Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Koscheck the big troll er her inne å troller også. Han har ikke gjort annet enn å trolle i Sony delen, så Dragoncrest, ikke tro han er noe Sony fanboy. Anbefaler alle å gå inn på profilen hans å lese innleggene hans. Utrolig at noen gidder.

 

Og Dragoncrest, ser ikke at han nevnet Ps3 noen plass, så hvorfor er det slik at om noen troller om et xbox 360 spill så er det rett ut å disse Ps3 i forsvar :p

 

Var ikke meningen med å ta et sleivspark på PS3, men antok at det var et Sony troll vi hadde med å gjøre her. Av en eller annen grunn så kan jeg ikke sjekke innleggene til brukere, tror det er noe fubar med Firefox, men så at han hadde mesteparten hos Sony forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker dem som snakker stygt om spillet er vel dem som har Crysis og gamerpc ftw så ser seg sinte pga att 360 har mer toppspill en dem fleste :p

 

Mass Effect er og blir killerapp og denger nesten alt av spill, spesielt historien som blir beskrevet att det kunne fått Oscar-pris, noe som ingan andre spill har oppnådd uavhenging av enten du spiller på pc, wii eller ps3 :p

Lenke til kommentar
Som å la Hannibal ta seg av barberingen av familie juvelene.

 

Selv ser jeg mer på hva en anmelder skriver, enn hva karakteren blir. Det gjør det lettere å finne ut om vedkommende liker det samme som meg.

Godt poeng.

Men eg ser dei som er kritisk til Mass Effect har veldig lett for å henge seg opp i dei "dårlege" anmeldelsane, (hårreisande å kalla ein poengsum pålydande 8 av 10 mulige dårleg) og har veldig lett for å oversjå dei anmeldarane som hyllar spelet. Sjå f.eks gamer.no sin eigen anmeldelse. Evt kan ein lese Game Informer sin.

 

Men for all del - eg kunne ikkje brydd meg mindre. Det er dei som går glipp av ei perle av eit spel. Ikkje eg.

Lenke til kommentar
Koscheck the big troll er her inne å troller også. Han har ikke gjort annet enn å trolle i Sony delen, så Dragoncrest, ikke tro han er noe Sony fanboy. Anbefaler alle å gå inn på profilen hans å lese innleggene hans. Utrolig at noen gidder.

Er ikke den funksjonen fjernet nå? Jeg får ikke opp noe alternativ om å se tidligere poster hvertfall :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm så på ett par andre videoer av spillet å må si at dette er det eneste spillet jeg er skikkelig misunnelig på at det kun er til xbox 360.

 

Join the dark side... don't fight it.. :) Kjøp en 360. Du vet du vil. Hehe...

 

Aaargh.. Skulle gjerne fått tak i et eksemplar i dag eller morgen... Har fri en par dager fram mot helgen, men så er nattevakter og ingen tid for Mass Effect.

Lenke til kommentar
Hmm så på ett par andre videoer av spillet å må si at dette er det eneste spillet jeg er skikkelig misunnelig på at det kun er til xbox 360.

 

Join the dark side... don't fight it.. :) Kjøp en 360. Du vet du vil. Hehe...

 

Aaargh.. Skulle gjerne fått tak i et eksemplar i dag eller morgen... Har fri en par dager fram mot helgen, men så er nattevakter og ingen tid for Mass Effect.

 

Huff.. enda en konsoll...tar sjansen å venter på PC versjonen som garantert kommer innen ett år :)

Lenke til kommentar

Før så var det ingen spillanmeldere som klagde over dårlig grafikk eller hakkete gameplay. Vi er bare blitt mer kravstore.

 

Jeg er egentlig heldig som ikke bryr meg om tekniske feil innenfor spill(framedrops, hakkete osv). Hadde spilt Saints Row i 30 timer uten å merke framedrops. og når noen sa at det spillet sugde på grunn av framedrops så skjønte jeg ikke hva han mente fordi jeg hadde ikke latt merke til framedrops. Men hvis det er et spill med sugent gameplay hvor jeg ikke interesserer meg eller blir "dratt med" i spillet så merker jeg framedrops lett og irriterer meg over det.

 

Så for meg går det gameplay i alle kanter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...