Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Personlig betaler jeg lett de 1700 for å være 8 dager i paradis.... Og med det daglige alkohol inntaket er det nesten kulere å høre noe musikk du ikke "kan".

 

Som sagt, noe av sjarmen til roskilde er bra ukjente band etc. Headliners er nyttig for å glede seg litt xtra:P

 

chem. brothers og Digitalism - Yay:D

 

Kunne ikke sagt det bedre selv! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? :)

 

Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?)

Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden)

 

Ta buss;) er komfortabelt nok.

Endret av Lundby2
Lenke til kommentar
blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? :)

 

Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?)

Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden)

 

Ta buss;) er komfortabelt nok.

 

Okay tusen takk :D Ja, jeg drar fra Oslo. men hvilken dag er det best å dra for å rekke hele warmup'en? Burde jeg dra 28/6 eller 29/6? også når er det best å dra hjem? drar man 6/7 eller 7/7? drar vell 7/7 så man kan drikke sisste dagen også?!?

Lenke til kommentar

Vil du være sikker på god plass bør du være der lørdag kveld, og bli der hele natta.. Utrolig bra festing i "køen" også, så det er absolutt værdt det. Og man drar helt klart hjem på mandagen, for å rekke alle konsertene på søndag og natt til mandag (også er det vel et dance/trance party om natta, for de som liker slikt)

 

Vil absolutt ikke anbefale buss.. Det er et helvete.. Båt eller fly er mye mer komfortabelt enn buss, det eneste er at man må komme seg til københavn og det er par andre som har de samme planene mandag morgen ;)

Lenke til kommentar

Tror aldri det har vært egne billetter for hele uken. Det er ihvertfall ikke det i år :)

 

Tatt fra festivalens hjemmeside:

Der er adgang til campingarealerne fra søndag den 29. juni 2008 kl. 08.00. Din billet, og dermed dit festivalarmbånd, giver adgang både til campingområdet og Festivalpladsen.

 

Billetten gælder hele festivalugen fra søndag den 29. juni kl. 08.00 til og med mandag den 7. juli kl. 14.00.

 

Masser af begivenheder gennem ugen

 

NB: Fra søndag til onsdag er der musikk på Pavilion Junior, som ligger ved Port 10. Pavilion Junior er altså lokaliseret på et lille udsnit af Festivalpladsen. På campingområdet er der endvidere biograf, boder, events og publikumsaktiviter. Festivalpladsen med dens syv scener åbner torsdag den 3. juli kl. 17.00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...