Gå til innhold

Omtale av Portal (PC)


Anbefalte innlegg

Det er nå snakk om en 2'er da :new_woot:

 

 

Nei, det spillet her var genialt, fikk meg faktisk til å le høyt flere ganger. Noe ikke mange spill gjør når jeg spiller alene. Karakteren er forresten akkurat den ville gitt og. Eller, kanskje 8/10. Syns de dro slutten litt langt ut. Du ble litt lei av områdene. Ville heller hatt noen flere leveler eller uteområder! :)

 

SPOILER!

 

 

Det at faktisk du ikke er den første som er der, og at andre har rømt og død der før var bare så utrolig bra! Og det at datadamen på slutten ba deg om å legge deg ned med henda over hodet, for å vente på de som skulle hente deg til festen, var bare :!:

 

Historien og monologene må være noe av det beste på mange år!

 

 

Companion Cube-plysjfigurer skal komme i Valve Store en gang før jul også ^^

Ville heller hatt turrets da :love: Eller et av kamerane? :D

 

Har noen greid å ta alle 33 forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nå snakk om en 2'er da :new_woot:

 

 

Nei, det spillet her var genialt, fikk meg faktisk til å le høyt flere ganger. Noe ikke mange spill gjør når jeg spiller alene. Karakteren er forresten akkurat den ville gitt og. Eller, kanskje 8/10. Syns de dro slutten litt langt ut. Du ble litt lei av områdene. Ville heller hatt noen flere leveler eller uteområder! :)

 

SPOILER!

 

 

Det at faktisk du ikke er den første som er der, og at andre har rømt og død der før var bare så utrolig bra! Og det at datadamen på slutten ba deg om å legge deg ned med henda over hodet, for å vente på de som skulle hente deg til festen, var bare :!:

 

Historien og monologene må være noe av det beste på mange år!

 

 

Companion Cube-plysjfigurer skal komme i Valve Store en gang før jul også ^^

Ville heller hatt turrets da :love: Eller et av kamerane? :D

 

Har noen greid å ta alle 33 forresten?

Alle 33 hva?

Lenke til kommentar
Veldig oppskrytt spill og 6/10 i min bok. Det er kort, har veldig få enheter, du repeterer bare de samme par triksene på nytt og på nytt og det krever mer tolmodighet enn intelligens. Helt OK, men om gameplay hadde vært HL2 med en maskinpistol i den andre hånda hadde spillet vært vanvittig mye bedre.

 

Veldig uenig, trenger da ikke skyting hele tiden for at det skal være artig... :nei:

Lenke til kommentar

Mye av poenget er jo også at brukere selv skal lage brett. Med tanke på hvor lang tid det tar å lage et enkelt brett, og med tanke på hvor talentfulle mappers som er der ute så blir nok dette en suksess :cool: Dessuten så kommer det nok mer senere fra Valve.

 

 

Digger når GLaDOS sier: "Remember when the platform was sliding into the fire pit and I said 'Goodbye' and you were like 'NO WAY' and then I was all 'We pretended we were going to murder you'? That was great!"

 

Lo også svært godt av den AI-noden som siterte kakebake oppskrifter hele tiden :D

 

Lenke til kommentar

bli smårar i hodet av å se traileren.

 

spesielt der hvor dem viser to portaler, en i gulv og en i tak, også ett uendelig-tegn...

 

men jeg undres, var det ikke dette vi var lovet når prey først ble presentert på en spillmesse for 5+ år siden?

 

hadde dem klart å komme med det da så hadde det vært spinnvilt. men nå kan vel snart alt av 3d-motorer klare det der...

Lenke til kommentar
Companion Cube-plysjfigurer skal komme i Valve Store en gang før jul også ^^

:love:

Jeg lette faktisk febrilsk etter en alternativ utvei før jeg kastet Companion Cuben :blush:

 

 

bli smårar i hodet av å se traileren.

 

spesielt der hvor dem viser to portaler, en i gulv og en i tak, også ett uendelig-tegn...

 

men jeg undres, var det ikke dette vi var lovet når prey først ble presentert på en spillmesse for 5+ år siden?

 

hadde dem klart å komme med det da så hadde det vært spinnvilt. men nå kan vel snart alt av 3d-motorer klare det der...

9 år siden faktisk!

Prey E3 98 intervju

Prey E3 98 trailer

Hadde vært sykt om det faktisk kom ut den gangen.

Men så er det 3drealms det er snakk om da :hrm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...