Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Tom for ord. Se og nyt klipp fra årets spill:

 

2211-b_masseffect_m.jpg

Gametrailer sin anmeldelse

 

27725-t_masseffect_exclusive_h264.jpg

Exclusive Trailer

 

27747-t_masseffect_combat_vanguard_h264.jpg

Combat Scenario - Vanguard Class

 

27745-t_masseffect_combat_adept_h264.jpg

Combat Scenario - Adept Class

 

 

EDIT: Nye klipp 14.11.07;

 

27824-t_masseffect_duckcover_gp_gt_hd.jpg

Duck & Cover gameplay

 

27832-t_masseffect_closequarters_gp_gt_hd.jpg

Close Quarters gameplay

 

27830-t_masseffect_gp_exoticdancer_gt_hd.jpg

Dirty Galaxy gameplay

 

 

EDIT 2: Nye klipp 15.11.07;

 

27834-t_masseffect_gp_targetpractice_gt_hd.jpg

Target Practice gameplay

 

27850-t_masseffect_openfire_gp_gt_hd.jpg

Open Fire gameplay

 

27878-t_masseffect_combat_squad_hd.jpg

Squad Combat gameplay

 

27902-t_masseffect_galacticconquest_gp_gt_hd.jpg

Galactic Conquest Montage

 

27915-t_masseffect_spacequest_montage_gp_gt_hd.jpg

Space Conquest Montage

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv "ofrer" jeg CoD4 og Assassins Creed for Mass Effect. :p

 

Dinsdale: Mass Effect skal bli en trilogi ja. Bioware har bekreftet det helt fra starten av utviklingen.

 

Jeg vurderte selv det samme, men gikk likevel til innkjøp av COD4 siden lønningen havnet på konto rundt lansering.

Helt ærlig så angrer jeg litt, til tross for hvor gjennomført det er.

Angeren er der egentlig fordi MP er COD sin sterkeste side, men så fort Mass Effect er i hus så mistenker jeg at andre spill blir overfladiske i en god stund.

Har alltid vært svak for spill med en gjennoført og engasjerende story, hvilket jeg mistenker dette spillet for å inneha.

Har du grunn til å arrestere meg på dette, Dinsdale, eller har jeg rett i mine antagelser?

Lenke til kommentar

OXM review:

Official Xbox Magazine sings the praises of Mass Effect before rewarding it with a perfect 10. Editor Paul Curthoys writes:

 

"The experience as a whole - the sense of awe that lasts all game long, and the emotions in your gut as you sit back at the end and just gape - pays off all on its own. Personally, it's the best game I've ever played, but even if you're not a hardcore sci-fi nerd like me, Mass Effect is a transcendent experience, the new standard-setter for what a game can be. You have to play it, and that's why we're kinda jealous of you. Even if you memorized all the previews and trailers, you're still not ready for how awesome this game is."

 

I scanned the four-page article from the just-released Holiday 07 issue of OXM. Enjoy!

 

Kjelde:

(her ligg scans frå reviewet òg).

Moderator får vurdere om det er imot reglane å lage ei lenke til ei side med scans på.

 

*Nix*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Kvifor 15. ? Er jo ikkje release før 23.

 

 

En jeg kjenner i Usa som har fått tak i det, Kmart brøt release og begynte å selge det i går =) han express shipper det imorgen, så jeg har det nok torsdag :D + at alle spill utgitt av microsoft game studios til nå har vært sonefrie, så jeg satser på at dette også er det.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Har testet KOTOR2 en gang, og dette er ikke likt. Var ikke KOTOR tur-basert? ME er rett frem en GRAW-fps med enkle rollespillelementer. Hvordan du svarer i samtaler er med på å forme historien. Det er masse å lese om det meste, så man kan fordype seg. Men å kalle det et rollespill er ikke riktig. Riktig nok får man "poeng" som kan fordeles på seg selv og sine tropper, men disse er enkle. En autofordelings-knapp er tilgjengelig, men man har muligheten til å bestemme svakheter og styrker hos gruppen, men dypt er det ikke.

 

Når det er sagt er det helt ok for min del.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Var ikke KOTOR tur-basert?

 

KOTOR var "kø-basert" du hadde en kø med forskjellige handlinger du kunne gjøre i løpet av nærkampen. Handlingene ble utført i den rekkefølgen du la dem inn, men det var så vidt jeg husker også mulig å gjøre små korrigeringer underveis hvis du f.eks. så at du trengte å hive inn litt ekstra healing innimellom all slossingen. Spillet la også handlinger inn i køen selv dersom du ikke tok kontrollen over det, men det var ugunstig å la CPUen ta beslutningene fremfor å ta dem selv.

 

Jeg tror du har rett i at det også på en måte var tur-basert. I og med at handlingene i køen sikkert ble hentet ut i en ordnet rekkefølge. Men det var laget på en slik måte at du fikk en følelse av at det ikke var tur basert. (Å si du fikk følelse av realtime ville være å overdrive, det var mer en slags mellomting :) )

 

Gleder meg til Mass Effect. Skulle dog ønske det ikke kom så tett på Assassins Creed som også er et "må ha" spill for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...