Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tenker han Voigt karakteren er hovedskurken i denne sesongen. Noe annet vil jo være rart mtp Redemption....

 

 

 

Ellers var det første gang hendelsene i Redemption ble nevnt i sesong 7.

 

 

Sannhet med modifikasjoner. Tingene som ble innledet med sønnen til presidenten i Redemption har vært nevnt for en del episoder siden når First Man snakket med ex svigerdatteren sin.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Var vist ikke deg nei, men dette er seriøst verre.

 

 

Fikk frysninger når jeg så at det var Aaron som kom for å hente datra! Trodde han hadde pensjonert seg og trukket seg tilbake med kjerringa til Palmer jeg. :hmm:

 

Freakish in so many levels :p I ditt forsvar var dette skrevet i femtiden på natta og jeg regner med at du ikke hadde sovet på en stund.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det ikke er helt "24" nå? Slik det er nå, er det ingen umiddelbar trussel som truer USA eller resten av verden. Vanligvis er det jo hele tiden en trussel som må uskadeliggjøres i løpet av 24 timer. Slik den siste episoden avsluttet, er det ingen umiddelbar trussel Jack og Co må kjempe mot.

Lenke til kommentar
Vanligvis er det jo hele tiden en trussel som må uskadeliggjøres i løpet av 24 timer.

 

 

 

Er da ikke første gang at en trussel blir avverget bare for at det topper seg når de skal ta bakmennene...

 

andre eller tredje sesongen at plottet er slik. Tipper han duden i redemption som stod bak knertingen av sønnen til los president kommer frem i lyset snart. Jonny boy :)

Lenke til kommentar

SPOILER FOR DEM SOM IKKE HAR SETT EPISODEN!

 

Fantastisk episode! Ingen veldig svake punkter, og action omtrent igjennom hele episoden. Episoden startet bra, og vi ser at Erica er veldig innvolvert, og har et forhold til Sean. Skrev mens jeg episoden holdt på, og sa at de fikk tak i Dubaku for lett, men trekker det tilbake nå, siden de hadde andre planer for episoden.

 

Datteren til Presidenten er søt.

 

Likte breakdown scenen med Renee og Jack på sykehuset. Den måtte komme, og det passet bra å kjøre den inn nå.

 

OG TONY IS BACK! Digg, og jeg bare elsket den scenen. Skikkelig bad-ass å sitte på trappen med Washington Monument foran seg. Nå tror jeg vi får se et villt samarbeid med Tony og Jack i de neste episodene. Dette blir konge!

 

Spoiler ang. promoen for neste episode:

 

Dette blir VILLT! 2-hour special. Målet er Det Hvite Hus, og en fyr (Djuma?) klarer å bli værende med Jack og Presidenten. Truer med å drepe henne om hennes vakter ikke fjernes umiddelbart.

 

"America will be shocked" eller hva enn han fyren sa. Dette blir VILTL!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...