Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Anmeldelsen i VG legges ut i morgen, blir antydet i en tråd på VG- forumet at det trilles en sekser...Ikke noe bombe kanskje:)

 

Mon tro om ikke trådstarter kanskje skulle endre tittelen på denne tråden...vi er mange som er litt off-topic her.

Hehe, ja, dette er jo blitt den store "pre-release angst"-tråden. ;) Jeg kommer i alle fall til å sjekke denne tråden daglig utover i uka for å høre om noen har lagt ME ut for salg i Trondheim før release... Hehe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke få flere spill jeg nå....har ikke tid til alt dette...Sliter nok med Cod4 og Assasian som det er hehe.

 

Men blir vel ikke til at jeg spiller gjennom AC mere enn en gang, så når jeg er ferdig med det blir det vel fullt fokus på ME ;-)

 

Har nok å gjøre på fram til Jul skjønner jeg.....sweet

Lenke til kommentar

Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett.

Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg. Utan å røpe for mykje, så var det ein stad i spelet der ein karakter som tydeligvis var litt mentalt tilbakeståande oppførte seg rimeleg slitande - og eg fant ut det var best å bitchslappe han, for å få kontroll på vedkommande. Når det var gjort fekk eg beskjed av ein av mine kompanjongar at det var litt overdreve av meg m.m. Då vart eg flau - og ångra litt på mine handlingar.

 

So utruleg bra. Mass Effect er tidenes spel!

Lenke til kommentar

Eg skal ikkje uttala meg om kor longt heile spelet er, men eg har spelt 8 timar, og har gjort 3 "offisielle" oppdrag - og ein 5-6 sidequests.

Edit: det skal og nemnast at han som snakka om 14 timar i 1up show - har vært negativ ang mass effect ved tidlegare anledningar og.

 

14 timar, då trur eg han har høvla som du seier, kjapt gjennom hovuddelen.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
In terms of replay, I clocked in over 27 hours of gameplay. The game doesn't keep track of the time you died and had to replay over so I'd say I put in a good 28 hours or more in completing Mass Effect. After finishing it, I received the achievement for completing a majority of the game, so it's safe to say that I did almost every side-mission possible.

 

Overall:

Graphics: 10

Sound: 10

Gameplay: 10

Control: 9

Replay: 10

 

Total: 9.8

 

Is this the best game on the Xbox 360? You can bet the house on it. While it may be a matter of opinion, Mass Effect delivered the most amazing experience on any next-generation console I have came across. The dialogue and conversations with NPCs make this the finest told storyline in any video game. I hope Bioware addresses the texture loading with the sequel, adds in the ability to speed boost with the Mako and run with Shepard, and reduces the loading. If all that is covered and they continue to put forth the best storyline in video games, I have no fear that it will be the perfect game -- at least for me. Definitely find someway to play Mass Effect to determine if this game suits your style since there's no other game out on the market like it.

 

 

Kjelde: http://n4g.com/xbox360/News-85399.aspx

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett.

Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg.

Hehe, herlig! :) Husker enda fra første planeten i Kotor at det var en gammel mann som skyldte en del penger til en lånehai. Han ble presset opp i et hjørne av to torpedoer som skulle ta livet av han, og jeg fikk muligheten til å hjelpe han eller la være. Den ene gangen jeg lot være var så trist at jeg måtte slå av spillet en stund - fikk en skikkelig uggen følelse i magen :)

Om BioWare har klart det samme me ME, blir jeg ekstatisk :D

Lenke til kommentar
Ein veit at eit spel som faktisk gir deg dårleg samvit, eller får deg til å bli småtrist gjer noko veldig rett.

Det er ytterst sjeldan, at eit spel klarar å dra fram slike kjensler i meg.

Hehe, herlig! :) Husker enda fra første planeten i Kotor at det var en gammel mann som skyldte en del penger til en lånehai. Han ble presset opp i et hjørne av to torpedoer som skulle ta livet av han, og jeg fikk muligheten til å hjelpe han eller la være. Den ene gangen jeg lot være var så trist at jeg måtte slå av spillet en stund - fikk en skikkelig uggen følelse i magen :)

Om BioWare har klart det samme me ME, blir jeg ekstatisk :D

Husker den delen der, oldingen blei med lånehaien's torpedoer for min del og jeg hadde mye morro av å være slem mot "vaktmestern".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...