Gå til innhold

Omtale av Portal (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig uenig, trenger da ikke skyting hele tiden for at det skal være artig... :nei:

Det trenger du ikke, men når 50% av underholdningen i spillet er kommentatorsporet syntes jeg ikke at selve gameplayet er bra nok. Når de nå har laget et spill hvor klassisk fysikk blir bøyd, hvorfor ikke legge til flere elementer enn bare en kloss, en knapp og en ball? Hvor er banene med variabel tyngdekraft, hvor er de friksjonsløse banene, vipper, avstandsbygging med klosser, "tikken" med en liten robotkanin, kampesteiner i god Indiana Jones stil og gravitasjons-rettnings-endreren? Det er så mye potensiale i et spill som dette men jeg mener det er ganske halvgjort slik det er nå.

Noe må de jo la være igjen til Portal 2 :)

Lenke til kommentar
Om dere ikke har besøkt hjemmesiden til Aperturelabs, så er det absolutt verdt å ta en kikk. www.aperturelabratories.com. Litt dos / kommandoline kunnskaper er greit å ha :)

 

Hint: passordet er 'portal'.

 

 

Brukernavn og passord til admin-brukeren finner du skrevet på veggen i selve spillet.

 

 

 

Forøvrig, noen som føler seg lysten til å prøve ut kakeoppskriften? :)

 

 

Haha det var virkelig genialt.

 

Hvertfall når du skulle skrive inn den 64 tengs uni koden på slutten som hele tiden forandret seg når du først fikk se den. lurer på om det funker med printscreen også skrive inn den på slutten. Jeg ble bedt om å sitte pent stille før en eller annen robot kom å hentet meg. :)

 

Lenke til kommentar

Syns dette var et genialt spill. Jeg spillte gjennom Portal med et smil hele tiden, og slutten var digg. End Credits sangen "Still Alive" var enormt artig.

Det jeg syns var dårlig med spillet må være lengden, de 19 levlene gikk nok for fort og jeg ble litt skuffa når jeg kom til level 19, jeg syns det hadde gått for fort, men ellers et bra spill.

Jeg vil gi det 8/10

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt og utfordrende spill :)

Til dere som syntes det var så alt for kort, har dere da også brynt dere på bonusbrettene? Er akkurat ferdig med 'Advance Chambers' og da er jeg ferdig med 43% av spillet når jeg ser på "statistikken" under Achievements. 'Challenge Maps' står for tur og etter hvert åpnes opp (håper jeg) blant annet 'Terminal Velocity' (fall 30000 feet) og 'Long Jump' (jump 300 feet) så her er det mye å glede seg til.

Noen som er 100% ferdig? :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg syns så absolutt det var ett underholdende spill, men syntes ikke det fortjener 9/10, ihvertfall ikke som stand alone kjøp, kjøper man orange box er det en annen sak. skal ha veldig bra karakter for nyskapende konsept (eller er det, Prey anyone?), men det blir for kort, særlig når jeg ser at sam & max spillene/episode får "bare" 7/10, de blir kritisert for å være for korte, men varer fortsatt 2-4 lenger

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...