Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare din kopi.

 

 

Neida. Høres merkelig ut. Spillet er det samme.

Dem tar jo aldri dekkning! Eneste positive med lagkammeratene sånn som det er nå, er at fienden skyter på dem istedet for deg, noen ganger. Har lest et par anmeldelser hvor folk klager på det samme.

Det hadde jo vært moro med noen skikkelige firefights. Men når dem dør etter et par sekunder så blir det alltid meg mot x antall fiender. Frustrerende :dontgetit:

Lenke til kommentar
Inderlig godt at det ikke gjør vondt å vente til i morra med å få klørne i spillet, og det er heldigvis ikke frustrerende å se folk på vennelista mi spille Mass Effect

Vel, det er inderlig godt at alle de lekre videoene og lovprisende omtalene på nettet ikke gjør ventetiden uutholdelig.

 

Blæh

 

Det høres ikke frustrerende ut :p

Nei dette spillet ser gøy ut. Gjelder bare å sette av nok tid til å bli skikkelig sugd inn i verdenen. Noe som kommer til å være vanskelig.

Lenke til kommentar

Ooooh, dette spillet her lever absolutt opp til hypen :dribble:

 

Har spilt i ca 3 timer, og det var en helt genial begynnelse. Akkurat fått tak i mitt eget skip og mannskap, og må bare si at når man holdt en tale for mannskapet, der man selv kunne velge hva man skulle si og man så rundt i skipet på mannskapet og blandet med den enorme grafikken og fantastiske musikken gav meg gåsehud som ingen andre spill har gitt meg. Alt annet som har prøvd å være episk blir som mus i forhold til dette her

Lenke til kommentar

etter 2 bestillinger av spill fra AS (skate og thps) som kom flere dager for sent, så tenkte jeg å gi våre gode elkjøp en sjangse idag mtp mass effect og UT3 til pc.

 

Stakk til elkjøp på vinterbro, og fant ikke mass effect i hylla.. Trakk en billett (3 av de som jobbet der spilte gh3 så var litt kø) for å spørre de folka ansvarlige for spill/data avdelingen, og lurte på om dette hadde fått spillet. Først lurte han på om spillet var til pc.! . så skulle han sjekke om de hadde fått det.. . Ja, de hadde det på lager sa han (550,- selger de det for) så han skulle gå å hente det på lageret for meg.

Kom tilbake og sa han ikke fant spillet, og at de ikke kunne gi meg deg. Han skylde på leverandøren, selv om i hans systemer så stod det at det var på lager. Og ikke hadde de unreal tournament 3 heller.

 

Måtte spise i det sure eple å kjøpe mass effect til 599 hos spaceword.. :/ siden jeg bare måtte ha det nå..

 

Får vel bare si at man kjøper _ikke_ spill av folk som selger deg kjøleskap :)

 

fra nå av blir det bare handling på nett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...