Gå til innhold

Guitar Hero 3 -tråden


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Gitar Hero 3 til Playstation3n, like bra der som på 360?! Skal ha 2 Gitarer! Hva koster spille på Ebgames, noen som har vært å sett?? Koster jo fra 400 til 800 kroner fra diverse nettbutikker, men jeg gidder ikke kjøpe fra nett! Hva koster en gitar? Må jo spille 2 player! Er det ikke ONline eller no å? prøvde det på EBgames her om dagen! Det var gøy.

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Gitar Hero 3 til Playstation3n, like bra der som på 360?! Skal ha 2 Gitarer! Hva koster spille på Ebgames, noen som har vært å sett?? Koster jo fra 400 til 800 kroner fra diverse nettbutikker, men jeg gidder ikke kjøpe fra nett! Hva koster en gitar? Må jo spille 2 player! Er det ikke ONline eller no å? prøvde det på EBgames her om dagen! Det var gøy.

Skulle vært sånn som på Singstar, kjøpe sanger ? Kommer sikkert!

Du kan kjøpe og laste ned sanger fra Xbox Live, har allerede kommet Foo Figheters- og Velvet Revolver-pakke, kommer sikkert til PS Store snart også! GH3 til 400,- er bare spill uten gitar. Koster det ikke 699,- på Expert med gitar?
Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Gitar Hero 3 til Playstation3n, like bra der som på 360?! Skal ha 2 Gitarer! Hva koster spille på Ebgames, noen som har vært å sett?? Koster jo fra 400 til 800 kroner fra diverse nettbutikker, men jeg gidder ikke kjøpe fra nett! Hva koster en gitar? Må jo spille 2 player! Er det ikke ONline eller no å? prøvde det på EBgames her om dagen! Det var gøy.

Skulle vært sånn som på Singstar, kjøpe sanger ? Kommer sikkert!

Du kan kjøpe og laste ned sanger fra Xbox Live, har allerede kommet Foo Figheters- og Velvet Revolver-pakke, kommer sikkert til PS Store snart også! GH3 til 400,- er bare spill uten gitar. Koster det ikke 699,- på Expert med gitar?

Pakkene er allerede ute på PS Store :)

Lenke til kommentar

Hvordan er GH3 på PS2? Hvordan funker den trådløse gitaren? Og er det det co-op career på PS2-versjonen?

 

Har hørt så mye rart om GH3, egentlig. Lest en del som har opplevd feil med de trådløse gitarene, samt at mange er misfornøyde med chartsene. Verdt å kjøpe PS2-utgaven i julegave til en 9-åring?

Lenke til kommentar

Observerte et lite problem da jeg prøvde spillet på fredagen. Startet smått på medium og gikk over til hard, bare for å oppdage at den orange knappen, høyeste tone eventuelt knappen nærmest deg ikke fungerte. Noen andre som har opplevd det samme, har forslag til løsning på problemet? Hadde vært kjekt å finne ut av det på egen hånd, litt slitsomt å drasse med seg gitaren til Spaceworld og klaske kvitteringa i bordet.

Lenke til kommentar
Har brukt x antall timer på Hard nå, slayer var uten tvil verst, trudde jeg! Siste boss er jo umulig, får det pokker meg ikke til!

 

 

Jeg sliter med One og Slayer på hard as we speak,Slayer er vell umulig omtrent..

 

 

Tips karer?

 

Observerte et lite problem da jeg prøvde spillet på fredagen. Startet smått på medium og gikk over til hard, bare for å oppdage at den orange knappen, høyeste tone eventuelt knappen nærmest deg ikke fungerte. Noen andre som har opplevd det samme, har forslag til løsning på problemet? Hadde vært kjekt å finne ut av det på egen hånd, litt slitsomt å drasse med seg gitaren til Spaceworld og klaske kvitteringa i bordet.

 

 

Tipper du har rocka litt for hardt jeg;p

 

hehe .. Hendt noen ganger at knappene på skjermen blir sånn halveis borte, skjedd et par ganger, i soloene osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...