Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt kjipt det her ja... da jeg brukte 1000 kr mer for en uke siden for samme greia på elkjøp. Er det noe pris garanti greier jeg kan få igjen penger på hvis også elkjøp selger den for 4000 etter hvert?

 

Er en måneds prisgaranti på elkjøp så om du finner det samme billigere et annet sted får du igjen så mye det er forskjell mellom de to butikkene. Tror du bare kan printe ut og dra til elkjøp butikken du kjøpte den i, det har jeg gjort før.

Lenke til kommentar
litt kjipt det her ja... da jeg brukte 1000 kr mer for en uke siden for samme greia på elkjøp. Er det noe pris garanti greier jeg kan få igjen penger på hvis også elkjøp selger den for 4000 etter hvert?

 

Er en måneds prisgaranti på elkjøp så om du finner det samme billigere et annet sted får du igjen så mye det er forskjell mellom de to butikkene. Tror du bare kan printe ut og dra til elkjøp butikken du kjøpte den i, det har jeg gjort før.

Du har uansett 30 dagars returrett.

Lenke til kommentar

Veldig bra tilbud.

 

MEN den nye 40gb modellen bruker mindre strøm, utvikler mindre varme og bråker mindre.

 

Om man skal bruke PS3 til å se film og støynivå er viktig, da kan man vurdere om 40gb til samme pris (uten ekstra kontroller og spill) er et bedre alternativ.

 

Noen selger deres brukte 60gb med tap for å kjøpe den nye 40gb.

Lenke til kommentar

Kan ikke noe for å være litt skeptisk til måten Elprice gjør dette på. Tar de inn ubegrenset antall bestillinger? Vet de eller noen andre hvor mange maskiner de skal selge til denne prisen? Regner med at man må betale 100% av kjøpesummen selv om det er forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
Kan ikke noe for å være litt skeptisk til måten Elprice gjør dette på. Tar de inn ubegrenset antall bestillinger? Vet de eller noen andre hvor mange maskiner de skal selge til denne prisen? Regner med at man må betale 100% av kjøpesummen selv om det er forhåndsbestilling.

 

De har sikkert full kontroll på antall bestillinger antallet maskiner de får inn i uke 48.

 

Angående betaling kan du velge både "Hente i butikk" og postoppkrav, som ikke krever forhåndsbetaling.

 

Om de skulle gå tom før alle får sin maskin, blir folk sikkert fornøyd med en ekstra kontroll og noen spill sammen med den nye 40gb-versjonen også.

Lenke til kommentar

Drøy ønsketenkning å tro at de skal begynne å dele ut 40GB sammen med spill og kontroller. Skal ikke se bort fra at de har fått lavere innkjøpspris på et parti 60GB. Noen selskap (f.eks. MX-sport og XXL) har helt klart geniale innkjøpere som får gode avtaler og kan kjøre slike kampanjer uten tap. Noen gjør det gjerne med tap for reklamens skyld, men jeg føler meg sikker på at de begynner å dele ut 40GB som kompensasjon. Vi får se etter uke 48. Arrester meg hvis det viser seg at jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Vi tar ikke inn et ubegrenset antall bestillinger. Vi har nøyaktig kontroll på hvor mange som kommer, og vi selger ikke en maskin for mye. Dessuten har vi faktisk tillgang på et betydelig parti til, hvis vi ønsker å kjøre dette stuntet fremover. Det er jo fristende basert på den enorme, og positive responsen vi har fått i pressen og av dere forbrukere, men vi kan ikke love noe da dette faktisk koster mye penger.

 

Når det gjelder reservasjon på nett for betaling i butikk er dette ikke mulig på dette produktet. Faren for oversalg er da mye større, slik at foreløpig er dette et rent nettilbud, men vi jobber med å få dette ut på butikk også.

 

MVH

elprice.no

Avd. Internett

Lenke til kommentar

Jeg ble fristet til å kjøpe 60GB-utgaven til denne prisen selv, men har egentlig mest lyst på 40GB-utgaven pga lavere varmeutvikling/støynivå/strømforbruk. PS2-emuleringen i 60GB-varianten har jeg ikke bruk for uansett, først og fremst fordi jeg allerede har en PS2, men også fordi PS3s PS2-emulering er litt tvilsom.

 

Kan jo legge til at jeg allerede har Motorstorm liggende i forbindelse med et tidligere mislykket PS3 60GB-kjøp (hevet kjøpet på konsollen pga plagsomt støynivå på 2 stk konsoller på rad), så jeg har altså det ene spillet i pakken fra før.

 

Satser derfor på at det kommer noen geniale tilbud på 40GB-utgaven fremover.

 

Dersom jeg har tålmodighet til det venter jeg rett og slett til rumblekontrollerne kommer en gang etter nyttår (i mars mener jeg å ha lest) - regner med at det vil dukke opp PS3-pakker (40GB) hvor rumblekontroller følger med på det tidspunktet uansett. Da sparer jeg jo automatisk pengene jeg ellers ville måttet bruke på å kjøpe rumble-kontroller utenom også, for håndkontroller uten rumble er i min bok helt latterlig! :)

 

Men kommer det noen sinnsykt fristende PS3-spill og/eller tilbud på PS3 40GB før den tid, så er det selvsagt ikke sikkert jeg klarer å vente. :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar
litt kjipt det her ja... da jeg brukte 1000 kr mer for en uke siden for samme greia på elkjøp. Er det noe pris garanti greier jeg kan få igjen penger på hvis også elkjøp selger den for 4000 etter hvert?

 

Er en måneds prisgaranti på elkjøp så om du finner det samme billigere et annet sted får du igjen så mye det er forskjell mellom de to butikkene. Tror du bare kan printe ut og dra til elkjøp butikken du kjøpte den i, det har jeg gjort før.

 

 

 

Men er det et problem at elprice er nettbutikk og at jeg kjøpte den på elkjøp butikk?

Lenke til kommentar
Jeg ble fristet til å kjøpe 60GB-utgaven til denne prisen selv, men har egentlig mest lyst på 40GB-utgaven pga lavere varmeutvikling/støynivå/strømforbruk.

 

Finnes det noen offisiell informasjon om at dette er tilfellet? Så vidt jeg har hørt var dette bare rykter, og at arkitekturen i 40GB og 60GB er identisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...