Gå til innhold

Guitar Hero 3 -tråden


monzilla

Anbefalte innlegg

Så ikke en tråd som omhandler dette spillet, mod får bare ta seg tilrette dersom jeg tar feil.

Slippdato: 23 november (Gamer.no)

 

Blir helt rått med sanger, en liste finner man her :

http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_hero_3#Soundtrack

 

Gleder meg spesielt til Stones sin "paint it black"

 

Er spent på om de greier å ta steget over i denne generasjonens konsoll. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er meget kjipt at spillet slippes en måned senere i Europa enn USA. Da får jo alle amerikanerene tid til å bli gode på låtene, og dermed ha topprankingene på (Xbox live) leaderboardene.

Ut fra de videoene som har blitt sluppet ser det ut til at dette blir knall, høydepunktene for min del blir nok "One", "Raining Blood" og "Through the Fire and Flames".

Er spent på hvordan det nye systemet med å ødelegge for motstanderen under en duel kommer til å funke. Ser for meg høy temperatur og mye frustrasjon :)

Lenke til kommentar

Har testa demoen og jeg synes ikke duell modusen var spesielt morsom.

Synes man fikk "angrep" alt for fort og alt for ofte, det er nesten så man ikke når å spille sangen i det hele tatt.

 

Tror nok pro-faceoff blir det beste uansett.

 

En viktig nyhet er at man kan se hvilken gruppe/artist som spiller sangen og når den ble lansert, fint for oss som ikke er så alt for belest på mer eller mindre kjente rockeband.

Nye sanger og ny grafikk blir nok bra, gleder meg stort!

 

Håper det blir flere muligheter for å kjøpe sanger via nettet.

Lenke til kommentar

Må si det er syykt fristende å kjøpe det til ps3 her.. selv om jeg allerede har GHII til ps2 her, selv om den ikke er min... oog har det både ps2 og 360 hjemme i Norge.. Online mulighet er fristende.. :p

Vi får se hva det blir til om EN uke!

 

måtte bare nevne at det bare er eeeen uke til jeg går i butikken å kjøper det.. heh!

Lenke til kommentar
har vurdert å bestille det fra www.videogamesplus.ca

de kan jo sende med markdown, så det ikke blir toll.

 

Men vil det fungere? Vet det fungerer med andre spill. Har kjøpt bla Skate derifra

 

 

Jeg har bestillt Guitar Hero 3 ifra videogames pluss.

Prisen inkl. frakt(uten toll) kom på litt i underkant av 1000,-

Spill til ps3 er sonefrie, så det skal gå problemfritt å spille dette på en europeisk maskin.

Eneste ankepunktet er hva en inne på forumet nevnte ang. pal versus ntsc.

Dette kan bli et problem hvis du har maskinen koblet opp mot en gammel tv...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg noe helt sinnsykt til GH3 kommer, har begynt å bli passe lei av å klimpre på GH2 nå :) Synd det er en hel måned igjen å vente :s men forhåpentligvis går det fort ;)

Vurderte å bestille fra VGP selv, men jeg vil gjerne bestille med to gitarer, og jeg vet ikke helt om jeg tør å gamble på om det kommer gjennom tollen. Mye mulig jeg kommer til å gjøre det hvis andre har gode erfaringer med det, men ellers er det nå egentlig ikke så veldig ille å vente. Har jo tross alt ventet på GH3 i flere måneder allerede, så en fra eller til gjør vel ikke noe :)

 

Har sett en del videoer på youtube om spillet, og jeg synes det ser ganske bra ut. Riktignok liker jeg ikke frettene in game, synes de ser litt... rare ut :s

Battle mode ser heller ikke så veldig morsomt ut, blir nok heller pro face off for min del, som noen andre nevnte her :) Eneste som kan være bra med battle mode er vel at hvem som helst kan spille og vinne det (så lenge man skjønner det grunnleggende i spillet) :)

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt Guitar Hero 3 ifra videogames pluss.

Prisen inkl. frakt(uten toll) kom på litt i underkant av 1000,-

Spill til ps3 er sonefrie, så det skal gå problemfritt å spille dette på en europeisk maskin.

Eneste ankepunktet er hva en inne på forumet nevnte ang. pal versus ntsc.

Dette kan bli et problem hvis du har maskinen koblet opp mot en gammel tv...

 

 

Har en ny full hd tv, så det blir nok ikke no problem da ;)

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke selve produktet Guitar Hero 3 med gitar på ps3 på vgp butikken. Bare til 360 og ps2.

Noen som kan poste en link eller noe? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke finner den selv...

Kan det være utsolgt på forhånd?

 

Den var der for ei uke sida, men finner heller ikke ps3 versjonen der lenger :(

sikkert utsolgt. Skal sende en mail til de og spørre.

Lenke til kommentar
Gjorde det og de fortalte nå at de hadde stengt stengt forhåndsbestillingene av dette da de fryktet leveringsproblemer.

Må vente som f... med andre ord...

 

:( uff, dårlige nyheter. må sikkert vente til det kommer i norske butikker da.

Noen tips på hvor det er billig og rask levering i norge?

 

har igjen bare 4 sanger totalt på expert på gh1,2 og 80s, så trenger nytt materiale fort :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...