Gå til innhold

Guitar Hero 3 -tråden


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CDON har det til 579 kr, riktignok til PC og det slippes ikke før 30.11. til det, men denne helga er det fraktfritt.

De har det til PS2 for 619 kr og til PS3 og Xbox til 729 kr. Til Wii koster det 689 kr.

 

 

Jeg bare håper jeg klarer å sette av spenn til å kjøpe det. Kjenner jeg meg selv, gjør jeg ikke det og stryker med fordi jeg må ha mat og skolebøker :<

Lenke til kommentar
Ligger den ikke hos deg?

No chance in Hell for det. Posten bruker trente muldvarper til å sende posten nordover. Tar tid å grave så lange ganger hit.

Det er en svak mulighet for at det kommer i morgen, men på lørdager er det vel en eller annen vikar med syfilis og fotsopp og ræva retningssans som kjører en helt annen vei enn jeg bor.

End of statement.

 

:)

Lenke til kommentar
Spilte det i hele dag med en kompis på easy, fordi vi suger i GH. Uten tvil det beste GH-spillet, mange bra sanger. Vanskeligste sangen var uten tvil Slayer - Raining Blood. Partiet før den siste soloen var jævli hardt. Metallica - One var selvsagt høydepunktet.

 

 

Lover deg at Through The Fire and Flames er den vanskeligste... Uansett hvem du er...

 

btw.

 

Reg dere på www.guitarhero.com, bruk koden som der når du går på Online også www.guitarhero.com på spillet... Da kommer det opp en kode... Registrer deg, og tast den koden inn.

Endret av Loso
Lenke til kommentar

Kjøpte det idag på elkjøp, hadde egentlig forhåndsbestillt på Spaceworld, men de leverte ikke. Kostet egentlig 899,- men moi fikk det for 799,- haha

 

Var helt klart det beste, men syns 2'eren hadde fetere sanger, som jeg hadde hørt før, slik at jeg kunne takten.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Har kost meg noen timer nå med dette fantastiske spillet. Har, som sagt tidligere i tråden, aldri spilt Guitar Hero før, og det er jammen vanskelig å få følelsen på hvor knappene befinner seg. Trykker ofte på feil knapp som medfører at jeg blir stresset og fortsetter å trykke feil. Hehe.

 

Hvor lang tid brukte dere før dere fikk "feel´en" med gitaren?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...