Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Til rotteklo!

Hadde du bestilt når prisen var 2990,- hadde du fått en maskin til 2990,- Hadde du ikke hengt oss ut som rasser i forum skulle du også fått en maskin til 2990,- av meg dersom du hadde sendt oss en mail eller PM til meg og forklart problemet på en ordentlig måte. Frakten er forøvrig gratis.

 

 

haha, veldig bra kundeservice av Elprice. Bare beviser det jeg har sagt og tenkt om de hele tiden: Gjeng med skurker som ikke leverer det de sier eller lover. Tror nok at folk ender med at de ikke får noen konsoll fra Elprice

Endret av Solstice
Lenke til kommentar

 

 

Til rotteklo!

Hadde du bestilt når prisen var 2990,- hadde du fått en maskin til 2990,- Hadde du ikke hengt oss ut som rasser i forum skulle du også fått en maskin til 2990,- av meg dersom du hadde sendt oss en mail eller PM til meg og forklart problemet på en ordentlig måte. Frakten er forøvrig gratis.

 

 

haha, veldig bra kundeservice av Elprice. Bare beviser det jeg har sagt og tenkt om de hele tiden: Gjeng med skurker som ikke leverer det de sier eller lover. Tror nok at folk ender med at de ikke får noen konsoll fra Elprice

 

Hva er galt med dette? Man kunne selvsagt belønnet ungen for sin drittkasting, men hvorfor det?

Lenke til kommentar
Eg fekk 40 GB i dag så eg tenkte å ikkje oppne den, men å vente til 60 GB. Ser ut for meg at eg kan oppne den. Eg har jo 30 dager returrett. Slik at eg kan korte ned ventetiden til 60 GB kommer.

 

Hvor bestilte du fra ? Var det Elprice? Og vist det var Elprice når bestilte du ?

Eg bestilte 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere da det var tilbud på den. Så kom Elkjøp med sitt tilbud og da slo eg like godt til på dette også. Det er den fra Elkjøp som kom i dag :new_woot:

 

Så eg får kose med med 40 GB til eg får 60 GB'en for det er den eg helst ville ha. Kan jo godt hende at eg blir fornøyd med 40 GB'en også. Trur det ikkje blir noko problemer å kvitte seg med ein av maskinene når den tiden kommer

Lenke til kommentar
[Oppdatering 60GB]

 

Jeg må bare beklage, men vi har fått en meget uheldig forsinkelse på 60GB maskinen som tidligere var lovet denne uken.

Jeg har ikke fått en 100% avklaring på selve årsaken er, men den er forsinket. Den endelige dato til vårt lager er 11.12.07

Dette betyr også at vi med ganske stor sikkerhet ikke får flere 60GB en det første partiet før jul, men vi jobber uansett med å få tak i fler 60GB for levering i Januar.

 

MVH

elprice.no

 

Vil vi som har bestilt få noen form for kompensasjon for dette? Må tross alt vente 2 uker mer enn det vi først ble lovet...

Lenke til kommentar

Den 11 er på en tirsdag. Posten bruker minst en uke på å få sendt pakken hit. Sikkert mer når pakkepost mellom privatpersoner skal prioriteres. Da har jeg i beste fall konsollen her den 18. Hvilket gir meg 3 dager å gå på hvis jeg skal få den før jul. (21 er på en fredag.)

 

Jeg har abolutt ingen tro på at elprice klarer å levere min 60gb før jul og da kan det være det samme. Jeg SKAL ha en PS3 før jul. Jeg har ikke særlig lyst på en 40gb men det ser ut som jeg må bite i det sure eplet.

 

 

Lag til:

Noe så sinnsykt skuffende.

Endret av Hayward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...