dem er tilsynelatende ekstremt stillegående), men en del av dem bråker dessverre, og i utgangspunktet får man ikke fikset dette på garantien heller da det ikke anses som en defekt.

 

Selv har jeg kjøpt en 60GB PS3 tidligere, men byttet den i butikken pga støy. Det andre eksemplaret støyet også, så jeg endte opp med å heve kjøpet og avvente. Støynivået på mine to var omtrent som på en godt hørbar stasjonær PC, noe som gjorde konsollen helt uegnet til filmavspilling for min del i allefall.

 

Så hva gjør man hvis man vil ha en 60GB PS3 og vil ha en som ikke støyer? Vel, kjøper man via postordre/internett har man vel alltids 14-dageren å ty til hvis man skulle være uheldig og ende opp med et støyende eksemplar? :)

 

edit: omformulerte litt i siste avsnitt.

 

Takk for svaret! får håpe den er av den rolige sorten!

Lenke til kommentar
Dersom jeg har tålmodighet til det venter jeg rett og slett til rumblekontrollerne kommer en gang etter nyttår (i mars mener jeg å ha lest) - regner med at det vil dukke opp PS3-pakker (40GB) hvor rumblekontroller følger med på det tidspunktet uansett. Da sparer jeg jo automatisk pengene jeg ellers ville måttet bruke på å kjøpe rumble-kontroller utenom også, for håndkontroller uten rumble er i min bok helt latterlig! :)

 

Mener å ha lest at Sony selv har uttalt at de ikke vil selge pakker med medfølgende rumble-kontrollere. Tviler selvsagt på at det "løftet" vil vare evig, men tror det vil ta en god stund før vi begynner å se PS3-pakker med medfølgende rumble.

Lenke til kommentar

Var det ikke noen som hadde et tilbud på 4495 for samme pakke? Er ikke interessert i å vente så lenge på PS3en.

 

Edit: Ryktene vil ha det til at Elkjøp/Lefdal skal selge 40gb-versjonen for 3495 når de omsider får den inn. Har visst forhandlet med Sony om pris i flere uker nå.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Var det ikke noen som hadde et tilbud på 4495 for samme pakke? Er ikke interessert i å vente så lenge på PS3en.

 

Edit: Ryktene vil ha det til at Elkjøp/Lefdal skal selge 40gb-versjonen for 3495 når de omsider får den inn. Har visst forhandlet med Sony om pris i flere uker nå.

 

Elkjøp/lefdal kommer til å ta inn mitden av desember! Og prisen kommer ikke til å bli noe lavere på 40 gig! TENK litt da! det er JUL!! ALT SELGER!

Lenke til kommentar
Var det ikke noen som hadde et tilbud på 4495 for samme pakke? Er ikke interessert i å vente så lenge på PS3en.

 

Edit: Ryktene vil ha det til at Elkjøp/Lefdal skal selge 40gb-versjonen for 3495 når de omsider får den inn. Har visst forhandlet med Sony om pris i flere uker nå.

 

Elkjøp/lefdal kommer til å ta inn mitden av desember! Og prisen kommer ikke til å bli noe lavere på 40 gig! TENK litt da! det er JUL!! ALT SELGER!

Kanskje de rett og slett setter den opp et par tusenlapper da.

Lenke til kommentar
Var det ikke noen som hadde et tilbud på 4495 for samme pakke? Er ikke interessert i å vente så lenge på PS3en.

 

Edit: Ryktene vil ha det til at Elkjøp/Lefdal skal selge 40gb-versjonen for 3495 når de omsider får den inn. Har visst forhandlet med Sony om pris i flere uker nå.

 

Elkjøp/lefdal kommer til å ta inn mitden av desember! Og prisen kommer ikke til å bli noe lavere på 40 gig! TENK litt da! det er JUL!! ALT SELGER!

Kanskje de rett og slett setter den opp et par tusenlapper da.

 

De setter den nok ikke opp:P! Men ihvertfall ikke ned! Kilden er forresten selgerene på elkjøp..!

Lenke til kommentar
hmmm

Har enda ikke mottatt noen ordrebekreftelse fra elprice....

Må vel ringe de etterpå å høre

 

Noen andre som ikke har fått ordrebekreftelese?

 

Jeg bestilte en og det tok en god stund før bekreftelsen kom.

Men den kom altså etterhvert.

 

edit: ser at det står på sida der at de er utsolgt nå da....

Endret av Daje.P
Lenke til kommentar
Var det ikke noen som hadde et tilbud på 4495 for samme pakke? Er ikke interessert i å vente så lenge på PS3en.

 

Edit: Ryktene vil ha det til at Elkjøp/Lefdal skal selge 40gb-versjonen for 3495 når de omsider får den inn. Har visst forhandlet med Sony om pris i flere uker nå.

 

Elkjøp/lefdal kommer til å ta inn mitden av desember! Og prisen kommer ikke til å bli noe lavere på 40 gig! TENK litt da! det er JUL!! ALT SELGER!

Pisspreik, ps3 kommer any day now til elkjøp og lefdal.

 

Hva prisen blir aner jeg dessverre ikke :).

Lenke til kommentar
Vi tar ikke inn et ubegrenset antall bestillinger. Vi har nøyaktig kontroll på hvor mange som kommer, og vi selger ikke en maskin for mye. Dessuten har vi faktisk tillgang på et betydelig parti til, hvis vi ønsker å kjøre dette stuntet fremover. Det er jo fristende basert på den enorme, og positive responsen vi har fått i pressen og av dere forbrukere, men vi kan ikke love noe da dette faktisk koster mye penger.

 

Når det gjelder reservasjon på nett for betaling i butikk er dette ikke mulig på dette produktet. Faren for oversalg er da mye større, slik at foreløpig er dette et rent nettilbud, men vi jobber med å få dette ut på butikk også.

 

MVH

elprice.no

Avd. Internett

Hei!

Kommer dere til å legge fleire ps3 pakker til kr. 3.999,-? Eg såg ikkje tilbudet før i dag:(. Eg skulle absolutt hatt ein til jul til meg og min sønn, men eg har ikkje hatt råd enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...