Gå til innhold

Guitar Hero 3 -tråden


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte mail til Videogamesplus.ca og spurte når jeg kunne bestille Guitar Hero 3 til ps3.

 

Videogamesplus.ca Customer Service

 

Hello XXX

 

We are still trying to source the game for PS3 to fill preorders, which we do not know how long that will take.

 

Hopefully sometime in December we will put it up for sale.

 

Thanks,

 

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

 

Tydeligvis flere som vil ha spillet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Har noen snakket med VGP.ca angående Guitar Hero 3? Noen andre sider og anbefale?

I want it!

Bestilte Xbox 360-utgaven fra VGP.ca for en stund tilbake (fikk spillet forrige mandag), og gikk veldig greit. Tok en uke med frakt, og spillet kostet meg da 400,- inkl. frakt.

 

Ellers er spillet heldigvis mye det samme som GH2, men hammer ons og pull offs er nå lettere å utføre, noe som er greit ettersom vansklighetsgraden har økt. Det som er litt pinlig er at spillet kan droppe framerate dersom det er mange noter å skjermen og man utløser star power (har dog bare opplevd dette i lokal multiplayer), men jeg synes fortsatt det er utilgivelig for et spill av denne typen.

 

Det er i alle fall veldig mange morsomme sanger å spille, og det var ganske mye her som jeg ikke visste navnet på men som alikevel var velkjent. Herlig å se at de har lagt litt mer tyngde i bonussangene, mye bra og moro der også nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...