Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke I noe forhold. Men har blitt kjent med en jente over nett og har egentlig nesten blitt forelsket i henne - hvorvidt det er mulig uten å aldri ha sett henne. Føler at det er denne jenten jeg skal dele livet mitt med, sitter liksom å tenker på løsninger hvor en av oss flytter til den andre og hvordan vi skal ordne det med utdanning osv(jeg begynner vg1 hun begynner 9. klasse)

 

Noen vil kanskje si at det er alt for tidlig å begynne å tenke på sånt - spesielt fordi jeg faktisk aldri har møtt henne. Og jeg kan jo være enig. Men er altså slik det henger sammen. Gud hjelpe meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, møt hun face to face før dere begynner å planlegge utdanning og hvor dere skal bo og gifte dere :p På nett lager du et bilde om hvordan hun er som person, og som kan være helt forvrengt i forhold til virkeligheten. Ta en ting om gangen. Møt hun ansikt til ansikt før du tar noen dumme avgjørelser.

Lenke til kommentar

Joda, er jo enig. Ville vært ganske dumt å "vie" livet mitt til henne. Og jeg VET, at om det skal fungere ordentlig mellom oss må vi faktisk bli litt eldre, så da blir det liksom noen års ventetid. Men men, skal hvertfaøø prøve å møte henne da ;) Så tar vi det som det kommer.

 

edit: Skader da ikke å dagdrømme heller..

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2.5 år :) Vi var sammen i 1 år før jeg måtte flytte og vi holder fortsatt på. Utrolig :)? Venter bare til jeg kan flytte ut.

 

Vi ser hverandre i helgene bare, da gleder man seg sykt! Siden jeg tenker på de som bor ved siden av hverandre osv, de blir fort lei av hverandre og tar hverandre for gitt. Så litt pause er godt for en men for mye er ikke så bra.

 

Ville bare si det. makes no sence men xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...