Gå til innhold

Hva fikk deg til å begynne å se LOST?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
jeg så halve den første episoden, og den andre episoden. syntes det var gruelig kjedelig og tenkte at dette kom til å dra ut alt for langt i en eller flere retninger som jeg etterhvert kom til å syntes bare er helt teit. Derfor sluttet jeg å se på det før jeg egentlig begynte.

 

Kan vel nesten regnes som en liten bump dette her, men det må jo kommenteres. Morsomt at du henger på LOST-forumet selv om du ikke følger med på serien, og atpåtil faktisk skriver i trådene :!:

 

Jeg for min del hadde hørt om serien via the scene, og fulgte selvsagt med på nedtellingen og hele pakken. Handlet inn sesong 3 nå tidligere i uken, så jeg tenkte å ta fatt på den nuh, før jeg prøver å ta igjen sesong 4 som går på TV asap.

Lenke til kommentar

Sjekka ut piloten som ble sendt 22.september i 2004 noen dager etterpå, mener jeg så piloten ute allerede to dager før jeg valgte å laste den ned på den torrentsiden jeg brukte da. Har siden den tid fulgt med serien godt, og har vært medlem av b.l.a. Lost-Norge siden dag 1 hos dem.

Lenke til kommentar

En venn av meg anbefalte denne serien. Likte serien veldig godt.

 

 

Men, akkurat nå er jeg så skuffet, spesielt etter å ha sett den siste episoden ("Meet Kevin Johnson"), at jeg synes at vi snart bør ha en tråd med tittelen: hva fikk deg til å slutte å se LOST...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så trailer på TV norge, og synes det så drit fett ut! Så så jeg de to første episodene, og etter det var jeg helt hekta. alltid likt konseptet med øde øy, og lost var mye mer komplisert og bedre enn jeg(og sikkert mange andre) hadde trodd :)

Lenke til kommentar

såg reklame for at det skulle begynne på TVNorge og tenkte at dette var noe eg og kona kunne følge med på! Såg helt ordinært ut syntest eg...

 

Lasta ned første episode og ble helt fjetra.... Der ble eg tatt på senga! Helt hekta med en gang!

Siden har eg sett alle, men ikke så hekta som før... Men følger med fordi eg håper den får en verdig slutt....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sessong 1 så jeg ingenting av. Kankje ett par episoder. Sessong 2 begynte jeg å se mer på, og fulte med på de siste episodene i den sessongen. Så kom sessong 3, og romnatikken mellom Kate og Sawyer begynte. Da måtte jeg bare fulle med videre å se hva som ville skje med dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...