Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært sammen? evt. holdt ut

 

 

I ca en og en halv måned tenker jeg. (Håper ikke fruen leser dette, jeg er crap på datoer osv hehe).

 

Synes det går kjempefint så langt. Vi møtes når vi kan og prater i telefonen når vi ikke kan (ofte, dessverre).

2 timer er ikke all verdens med vei, så med litt musikk på øret og en tanke på hva som er i vente så er den turen unnagjort fort :)

Endret av Xzii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er kansje en av dere med den lengste avstanden..kjæresten min bor på andre siden av jorda i korea. hvordan kan det fungere tenker dere?

om man elsker hverandre så har ikke avstand noe og si, møtte han i sommer og føler at han virkelig er den rette for meg, vi holder kontakten hver dag sender meldinger til hverandre og det hadde nok aldri fungert om vi ikke stolte 110% prosent på hverandre, noe som vi gjør.

så langdistanseforhold kan funke helt fint om begge er villige til og klare det og klarer og stole på at den andre ikke finner en annen, da funker det helt supert er min mening^^

Endret av dolltingi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kjipt når kjæresten drar hjem igjen etter å ha hengt sammen som erteris i 2 uker nå.

Men jeg får trøste meg med at jeg ikke er alene med avtsandsforhold og at det ikke er såå lenge til vi sees igjen. Pluss at det er mye mer igjen etter det som er noe å se frem til!

Kim Salabim er mer enn verdt det :love:

Skulle ønske jeg kunne vært myyye lengre også! Får meg lyst til å drite i skolen. Det ville vært verdt det :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...